دومین شغل پر درآمد در مشهد

مشهد یکی از کلانشهرها و از شهرهای زیارتی مهم ایران است. جا‌به‌جایی هم در چنین شهرهای بزرگ و پر رفت و آمدی، یکی از دغدغه‌های همیشگی شهروندان است.

از طرفی، برای داشتن کار نیمه‌وقت در مشهد و دیگر شهرهای ایران راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد اما شاید یکی از مناسب‌ترین آن‌ها استفاده از پتانسیل‌های موجود باشد. بنابراین اگر قصد دارید کارهای نیمه‌وقت در مشهد را تجربه کنید، بد نیست ابتدا به این فکر کنید که با چه چیزی می‌توانید شروع کنید. بهتر نیست از هرچه که دارید استفاده کنید؟!
مثلا شاید شما وانت‌بار، خاور، خودروی سواری یا حتی موتور داشته باشید؛ مهم نیست در حال حاضر کدامیک از این وسایل را دارید، چون با هرکدام از این وسایل نقلیه، امکان کار به‌صورت نیمه‌وقت در مشهد را به عنوان سفیر الوپیک خواهید داشت.

این که به عنوان سفیر الوپیک مشغول به فعالیت شوید، مزایای قابل توجهی خواهد داشت؛ برای مثال اگر دانشجو هستید و به دنبال کار پاره‌وقت دانشجویی در مشهد هستید، پیدا کردن شغلی که دقیقا متناسب با زمان و نیازهای شما باشد، عملا غیرممکن است. درحالیکه با عضویت در ناوگان الوپیک شما این قدرت انتخاب را خواهید داشت که در هر ساعت از شبانه‌روز و در ساعاتی که از درس خواندن فارغ هستید، به کار بپردازید و کسب درآمد کنید.

از طرف دیگر در شهرهایی مانند مشهد که رفت‌و‌آمد از نرخ بالایی برخوردار است، بازار حمل و نقل بیش از سایر شهرها داغ است و همین باعث می‌شود تا این شغل برای افرادی که ترجیح می‌دهند در کنار کار ثابت خود، کارهای نیمه وقت در مشهد را امتحان کنند نیز جذاب باشد.

بنابراین شما همراهان گرامی درصورت تمایل به همکاری به عنوان سفیر در الوپیک، می توانید به واحدهای ثبت نام مراجعه کرده و پس از طی مراحل مربوطه، یکی از همکاران ما باشید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...