تغییرات الوپیک در بروزرسانی جدید

اپلیکیشن الوپیک حالا دیگر یک سوپراَپ بزرگ است و جواب ۹۹% نیازهای حوزه حمل و نقل شما را در خودش دارد! این اپلیکیشن در آخرین بروزرسانی خود، دو تغییر بزرگ داشته است که در این مطلب آنها را با هم مرور می‌کنیم.

۱) اولین تغییر برای سرعت شما

اولین تغییر بزرگ الوپیک، تفکیک کردن سرویس وانت بار از سرویس پیک موتوری و سواری‌بار الوپیک است. تا قبل از بروزرسانی اخیر، کاربران الوپیک برای ثبت درخواست وانت بار سبک و سنگین، باید در اپلیکیشن الوپیک به سمت الوپیک می‌رفتند اما حالا دیگر سرویس وانت بار برای خودش یک جایگاه جداگانه دارد و به محض باز کردن اپلیکیشن  کاملا قابل شناسایی است. این تغییر برای تسهیل فرآیند ثبت سفارش در سرویس وانت بار انجام شده است. حالا دیگر می‌توانید بدون معطلی در الوپیک درخواست وانت بار بدهید!

 

درخواست وانت بار الوپیک

۲) دومین تغییر برای راحتی شما 

تغییر بزرگ دیگری که در اپلیکیشن الوپیک اتفاق افتاده است، تغییر ظاهر و کاربری سرویس الوپست است. سرویس الوپست که به تازگی به اپلیکیشن الوپیک اضافه شده است به شما امکان می‌دهد که بدون مراجعه به دفتر پستی مرسوله‌های خود را از هرجای تهران که هستید ارسال کنید. اما کاربری این سرویس در بروزرسانی جدید تغییر کرده است و امکان انتخاب نوع مرسوله (پاکت یا بسته) در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین تمام ایرادات و خطاهای فنی آن نیز برطرف شده است. شما می‌توانید همین حالا در الوپست درخواست بدهید!

 

الوپست

دریافت آخرین ورژن الوپیک

برای دریافت آخرین نسخه الوپیک کافیست روی بنرهای زیر کلیک کنید و یا به صفحه دانلود الوپیک بروید.

 

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...