همکاری الوپیک با ادارات

الوپیک با شعار ” ارسال با خیال راحت ” در حال خدمت رسانی به همشهریان محترم در سراسر تهران است . میتوانید به راحتی وارد اپلیکیشن شده و بسته مورد نظر خود را با اطمینان خاطر و هزینه بسیار پایین به هر نقطه تهران ارسال کنید.

یکی از بخشهایی که نیاز شدید  به استفاده از پیک موتوری دارند , ادارات هستند. معمولا نیاز میشود که اسناد و مدارکی را به شعب خود ارسال کنند و برای آنها سرعت در ارسال و امنیت اسناد بسیار مهم است.

الوپیک به عنوان یک اپلیکیشن درخواست آنلاین پیک موتوری بر بستر موبایل و اینترنت راهکارهای ویژه ای برای ادارات دارد.

سرعت : سفیرهای ما در همه جای شهر حضور دارند و فقط کافی است وارد اپلیکیشن شده و درخواست خود را ثبت کنید تا بلافاصله یکی از سفیر های ما که در نزدیکی شما حضور دارد به آدرس شما مراجعه کند.

در الوپیک دیگر برای پیدا کردن پیک اتلاف وقت ندارید

اطمینان : تمام سفیرهای ما مراحل مختلفی را قبل از گزینش و شروع به کار طی میکنند چون برای ما همیشه حفظ کردن بالاترین کیفیت سرویس و احترام به حقوق مشتریان در اولویت است.

پس خیال مشتریانمان از اینکه مرسولات خود را با استفاده از الوپیک ارسال کنند راحت است و این اطمینان را دارند که بسته آنها صحیح و سالم به مقصد میرسد.

تمامی سفیرهای الوپیک با کاپشن , کلاه و باکس آبی رنگ با لوگوی الوپیک قابل شناسایی هستند

در همین موضوع بخوانید: سفیرهای الوپیک را بشناسید

 

از طرفی در الوپیک سیستم امتیاز دهی به پیک وجود دارد و بعد از هر سفارش افراد میتوانند به عملکرد او امتیاز بدهند و همین به مشتریان جدید کمک میکند موقع انتخاب پیک موارد بهتری را انتخاب کنند.

پیگیری دقیق سفارش : در الوپیک میتوانید از لحظه مراجعه پیک به آدرس مبدا تا رسیدن او به مقصد دقیقا مسیر حرکت او را روی نقشه ببینید و بدانید که سفیر چه زمانی به مقصد میرسد.

قابلیت ثبت امضای دیجیتال این امکان را به شما میدهد که شخص تحویل گیرنده بسته در مقصد روی  اپلیکیشن مخصوص سفیر امضا میدهد و بلافاصله این امضا برای شما نمایش داده میشود.

 

برای ادارات ارسال با امنیت و در کمترین زمان ممکن در اولویت است و الوپیک هم این نیاز را برای ادارت رفع میکند. برای تست کیفیت خدمات رسانی ما ,میتوانید نسخه مناسب اپلیکیشن برای تلفن هوشمند خود را دانلود کنید و از یک اعتبار اولیه ۵۰۰۰ تومانی رایگان استفاده کنید.

 

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...