لذت دیدن آسمان آبی با تاکسی موتور الوپیک

فصل سرما و ۶ ماهه دوم سال همیشه با آلودگی هوا در تهران همراه بوده است. تعطیلی مدارس و زوج و فرد کردن خیابان ها نیز تاثیر بسزایی در کمک به شهرمان نداشته اند. هر روز خودروها و درصد وسایل نقلیه فرسوده و دودزا بیشتر میشود. در معرض هوای آلوده بودن بیشتر بر روی خردسالان و سالمندان و افراد با بیماری های خاص تاثیر منفی میگذارد و عوارض این مسئله می تواند سال های سال بر روی ساکنین تهران بماند.

تهرانِ امروز نیازمند یک راه حل عالی و آزمون شده است، راه حلی که از حجم تردد خودروها و جا به جایی مسافر با وسیله نقلیه های حجیم را کاهش دهد و در عوض چهره پایتخت زیبای ایران را به روزهای اول بازگرداند.

راهکار های زیادی وجود دارد، یکی از مهم ترین و البته بهترین راهکار ها عدم استفاده از خودروهای شخصی است، درصد زیادی از آلاینده های خطرناک تهران توسط وسایل نقلیه خود ما ایجاد میشود و اگر امروز و خیلی سریع به فکر شهرمون نباشیم، تهران تبدیل به شهری غیر قابل سکونت میشود.

تاکسی موتور الوپیک، با چند کلیک از طریق اپلیکیشن آماده خدمت رسانی به شماست، صرف زمان و هزینه زیاد بابت مصرف سوخت در ترافیک تهران و تیره شدن چهره شهر فقط گوشه ای از چالش های پیش روی استفاده از خودروهای شخصی در این برهه است.

تاکسی موتور الوپیک با تعرفه ای مناسب و سرعت بالا در حمل و نقل مسافر، کمک زیادی به آبی موندن شهر میکند.

پس همین الان نرم افزار الوپیک رو از طریق لینک زیر دانلود کنید و سهمی بزرگ در پاک شدن شهرمون داشته باشید

alopeyk.com

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...