با وانت‌بار الوپیک همه چیز جابجا می‌شود!

کرایه وانت بار یک نیاز اساسی است! حتما برایتان پیش آمده است که از یک جایی اسباب‌کشی کنید یا بخواهید یک وسیله بزرگ را از بازار به خانه بیاورید. در این شرایط از کجا وانت بار تهیه کرده‌اید؟ از وانت سبک استفاده کردید یا وانت بار سنگین؟ آیا قیمت راننده منصفانه بود؟ با الوپیک همراه باشید، چون می‌خواهیم یک سرویس کاملا ویژه به شما معرفی کنیم تا مشکلات کرایه وانت بار را برای همیشه حل کند.

سرویس وانت‌بار الوپیک چیست؟

در گذشته شما با ثبت درخواست در الوپیک، می‌توانستید مرسوله‌های کوچک را با پیک موتوری یا سواری بار ارسال کنید. اما بسیاری از مرسوله‌های بزرگ با استفاده از این سرویس‌ها قابل ارسال نبودند. مانند لوازم خانگی، لوازم شرکت، کیسه برنج، ابزار آلات، آهن، چوب و…
اما الوپیک حالا به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شده است و وظیفه یک سوپر اپلیکیشن این است که برای تمام مشکلات مربوط، راه حل ارائه کند. به همین دلیل برای جابجا کردن بارهای بزرگ، الوپیک سرویس کرایه وانت بار آنلاین را راه‌اندازی کرده است. با استفاده از سرویس کرایه وانت بار آنلاین الوپیک می‌توانید هر کالای بزرگ و سنگینی را جابجا کنید.

انواع کرایه وانت بار در اپلیکیشن الوپیک

سرویس کرایه وانت بار الوپیک شامل دو نوع وانت می‌شود؛ وانت بار سبک و وانت بار سنگین. اگر تفاوت این دو کرایه وانت بار را بدانید، براحتی تشخیص می‌دهید که کدام‌‌یک برای نیاز شما مناسب‌تر است.

کرایه وانت بار سبک

وانت‌بار سبک به وانت‌هایی مانند پراید وانت، پیکان وانت و آریسان، وانت مزدا گفته می‌شود. وانت بار سبک قابلیت جا‌به‌جایی بارهایی با وزن ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم را دارد. پس اگر قصد دارید باری در این محدوده وزنی ارسال کنید، سرویس کرایه وانت بار سبک در اپلیکیشن الوپیک مناسب شماست.

کرایه وانت بار سنگین

وانت بار سنگین شامل وانت‌هایی مانند نیسان و مزدا می‌شود. شما می‌توانید برای بارهایی با وزن ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم درخواست کرایه وانت بار سنگین بدهید. مانند لوازم صنعتی و یا هر چیزی که می‌خواهید با وزن بالا و در تعداد زیاد جابجا کنید.

راهنمای استفاده از سرویس کرایه وانت بار الوپیک

ابتدا وزن حدودی بار خود را مشخص کنید. سپس اپلیکیشن را باز کنید و به بخش الوپیک بروید. گزینه وانت را بیاورید و متناسب با بار خود وانت سبک یا سنگین را انتخاب کنید. اگر در تشخیص سرویس مناسب برای کرایه وانت بار دچار مشکل شده‌اید، کافیست با پشتیبانی الوپیک و شماره  ۴۱۳۴۶-۰۲۱ تماس بگیرید. پشتیبانان ما کاملا شما را راهنمایی می‌کنند.

آیا سفیران مسئول جابجایی و حمل بار نیز هستند؟

باید بگوییم که وظیفه سفیران الوپیک تنها رساندن مرسوله به مبدا است و آنها هیچگونه مسئولیتی در قبال جابجایی و حمل آن ندارند. امکان جا‌به‌جایی بار تنها در صورت توافق با سفیر وجود خواهد داشت اما جابجایی بار توسط سفیر جز خدمات الوپیک به حساب نمی‌آید. توجه کنید که الوپیک هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با توافقات دو طرف نخواهد داشت. درصورت بروز هرگونه مشکل یا ایجاد خسارت، الوپیک مسئولیتی نخواهد داشت. همچنین در صورت لغو درخواست، ۵ تا ۷ هزار تومان جریمه از حساب درخواست‌دهنده کسر خواهد شد.

بعد از ثبت درخواست کرایه وانت بار چه کار کنم؟

بعد از ثبت درخواست کرایه وانت بار الوپیک، سفیری که درخواست شما را قبول کرده است قبل از اینکه به سمت شما بیاید، با شما تماس می‌گیرد. سفیر تمام جزئیات بار را از شما می‌پرسد. جزئیاتی مانند:

  • طول
  • عرض
  • اتفاع
  • وزن
  • نوع کالا و…

لطفا در زمان ارائه جزئیات با سفیر همکاری نمایید. این همکاری برای راحتی خود شماست و از هدر رفتن زمان شما جلوگیری می‌کند. برای مثال اگر ابعاد بار شما بیش از اندازه‌ی مجاز باشد، سفیر شما را راهنمایی می‌کند تا سرویس مناسب‌تری را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که تماس با مشتری ضروری است.

الوپیک

کرایه وانت بار الوپیک چه مزیتی دارد؟

برای کرایه وانت بار گزینه‌های بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و یا از وانت‌ بارهای گذری استفاده کنید. اما الوپیک چند برتری نسبت به سرویس‌های دیگر کرایه وانت بار دارد که آنها را به شما می‌گوییم:

  • سفیران بسیاری فقط از طریق سرویس کرایه وانت بار الوپیک کسب درآمد می‌کنند. با درخواست برای کرایه وانت بار می‌توانید سهمی در چرخه اقتصادی جامعه داشته باشید.
  • تعداد درخواست کرایه وانت بار در مقایسه با درخواست پیک موتوری، بالا نیست. معمولا زمانی که در الوپیک درخواست کرایه وانت بار می‌دهید، خیلی سریع پذیرفته می‌شود.
  • سفیران الوپیک از حرفه‌ای‌ترین و بهترین رانندگان هستند و چندین مرحله مصاحبه را برای ثبت نام در الوپیک پشت سر گذاشته‌اند.
  • زمانی که در الوپیک درخواست کرایه وانت بار می‌دهید، همه چیز بین شما و سفیر روشن و قسمت کاملا واضح است. مطمئن باشید که یک سفر بی‌دردسر خواهید داشت!

اگر وانت داشته باشم می‌توانم سفیر الوپیک شوم؟

بله! الوپیک روز به روز در حال گسترده کردن تیم سفیران خود است. پس با هر وسیله نقیله‌ای که دارید می‌توانید سفیر الوپیک شوید! این روزها نیاز الوپیک به سفیران وانت بار سنگین بیش از گذشته است. الوپیک منتظر شماست!

1
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
وحيد زاهدي Recent comment authors
newest oldest most voted
وحيد زاهدي
Guest
وحيد زاهدي

جابجايي مبل

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...