سرویس پیک اختصاصی (DEDICATE) چیست؟

سرویس پیک اختصاصی یا همان پیک در اختیار، یکی از سرویس‌های مهم الوپیک، ویژه سازمان‌ها و کسب و کارهاست. این سرویس به کاربران خود امکان می‌دهد، پیک موتوری و یا وانت بار الوپیک را برای مدت مشخصی، در اختیار داشته باشند. تفاوت پیک اختصاصی با درخواست پیک در لحظه (On-demand) در این است که دیگر نیاز نیست نگران پیدا شدن سفیر باشید! با استفاده از این سرویس شما می‌توانید به مدت مشخص و در ساعات مشخص، ارسال مرسولات خود را به سفیران اختصاصی الوپیک بسپارید. سفیر الوپیک نیز تعهد دارد تا راس ساعت مشخص در مبدا مورد نظر شما حضور پیدا کند و درخواست‌های ارسال شما را انجام دهد. انجام درخواست پیک موتور یا وانت بار شما در صورت استفاده از سرویس اختصاصی، ۱۰۰% است! همچنین سفیر الوپیک در این مدت با اصول کاری و انتظارات شما آشنا شده و نیازی به آموزش مجدد به یک سفیر جدید نیست. ضمنا برندها می‌توانند باکس‌های اختصاصی با هویت بصری خود را در اختیار سفیران پیک موتوری الوپیک قرار دهند.

مراحل درخواست سرویس اختصاصی

برای ارسال درخواست سرویس اختصاصی دو راه پیش روی شما قرار دارد: از طریق وبسایت یا اپلیکیشن الوپیک.

شما می‌توانید وارد سایت شده و پس از ورود به پنل کاربری گزینه پیک اختصاصی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید پس از دانلود الوپیک و مراجعه به اپلیکیشن، با انتخاب سرویس پیک اختصاصی، به سادگی درخواست خود را ثبت کنید. تنها کافیست پس از انتخاب این سرویس به چند سوال کوتاه پاسخ بدهید. سوالاتی مانند:

 

– پیک شما در چه ساعاتی از روز، فعالیت خواهد داشت؟ (برای مثال: از ساعت ۷ تا ۱۱)

– به چه نوع پیک و چه تعداد پیک نیاز دارید؟ (برای مثال: ۳ پیک موتوری و ۲ وانت سبک)

– هر یک از سفیران درخواستی و وسیله نقلیه آنها باید چه امکاناتی داشته باشد؟ (برای مثال: پیکان وانت نباشد، مسقف باشد، باکس گرم داشته باشد و یا طرح ترافیک داشته باشد)

– چه درخواست‌هایی از سفیر دارید؟ (برای مثال: دریافت فاکتور در مبدا، تحویل به مشتری و امضای فاکتور، بازگشت فاکتورها به مبدا)

 

بعد از پاسخ دادن به این سوالات، درخواست شما برای الوپیک ارسال شده و کارشناسان بخش فروش به محض دریافت درخواست با شما تماس خواهد گرفت تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
پس از طی این مراحل کار شما با الوپیک تمام شده و حالا نوبت الوپیک است که ناوگان خود را به صورت اختصاصی برای شما هماهنگ کند.

 

مزایای سرویس اختصاصی برای سازمان‌ها و کسب و کارها

اگر عضو سازمان و مدیر یک کسب و کار هستید، حتما با انواع روش‌های ارسال آشنایی دارید. همانطور که می‌دانید برای بسیاری از کسب و کارها، ارسال درخواست پیک در لحظه (On-demand) بصرفه نیست. ممکن است شما فروشنده یک فروشگاه بزرگ قطعات یدکی باشید و روزانه سفارش ارسال ۱۰۰ قطعه برای مشتریان خود داشته باشید. طبیعتا برای شما به لحاظ زمانی و هزینه بصرفه نیست که برای هر ارسال خود یک درخواست مجزا ثبت کنید!

