معرفی وانت بار سنگین

نسل سوم نیسان جونیور (به انگلیسی: Nissan Junior)، اولین بار در سال ۱۳۴۹ در ایران و توسط شرکت زامیاد تولید شد.

این خودروی پر قدرت، عظیم الجثه و پرتوان بیشتر به واسطه رنگ، پیشینه ژاپنی و شاید نوع رانندگی راکبان مورد بحث بوده است تا مشخصات فنی و پیشینه و تاریخچه. خودرویی که دست کم ۳ نسل از ما ایرانیان را درگیر خود کرده است .

در اینجا مشخصات فنی و توان این خودرو را باهم مرور میکنیم.

نام جونیور (JUNIOR) به یک سری از پیکاپ‌های میان‌سایز کمپانی نیسان اطلاق می‌شود، پیکاپ‌هایی که از سال‌های ۱۹۵۶ الی ۱۹۸۲ میلادی در مدار تولید بودند.

موتور استفاده شده در مدل انژکتوری  ۲٫۴ لیتری و در مدل دیزلی ۲٫۸ لیتر است و ظرفیت مجاز بار برای این خودرو ۲۱۰۰ کیلوگرم است.

فروش نیسان جونیورکه ظاهری همانند همتایان آمریکایی خود دارد در بازار ایران با استقبال خوبی رو به رو و کماکان به عنوان یکی از برترین وسایل حمل و نقل کاربرد دارد.

الوپیک، بزرگترین سامانه حمل و نقل آنلاین با در اختیار داشتن تعداد زیادی از وانت بارهای سنگین در شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز و به تازگی پاسخگوی نیازهای حمل و نقل مرسوله های سنگین است.

منبع :  WIKIPEDIA.ORG

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...