سرویس پرداخت آنی برای الوفروش فعال شد

یکی از مهم‌ترین خدمات الوپیک برای حمایت از فروشندگان و توسعه کسب و کار آنها، سرویس پرداخت در محل یا همان الوفروش است. سرویس الوفروش برای معامله پایاپای میان فروشنده و مشتری طراحی شده است. فروشندگان کالا با استفاده از این سرویس می‌توانند ضمن صرفه‌جویی در هزینه ارسال کالا، هزینه خود کالا را هم به صورت اینترنتی دریافت کنند. فروشنده کالا با انتخاب گزینه سرویس الوفروش از منوی سایت یا اپلیکیشن الوپیک، ضمن ارسال کالای خود برای خریدار موردنظر، ارزش ریالی کالای فروخته شده را نیز به صورت اعتباری در حساب کاربری خود در سامانه الوپیک دریافت می‌کند.

از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به سهولت در تسویه حساب برای فروشندگان، صرفه جویی در هزینه ارسال، امکان ارسال چند درخواست همزمان، پیگیری مسیر به صورت زنده، درخواست زمان‌بندی شده و مدیریت درخواست‌ها اشاره کرد.

پیش‌تر در این سرویس تأخیر در پرداخت برای مشتریان وجود داشت اما هم‌اکنون سرویس پرداخت آنی برای الوفروش فعال شده است.

الوپیک موفق شده است تا با ۱۰ بانک پاسارگاد، سامان، پارسیان، ملت، صادرات، آینده، تجارت، کشاورزی، ملی و شهر قراردادی منعقد کند تا سفیران در هر هفت روز هفته و در تمامی ساعات شبانه‌روز بتوانند درآمد اعتباری خود را آنا به حساب بانکی انتقال دهند.

یکی از مهمترین استراتژی‌های شرکت الوپیک، توجه به نیاز مخاطبانش است تا پیش از این تمایل پرداخت اعتباری از سوی مشتریان و درخواست سفیران مبنی بر دریافت وجه نقد، چالشی میان سفیر و مشتری ایجاد کرده بود که با فراهم کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی قابلیت «پرداخت آنی» این مشکل به تدریج برای همیشه مرتفع خواهد شد.

الوپیک، برای دسترسی بیشتر سفیران به «پرداخت آنی» به زودی با بانک‌های بیشتری قرارداد می‌بندد تا سفیران در اسرع وقت امکان تسویه لحظه‌ای درآمد خود را داشته باشند.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...