در این حالت است که سازمان‌ها و کسب و کارها نیاز به پیک اختصاصی دارند. اما استخدام یک پیک اختصاصی به صورت ثابت نیز هزینه‌های بسیاری دارد که شامل حقوق ثابت، بیمه، سنوات و خسارت در صورت آسیب‌دیدگی راننده است. با سرویس پیک اختصاصی الوپیک، شما هزینه‌های اضافی را حذف کرده و فقط به به تعداد ساعاتی که پیک را در اختیار دارید، هزینه پرداخت می‌کنید. این سرویس مزایای دیگیری نیز دارد، از جمله:

رفع دغدغه استخدام و مدیریت پیک: با استفاده از سرویس پیک اختصاصی، دیگر نیاز نیست شما به عنوان کسب و کار یا سازمان، دغدغه جستجوی پیک و استخدام پیک ثابت را داشته باشید. شما می‌توانید تمام نیازهای حمل ونقل خود را با این سرویس برطرف کرده و انرژی و زمان خود را بر روی کیفیت خدمات خود بگذارید

کاهش هزینۀ تمام‌شده: در صورت استفاده از پیک اختصاصی، هزینه ارسال کمتر از هزینه درخواست پیک در لحظه است زیرا میان درخواست‌های پیک اختصاصی وقفه وجود ندارد و اتلاف وقت صورت نمی‌گیرد. به طور متوسط هزینه هر درخواست در سرویس پیک اختصاصی، نصف هزینه هر درخواست معمولی در الوپیک است.

اطمینان از انجام درخواست: در صورت استفاده از این سرویس، می‌توانید اطمینان داشته باشید که درخواست شما ۱۰۰% انجام خواهد شد. در صورت استفاده از سرویس معمولی الوپیک، ممکن است سفیر برای انجام درخواست شما پیدا نشود.

ارتباط مستقیم با الوپیک بجای ارتباط با سفیر: معمولا ارتباط با سازمان، معتبرتر از ارتباط مستقیم با راننده است و وجهه قانونی بیشتری دارد. در صورت استفاده از این سرویس، شما دیگر درگیر مسائل مالی و حقوقی نخواهید بود. الوپیک به عنوان ارائه‌دهنده خدمات وظیفه دارد وارد عمل شده و مشکلات احتمالی را برطرف کند. الوپیک با عملکردی قانون‌مدار، پشتیبان حقوق شما و حقوق سفیران خود خواهد بود.

 

 

مهم‌ترین مشتریان سرویس اختصاصی

همانطور که گفته شد، سرویس پیک اختصاصی متناسب با نیازهای کسب و کارها و سازمان‌ها طراحی شده است اما هر ارگان و هر فرد دیگری که نیاز به این سرویس دارد، می‌تواند درخواست خود را ثبت کند. مانند:


رستوران‌ها
کسب و کارهای تحویل غذا از رستوران به مشتری‌های سازمانی یا حقیقی
کسب و کارهای فعال در صنعت توزیع مانند توزیع‌کننده‌های میوه، آهن‌آلات و سایر مواد اولیه
کلیه شرکت‌هایی که پیک ثابت استخدام کرده‌اند
مهم‌ترین مشتریان سرویس اختصاصی کسب و کارهایی هستند که به صورت منظم و روزانه، تحویل بار دارند.

 

شرایط و محدودیت‌های سرویس اختصاصی

یکی از شرایط مهم برای استفاده از سرویس پیک اختصاصی، محاسبه تعداد ساعات در اختیار گرفتن سفیر است. خدمات سرویس پیک اختصاصی بر اساس ساعاتی که شما بخواهید، ارائه و هزینه محاسبه می‌شود.

 

 

4
دیدگاه ها

avatar
2 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
مهسا احمدیافلاککریمی Recent comment authors
newest oldest most voted
افلاک
Guest
افلاک

با سلام وقت بخیر
می خواستم بدونم ما یک شرکت هستیم امکان همکاری برای ارسال بار بصورت روزانه به پست شهرستان ها و مشتریان داخل تهران (داروخانه ها ) داریم؟ و شرایط رو بدونم

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام وقت بخیر، لطفا با واحد فروش به شماره ۰۲۱۴۱۵۸۱۴۸۱ برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

کریمی
Guest
کریمی

با سلام
احتراماً هزینه یک وانت در با ظرفیت ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم برای ۵ روز در هفته و در حدود ۶ تا ۸ ساعت کار روزانه چقدر می شود؟ به صورت ماهیانه قرارداد بسته می شود یا هفتگی؟ مالیا ت و بیمه آن چطور محاسبه می گردد؟
با تشکر

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام وقت بخیر، لطفا برای هماهنگی با واحد فروش ۰۲۱۴۱۵۸۱۴۸۱ تماس بگیرید.

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...