با مزایای “درخواست زمان‌بندی‌شده” آشنا شوید!

فرض کنید که تصمیم دارید یک بسته با پیک موتوری ارسال کنید! از حالا هم استرس دارید که آیا در لحظه‌ای که می‌خواهید، پیک موتوری پیدا می‌شود یا نه؟ در این شرایط چه کار می‌توانید بکنید؟ نگران نباشید چون قابلیت رزرو درخواست‌ها را برای همین روزها گذاشته‌اند! امکان رزرو درخواست‌های الوپیک با ویژگی‌های بسیار مهمی به روز شده و از حالا در اپلیکیشن الوپیک در اختیار شماست!

درخواست رزرو شده چیست؟

منظور از ارسال درخواست رزرو ‌شده (Reserved orders)، همان رزرو کردن پیک است. این امکان تا پیش از این تنها برای زمان‌بندی درخواست‌ها قابل انجام بوده، اما حالا با یک تغییر بزرگ بروزرسانی شده است! حالا دیگر می‌توانید تا یک ماه بعد درخواست خود را رزرو کنید و خیالتان از رسیدن به موقع سفیر به مقصد راحت باشید.

ثبت درخواست رزرو ‌شده در گذشته به معنای اطمینان از انجام درخواست نبود و ممکن بود در زمان ارسال، سفیر درخواست را به علت شرایط جوی، مسافت و… نپذیرد. اما حالا درخواست رزرو شده بسیار مطمئن‌تر از قبل است!

حالا دیگر با رزرو درخواست، در صورت پذیرش از طرف سفیر، مشتری می‌تواند اطمینان داشته باشد که درخواست راس زمان مشخص شده انجام می‌شود و همچنین می‌تواند اطلاعات سفیر را در اپلیکیشن مشاهده کند.
از طرفی در صورتی که سفیر درخواست را لغو کند، سیستم به سرعت سفیر دیگری را جایگزین می‌کند

ویژگی های درخوسات زمان بندی شده برای مشتریان

قابلیت رزرو درخواست‌ها چه مزیت‌هایی برای شما دارد؟

رزرو درخواست‌ها برای کسب و کارها و افرادی که تمایل به نظم و ترتیب دارند، بسیار مناسب است!

این سرویس چند مزیت مهم برای کسب‌وکارها دارد که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

اطمینان از انجام درخواست: با ثبت درخواست رزرو ‌شده می‌توانید اطمینان داشته باشید که سفیر به موقع و در زمان مشخص در  مبدا حاضر خواهد شد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا دغدغه‌ای برای ارسال سفارشات خود نداشته باشید و با خیالی آسوده به دیگر امور کسب و کار خود بپردازید.

برنامه منظم‌تر: با آگاهی از زمان ارسال کالاها، شما می‌توانید برنامه کاری مرتب‌تری داشته باشید و ذهن خود را از استرس‌ها و دغدغه‌های ارسال، رها کنید. کسب و کارهایی با تعداد ارسال بالا، می‌توانند ساعاتی از روز یا هفته را به ثبت درخواست‌های یک یا چند مقصده در الوپیک اختصاص داده و با یک بار مراجعه به اپلیکیشن، برای تمام سفارش‌های هفته و ماه، درخواست‌های رزرو ‌شده ثبت کنند.

مزایای درخواست زمان بندی شده در الوپیک

نحوه ثبت درخواست رزرو ‌شده

شما می‌توانید با دانلود الوپیک وارد بخش ثبت درخواست شوید و پس از انتخاب سرویس مورد نظر، مبدا و مقصد، زمان ارسال را از بین گزینه حالا و بعدا، گزینه بعدا را انتخاب کرده و در بخش تنظیمات روز، ساعت و دقیقه انجام درخواست را ثبت کنید.

10
دیدگاه ها

avatar
9 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
مهسا احمدیرضاضرونیامیرارسلان افشاریمجتبی یونسیجمال موسوی Recent comment authors
newest oldest most voted
رضاضرونی
Guest
رضاضرونی

دریافت رمز پویا غیرحضوری

امیرارسلان افشاری
Guest
امیرارسلان افشاری

سلام وانت جهت حمل میوه بسته بندی برای بهشت زهرا

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام وقت بخیر، لطفا برای استفاده از سرویس پیک اختصاصی با واحد فروش ۰۲۱۴۱۵۸۱۴۸۱ در ارتباط باشید.

مجتبی یونسی
Guest
مجتبی یونسی

سلام این که میگید هزینه سفر کمتر خواهد بود خوب به ضرر سفیر هستش برای همین سفیران این نوع در خواست ها رو قبول نمیکنن

جمال موسوی
Guest
جمال موسوی

خ

علی
Guest
علی

یه خرید داشتم از حوالی میدان قزوین

محمود الهیاری
Guest
محمود الهیاری

یک بسته برای پست کردن دارم

شاهکار
Guest
شاهکار

سلام
وقتتون بخیر
ببخشید من آدرس فرستنده را که وارد میکنم میزنه خارج از دسترسی و قبول نمیکنه
آیا چیزی و اشتباه وارد میکنم؟
چطور این مشکل حل میشه؟
ممنون میشم پاسخگو باشین.

ارش امیرانی
Guest
ارش امیرانی

سلام خسته نباشی اگه براتون امکان داره یه مسیر دلخواه به آپ اضافه کنید برای سفیران .که هر سفیر خواست اتمام کارش انجام بده سفر آخرش به مقصد خانه اش باشه ممنونم

حمید مقیسه
Guest
حمید مقیسه

سلام

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...