با الوپیک به استانبول تریپ کن!

مسابقه بزرگ الوپیک در راه است! با ما به استانبول سفر کنید! اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در هفته بالای ۲۰ سفارش در الوپیک ثبت می‌کنند، حتما در مسابقه بزرگ ما شرکت کنید!

می‌دانستید ما چندین هزار مشتری داریم که در هفته بالای ۲۰ سفارش در الوپیک ثبت می‌کنند؟ این برای ما یک خبر بسیار عالی است زیرا باعث می‌شود به ادامۀ راه امیدوار شویم و برای جلب رضایت مشتریان خودمان، هر روز بیشتر از قبل تلاش کنیم. حالا برای تشکر از شما الوپیکی‌های عزیز، تصمیم گرفته‌ایم با همکاری تریپ یک مسابقه بزرگ برگزار کنیم! با ما همراه باشید تا بیشتر برایتان بگوییم!

 

جایزه مسابقه بزرگ الوپیک

مسابقه برای چه کسانی است؟

این مسابقه ویژه آن دسته از الوپیکی‌های عزیز است که در هفته حداقل ۲۰ بار از الوپیک سفارش می‌دهند. نوع سفارش هم هیچ تفاوتی ندارد! ممکن است شما ۲ بار سفارش سواری‌بار، ۱۶ بار سفارش پیک موتوری و ۲ بار سفارش الوفروش داده باشید. در هر حالت، اگر تعداد سفارش‌های شما حداقل ۲۰ مرتبه است، می‌توانید به راحتی در مسابقه بزرگ الوپیک شرکت کنید! هر ۲۰ سفارش شما در الوپیک معادل با یک شانس شرکت در مسابقه است. برای شرکت در مسابقه همین یک شرط کافی است و نیازی نیست شما کار خاصی انجام بدهید. ما خودمان آمار شما الوپیکی‌های عزیز را داریم!  😉 

مسابقه چه زمان برگزار می‌شود؟

برای شرکت در مسابقه زمان زیادی باقی نمانده است! عجله کنید و در همین هفته ۲۰ سفارش در الوپیک ثبت کنید چون تنها تا پایان همین هفته فرصت دارید. مسابقه ما از روز شنبه (۱۳۹۸/۱۱/۲۶) شروع شده و تا آخر هفته یعنی پایان روز جمعه (۱۳۹۸/۱۲/۹) ادامه خواهد داشت. توجه داشته باشید که سفارش‌های ثبت شده، قبل و بعد از این مهلت، مورد قبول الوپیک نیست. قرعه‌کشی نیز به محض پایان یافتن مسابقه آغاز خواهد شد و برنده خوش‌شانس ما در هفته آینده مشخص می‌شود!

جایزه شما چیست؟!

جایزه بزرگ شما یک سفر تفریحی است! تور ۴ شب و ۵ روزه برای سفر به یکی از زیباترین شهرهای جهان؛ استانبول! این تور باکیفیت با همکاری تریپ برای برنده تدارک دیده شده است. پس معطل نکنید و همین حالا در الوپیک سفارش بدهید!

51
دیدگاه ها

avatar
34 Comment threads
17 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
32 Comment authors
آیلار رزاقیاحسان اسماعیلیمهدیپژمان بهیامیر Recent comment authors
newest oldest most voted
احسان اسماعیلی
Guest
احسان اسماعیلی

با سلام..
تو قسمت تراکنش مالیم که یه سر زدم دیدم که * ۱۳/۴۰۰ * (سیزده میلیون و چهارصد هزار تومان) تو کمتر از یک سال از این برنامه پیک گرفتم و سطحم طلایی که هیچی از خیلی طلایی* هم گذشته?ولی قرعه کشی بین اشخاص دیگه انجام میشه متاسفانه..??

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
برای شما هم مسابقات ویژه‌ای در نظر داریم

احسان اسماعیلی
Guest
احسان اسماعیلی

۱۳/۴۰۰ (سیزده میلیون و چهارصد هزار تومان) پیک گرفتم تو کمتر از یک سال ولی متاسفانه به من تور شابدوالعظیمم نداد این برنامه ی عزیز???‍♂️

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
نگران نباشید
برای شما هم مسابقات بسیار خوبی در نظر داریم

مهدی
Guest
مهدی

سلام
من از مشتریان طلایی هستم،گردش مالی من هم زیاد است،بهتر نبود یک شرایط تشویقی برای کسانی که در کل سال سفارش بالایی دارن میزاشتین؟
چون به نظر من دو هفته مناسب نیست.

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از انتقاد شما سپاسگزاریم و به واحد مربوطه انتقال دادیم

پژمان بهی
Guest
پژمان بهی

۲ تا اشتراک طلایی دارم. ببینم چیکار میکنید

حسین یوسفی
Guest
حسین یوسفی

لطفا به جای قرعه کشی و سفر استانبول و پیامک دادن موتوری داشته باشید که سرویس بدن نه اینکه دیروز ما ده پانزده بار درخواست دادیم حتی یکیش هم نشد

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از انتقاد شما سپاسگزاریم
حتما به این مساله رسیدگی می‌کنیم

اقا امید
Guest
اقا امید

تا تایلند مارو ببرین ما سفارشمون بیستر میشه

نرگس موسوی
Guest
نرگس موسوی

من چی باید بنویسم اینجا خوب

نرگس موسوی
Guest
نرگس موسوی

چی باید بگم اینجا

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
شما با ثبت سفارش در قرعه کشی شرکت داده می شوید

مجید
Guest
مجید

سلام حالا موضوع مسابقه چی هست

علی عبلسی
Guest
علی عبلسی

فعلا ک مرز ترکیه بسته شد .لطفا از این آوانس ها ندید
ما رو جایی راه نمیدن

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...