الوپیک در چه شهرهایی فعالیت دارد؟

الوپیک در نیمۀ دوم سال ۹۵ فعالیت خود را در تهران آغاز کرد. در ابتدا تنها حمل‌و‌نقل مرسولات در دستور کار شرکت قرار داشت اما از آن‌جا که الوپیک بر پایۀ نیاز مشتریان به ارائه خدمات می‌پردازد، خدمات وانت‌‌بار، تاکسی‌موتور، سواری‌بار و سواری مسافر را نیز به دیگر خدماتش افزوده است.

الوپیک در کرج
الوپیک که کار خود را در تهران آغاز کرده بود، در گام بعد به کرج رسید. شهری که به عنوان یکی  از کلا‌نشهرهای ایران مطرح می‌شود و به دلیل نزدیکی با پایتخت و ارتباط گسترده با آن، از بیشترین ترددها برخوردار است. اما امروز، حمل و نقل در کرج با الوپیک آسان‌تر از همیشه است. نام این شهر از کلمۀ «کراج» گرفته شده که به معنای «خبررسانی به وسیلۀ آتش» است.

الوپیک در مشهد
ما در ادامه، مشهد را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کردیم. شهری مهم و مذهبی که در زمان افشاریان به عنوان پایتخت کشورمان شناخته می‌شده است و امروزه نیز پایتخت معنوی ایران به شمار می‌آید. مشهد که در شمال شرق ایران قرار دارد، سالانه پذیرای هزاران هزار زائر است و از کلان‌شهرهای مهم و تاثیرگذار کشورمان به حساب می‌آید.

الوپیک در شیراز
پس از اینکه در شمال شرقی ایران مستقر شدیم، به جنوب سفر کردیم و این بار شهر مهمان‌نواز «شیراز» میزبان ما بود. شهری که شاعران و هنرمندان بسیاری را پرورانده و خونگرمی مردمش زبانزد است. پس از ورود الوپیک به این شهر، میزان ترددهای غیرضروری کاهش پیدا کرده و افراد با خیال آسوده می‌توانند به کارهای دیگر بپردازند.

 

10
دیدگاه ها

avatar
4 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
احمدمیلادآیلار رزاقیهادیرامین Recent comment authors
newest oldest most voted
هادی
Guest
هادی

با سلام
ایا الوپیک برنامه ای برا راه اندازی شعبه در دیگر استانها دارد؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
فعلا خیر

میلاد
Guest
میلاد

بیاین اصفهان

رامین
Guest
رامین

چرا کرمان نمیاید؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
متاسفانه فعلا امکان آن وجود ندارد
با تشکر از شما

حسینی
Guest
حسینی

سلام جهت اخذ نمایندگی در شهرهای فاقد نمایندگی راهنمایی بفرمایید.

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
الوپیک نمایندگی ندارد

احمد
Guest
احمد

اینکه خیلی بد که فقط ۳ تا شهر فعاله

روح الله غیاثوند
Guest
روح الله غیاثوند

سلام.خسته نباشین
پیگیر هستین در استان همدان شهرملایر نمایندگی آلو پیک و دریافت کنیم لطفا راهنمایی کنید

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

سلام
الوپیک نمایندگی ندارد

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...