آنچه باید درباره سهمیه سوخت بدانیم (ویژه سفیران)

 

مرحله اول: کارت بانکی که شماره شبای آن را در پنل کاربری الوپیک خود ثبت کردید را در دستگاه پرداخت بها بکشید.

مرحله دوم: برای وارد کردن رمز کارت بانکی، گزینه اعتباری را انتخاب کرده و  رمز اعتبار کارت سوخت خود را وارد کنید. (این رمز همان ۴ رقم آخر کد ملی شماست)

مرحله سوم: پس از اینکه رمز اعتباری خود را وارد کردید، پرداخت انجام می‌شود. در پایان سوخت‌گیری به روش اعتباری می‌توانید باقی‌مانده اعتبارتان برای خرید سوخت را روی رسید چاپی مشاهده کنید.

 


سهمیه تخصیص یافته به کاربران موتورسوار شرکت‌های اینترنتی، هر ماه به صورت مابه‌التفاوت نرخ بنزین آزاد و نرخ پایه، به کارت بانکی موتورسواران واریز می‌شود. توجه داشته باشید که سهمیه سوخت به موتورسوار تعلق می‌گیرد، نه به وسیله نقلیه. بنا بر این لازم است شماره شبای حساب بانکی با نام و نام خانوادگی موتورسوار و اطلاعات کارت ملی مطابقت داشته باشد. همچنین دقت داشته باشید که هزینه واریزی تنها برای خرید بنزین و در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است و داشتن کارت سوخت برای دریافت این سهمیه الزامی است.
حساب بانکی که سهمیه حمایتی به آن واریز می‌شود همان حسابی است که شماره شبای آن را در پنل کاربری الوپیک خود ثبت کردید.

نحوه پیگیری میزان واریزی سهمیه بنزین، و تغییر رمز عبور

برای پیگیری میزان واریزی سهمیه بنزین و همچنین تغییر رمز عبور خودتان، کافیست به سامانه سماس مراجعه کنید.



رمز عبور برای ورود به سامانه سماس چیست؟

برای ورود به سامانه سماس نیاز به یک رمز عبور ۴ رقمی دارید که همات ۴ رقم آخر کد ملی شماست. برای حفط امنیت بعد از اولین ورود به سامانه، حتماً نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید.





نحوه تغییر رمز عبور

برای تغییر رمز باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تغییر رمز یرای شما پیامک شود. با استفاده از این کد می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

چقدر به حسابم واریز می‌شود؟

این مبلغ بر اساس میزان پیمایش وسیله نقلیه شما در سفرهای اینترنتی محاسبه می‌شود. اگر پیمایش ماهانه شما در شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی، بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر است، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، هزینه‌ی ۲.۵ لیتر بنزین سهمیه‌ای را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید با پیمایش بیشتر و رسیدن به سقف ۴ هزار کیلومتر، از سهمیه ۱۵۰ هزار تومانی بهره‌مند شوید.

 

آیا سهمیه برای خریدهای عادی و برداشت پول از دستگاه خودپرداز هم قابل استفاده است؟

خیر! مبالغ واریزی تنها برای خرید بنزین در پایانه‌های پرداخت بهای سوخت (پی استیشن) قابل استفاده است.

چطور سهمیه سوخت بیشتری دریافت کنم؟

برای دریافت سهمیه سوخت بیشتر، باید پیمایش بیشتری داشته باشید. سفیران الوپیک می‌توانند با قبول درخواست‌های بیشتر،مسافت بیشتری را طی کرده و درآمد خود را نیز افزایش دهند. به این منظور الوپیک سرویس‌های جدیدی را ارائه کرده است که شما سفیران عزیز می‌توانید از طریق آنها، می‌توانید تعداد درخواست‌های خود را افزایش دهید. سرویس‌هایی مانند پیک اختصاصی، الوفروش و الوپست.همچنین با مطالعه مطلب نکاتی برای افزایش درآمد سفیران، می‌توانید ایمنی خود را افزایش داده و درآمد بیشتری کسب کنید!

6
دیدگاه ها

avatar
3 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
مهسا احمدیهادی صادقی زادهحمیدرضا میرزاجانیداود کلانتر قره شیران Recent comment authors
newest oldest most voted
هادی صادقی زاده
Guest
هادی صادقی زاده

سلام وقت عالی متعالی من وانت آریسان دارم میخوام ثبت نام کنم پلاک ماشین باید پلاک تهران باشه چون من ساکن تهرانم ولی پلاک مشهد روی ماشینم هست

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

با سلام و وقت بخیر، برای ثبت نام با پلاک شهر دیگر مشکلی نیست فقط باید مدرک معتبر از محل سکونت ارائه کنید

حمیدرضا میرزاجانی
Guest
حمیدرضا میرزاجانی

علت واریز نشدن بنزین از اول سال ۹۹

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام وقت بخیر، بنزین از آغاز سال ۹۹ یک دوره واریز شده ولی عده ای از سفیران به دلیل ثبت نکردن VIN موتور سیکلت دریافت نکردن، با تکمیل کردن اطلاعات خود میتونید در دوره بعد سهمیه دریافت کنید.

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام وقت بخیر، از ابتدای سال ۹۹ یک دوره سهمیه واریز شده ولی بدلیل اینکه بیشتر سفیران VIN موتور سیکلت خود را ثبت نکرده بودند و اطلاعاتشون کامل نبود نتونستن دریافت کنند.

داود کلانتر قره شیران
Guest
داود کلانتر قره شیران

سلام، من هنوز فرصت دارم ثبت نام کنم

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....