معرفی امکانات نسخه تحت وب الوپیک

الوپیک به عنوان اولین و برترین اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات آنلاین پیک موتوری در تهران با توجه به درخواست های فراوان کاربران و اهداف تعیین شده در برنامه توسعه نسخه تحت وب اپلیکیشن خود را راه اندازی کرد.

در نسخه تحت وب کاربر میتواند با مراجعه به سایت alopeyk.com و انتخاب بخش پنل کاربران از منوی بالایی سایت با همان شماره ای که در اپلیکیشن موبایل ثبت نام کرده وارد حساب کاربری خود شود و اگر کاربر الوپیک نیست میتواند ثبت نام کندو تمام عملیات سفارش را از طریق مرورگر کامپیوتر انجام دهد.

در ادامه با برخی از قابلیت های موجود در نسخه تحت وب الوپیک آشنا میشوید

رصد آنلاین سفیر

مسیر حرکت پیک از مبدا تا مقصد به صورت زنده روی نقشه قابل مشاهده است و با این قابلیت دقیقا میدانید که بسته شما در چه موقعیتی قرار دارد و چه وقت به مقصد میرسد

امضای دیجیتال

تحویل گیرنده بسته روی اپلیکیشن نصب شده در گوشی سفیر امضا میدهد و امضای او بلافاصله برای شخص فرستنده نمایش داده میشود تا مطمئن شود که بسته به درستی تحویل داده شده است.

امتیاز دهی به سفیر

بعد از پایان هر سفارش میتوان به عملکرد سفیر امتیاز داد و این امتیاز به دیگر افرادی که قصد ثبت سفارش دارند کمک میکند تا دید بهتری نسبت به شخصی که قصد دارد بسته را حمل کند بدست بیاورند.

طبیعتا سفیرهایی که امتیاز بالاتری دارند از عملکرد بهتری در گذشته برخوردار بوده اند.

اشتراک گذاری سفارش

با استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری یک سفارش میتوانید لینکی برای تحویل گیرنده بسته یا هر شخصی که میخواهید در جریان روند انجام شدن سفارش باشد ارسال کنید و افراد با ورود به آن لینک از طریق مرورگر خود میتوانند روند انجام سفارش را مشاهده کنند.برای مشاهده این لینکها نیازی نیست که حتی کاربر الوپیک باشند.

قابلیت ثبت چند سفارش

با استفاده از این قابلیت میتوانید چند سفارش مختلف با آدرس های مبدا و مقصد متفاوت در سیستم ثبت کنید و همه آنها به صورت همزمان انجام میشود.

قابلیت سفارش مجدد

در نسخه وب هم میتوانید همانند اپلیکیشن میتوانید سفارش های گذشته خود را با یک کلیک به راحتی مجددا فعال کنید و دیگر نیازی به وارد کردن آدرس مبدا و مقصد ندارید. این قابلیت سرعت سفارش را چند برابر میکند

قابلیت برگشت

اگر نیاز شد که پیک بعد از رفتن به مقصد و تحویل بسته , چیزی را از مقصد برای شما برگرداند میتوانید این قابلیت را فعال کنید.برای مثال اگر بسته ای را ارسال کرده اید و میخواهید پیک رسید دریافت آن را برایتان بیاورد یا  بسته ای را برای شخصی فرستاده اید و در مقابل او هم برای شما بسته ای ارسال کند که این کارها را میتوانید با فعال کردن قابلیت برگشت انجام بدهید.

    برای مسیر برگشت ۵۰% به هزینه مسیر رفت افزوده خواهد شد.اگر برای سفارش تک مسیره مبلغ ۱۰٫۰۰۰ تومان پرداخت میکنید در صورت فعال کردن قابلیت برگشت هزینه تمام شده سفارش ۱۵٫۰۰۰ تومان خواهد بود

پرداخت توسط گیرنده

اگر این گزینه انتخاب شود هزینه سفارش توسط شخص تحویل گیرنده و در مقصد پرداخت میشود و فرستنده فقط سفارش را در اپلیکیشن ثبت میکند.

انتخاب نوع پرداخت

گاهی اوقات کاربر نیاز دارد با آنکه در حسابش اعتبار کافی دارد ولی هزینه سفارش را نقدا پرداخت کند که در این مواقع میتواند نوع پرداخت هزینه سفارش را به صورت نقدی یا اعتباری انتخاب کند.

آرشیو درخواست ها

کلیه سفارشات ثبت شده توسط کاربر در این قسمت با جزئیات کامل وجود دارد که میتوان از آن در آینده استفاده کرد.

آدرس های منتخب

اگر از آدرسی برای مبدا و مقصد به صورت مداوم استفاده میکنید میتوانید آن آدرس را به لیست آدرس های منتخب اضافه کنید و برای سفارشات بعدی به راحتی آن را انتخاب کنید. قابلیت ثبت آدرس های منتخب هم میتواند سرعت ثبت سفارشات را بسیار زیاد کند.

همچنین لیست آدرس های منتخب قابل ویرایش و حذف میباشد

ویرایش پروفایل

مشخصات فردی کاربر مانند نام و نام خانوادگی, آدرس ایمیل و تصویر پروفایل از طریق وب سایت هم قابل تغییر است و فقط برای تغییر شماره موبایل باید با  واحد پشتیبانی الوپیک تماس گرفته شود.

گزارشات مالی

کلیه تراکنش های انجام شده برای کاربر در این قسمت قابل مشاهده است که شامل میزان اعتباری است که به حساب کاربر اضافه یا کم شده است.

بسیاری از کاربران ما از مدتها پیش در انتظار راه اندازی نسخه تحت وب بودند و هم اکنون میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنند.به زودی امکانات بسیار متنوعی به اپلیکیشن موبایل و نسخه وب الوپیک اضافه میشود که روند ثبت سفارش را برای کاربر بسیار آسان تر از پیش خواهد کرد.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...