مزیت های استفاده از الوپیک برای صاحبان مشاغل

شرکت ها و صاحبان کسب و کار به دنبال افزایش فروش و میزان سوددهی خود هستند و یکی از موانعی که همیشه با آن روبه رو میشوند وجود رقبای سرسخت و جدی است. یکی از مهم ترین خواسته های مشتریان این است که در کمترین زمان ممکن به محصول یا خدماتی که خریداری میکنند دسترسی داشته باشند.

شرکت هایی که نتوانند این خواسته مشتری را برآورده کنند خیلی زود مشتریان خود را از دست میدهند و از گردونه رقابت خارج میشوند.

در این مقاله بررسی میکنیم که چرا صاحبان کسب و کارهای گوناگون باید از خدمات الوپیک استفاده کند و الوپیک چه مزایایی برای افزایش فروش و سود دهی آنها دارد.

مشتری شما عجله دارد!

در دنیای امروز وقت برای همه طلاست و هیچکس دوست ندارد روزها و هفته ها برای دریافت محصول خود صبر کند. زمانی که یکی از مشتریان شما محصولی خریداری میکند باید آن محصول در کمترین زمان ممکن به دستش برسد.

این کار باعث افزایش سطح رضایت مشتری و میزان اعتماد او به شما میشود.

بر اساس تحقیقات انجام شده ۹۷% کاربران مایلند که بتوانند روند ارسال محصول خود را ردیابی کنند و ۶۱% کاربران ترجیح می دهند محصول مورد انتخاب شان ۱ تا ۳ ساعت بعد از خرید به دستشان برسد.

بنابراین فروشندگانی که برای زمان مشتریان خود ارزش قائل میشوند میتوانند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنند. سفیران الوپیک در همه جای تهران مستقر هستند و میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن مرسولات شما را به دست مشتریان برسانند

الوپیک به صرفه  است

اگر الوپیک را با سایر سرویس دهنده های سنتی پیک موتوری موجود در تهران مقایسه کنید متوجه تفاوت قیمت های ما خواهید شد. از آنجا که تمام خدمات الوپیک به صورت آنلاین و روی بستر اینترنت و موبایل انجام میشود پس هزینه های تمام شده ما به حداقل میرسد. به همین دلیل هزینه ای که برای انجام سفارش از مشتری دریافت میکنیم بسیار پایین و غیر قابل رقابت است.

الوپیک همیشه در دسترس است

با استفاده از الوپیک دیگر نیاز نیست افرادی را به عنوان پیک به صورت ثابت استخدام کنید و حقوق ماهیانه به آنها بدهید زیرا ممکن است بعضی روزها سفارشات زیاد باشد و پیک نتواند آنها را تحویل دهد و در مقابل، روز دیگر سفارشی نداشته باشید و پیک شما بیکار بماند.

با کمک الوپیک هر وقت نیاز داشتید میتوانید به راحتی وارد اپلیکیشن شده و سفارش خود را ثبت کنید. پیک به سرعت به آدرس شما مراجعه میکند و بسته را به مقصد میرساند.

در الوپیک میتوانید مسیر حرکت پیک را از مبدا تا مقصد به صورت زنده روی نقشه مشاهده کنید.

از رقبا عقب نمانید

اگر شما از خدمات الوپیک استفاده نکنید رقبای شما این کار را میکنند و این به ضرر شماست. خدمات الوپیک به سرعت در حال گسترش در سطح شهر تهران است و هر روز به تعداد کاربران و سفیران ما افزوده میشود.

گفتنی است احترام به حقوق مشتری و تحویل سریع و سالم مرسوله از اولویت های همیشگی الوپیک است که همیشه به آن وفادار بوده است.

 

مواردی که مطالعه کردید بخشی از مزایای الوپیک برای کسب و کار شماست. خدمات الوپیک برای ارسال دقیق و سریع مرسوله به مشتری، تاثیر بسیار خوبی در افزایش فروش محصولات دارد. ما برای نشان دادن کیفیت خدماتمان یک اعتبار اولیه ۵۰۰۰ تومانی برای کاربران در نظر گرفته ایم که میتوانید با دانلود اپلیکیشن و نصب آن روی تلفن همراه خود از این اعتبار رایگان برای سفارش اول خود استفاده کنید.

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...