مزایای همکاری با الوپیک برای افراد جویای شغل پیک موتوری

الوپیک به عنوان سریعترین و مطمئن ترین اپلیکیشن سرویس دهنده آنلاین  پیک موتوری در تهران فعالیت میکند و کلیه خدمات الوپیک زیر نظر اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری تهران است.در الوپیک پتانسیل بالایی برای اشتغال زایی وجود دارد و میتواند کمک بزرگی برای رفع مشکل بیکاری در شهر تهران باشد.

اگر به دنبال شغل پیک موتوری و ورود به این صنف هستید میتوانید با مزایایی که الوپیک برای شما دارد آشنا شوید :

ساعات کاری آزاد : بر خلاف سایر سرویس دهنده های پیک موتوری که به صورت سنتی فعالیت میکنند. در الوپیک ما هیچکس را مجبور نمیکنیم که در ساعات تعیین شده توسط ما کار کند. افراد میتوانند هر ساعتی از شبانه روز که تایم آزاد دارند و علاقه دارند در آن ساعات درآمدی داشته باشند خودشان را در سیستم آنلاین کنند و سفارشات را انجام بدهند.

در الوپیک ساعات کاری کاملا در دست شخص پیک است و میتواند هر چند ساعت در روز که وقت داشت سفارشات را انجام بدهد.

درآمد بالا : افراد زیادی از اپلیکیشن الوپیک برای ارسال بسته های خود استفاده میکنند و طبیعی است وقتی برای این سیستم کار کنید میتوانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید زیرا همیشه سفارش دارید و هرچه ساعات بیشتری در سیستم آنلاین باشید , درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

در الوپیک به صورت روزانه با شما تسویه حساب میکنیم و درآمد هر روز کاری تان در پایان همان روز به حسابتان واریز میشود.

مشتریان ما از همه منطقه های تهران سفارشات خود را ثبت میکنند و شما میتوانید در محل زندگی خودتان به مشتریان سرویس بدهید و سفارشات آنها را انجام بدهید

قابلیت رشد : یکی از امکانات الوپیک این است که بعد از هر سفارش مشتری به عملکرد شما امتیاز و نظر میدهد. طبیعی است که اگر شما سفارشات را به موقع انجام بدهید و برخورد مناسبی با مشتری داشته باشید میتوانید امتیاز بالایی کسب کنید و این امتیاز بالا کمک میکند در آینده تعداد درخواست های بیشتری داشته باشید که نتیجه آن افزایش میزان درآمدتان است.

اعتبار : افرادی که در الوپیک مشغول به کار میشوند به صورت کامل تحت نام برند الوپیک فعالیت میکنند و تجهیزاتی مانند : کلاه ایمنی  , کاور و صندوق با طرح و رنگ الوپیک به آنها تحویل داده میشود و همین باعث میشود وقتی برای انجام سفارشات به مشتری مراجعه میکنید یک حس اطمینان و آسودگی خیال برای مشتری ایجاد کنید.

مشتری متوجه میشود که  سفارش او توسط یک شخص انجام نمیشود بلکه یک مجموعه بزرگ تحت نظارت و قوانین لازم مسئولیت انجام سفارش را بر عهده دارد.

مواردی که مطالعه کردید بخشی از مزایای هماری با الوپیک به عنوان پیک موتوری است. ما هیچ محدودیت درآمدی یا زمانی برای پیک ها در نظر نگرفته ایم و افراد میتوانند با توجه به تلاش خودشان به هر میزان درآمد برسند.

در همین رابطه بخوانید :

مراحل ثبت نام در الوپیک

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...