همکاری الوپیک و آدینه بوک در کمپین الوکتاب

پیشنهاد این هفته الوکتاب – شازده کوچولو

به دنیای پر رمز و راز انسان ها خوش آمدید، شاید این بهترین تعبیر از کتاب پرفروشِ شازده کوچولو باشد.

آنتوان دو سنت اگزوپری، نویسنده مشهور فرانسوی به طرز عجیبی نگارش کتاب شازده کوچولو را شروع کرده است.

داستان از این قرار می باشد که هواپیمای آنتوان در صحرای آفریقا سقوط و نجات مجزه آسای او الهام بخش شاهزاده کوچولو یا به فرانسوی Le Petit Prince می شود.

این کتاب روایتگر رمز و راز روابط انسان ها و درگیر شدن همه ما با جزئیات زندگی است و نکته اصلی داستان،  فراموش شدن عشق بین آدم ها می باشد.

شازده کوچولو از سیارکی به نام (ب۶۱۲) به کره زمین سفر کرده است و در اینجا با انسان ها و موجودات زمینی ملاقات میکند، با روباهی آشنا میشود و بزرگترین راز زندگی خود را برای او بازگو میکند.

گفتنی است این کتاب به عنوان پر فروش ترین کتاب کشور فرانسه در قرن بیستم و به عنوان بهترین کتاب در سال ۲۰۰۷ انتخاب گردیده است . 

همچنین این اثر به ۲۵۰ زبان دنیا ترجمه و القاب خواندنی ترین و ترجمه شده ترین کتاب فرانسوی جهان را به این اثر داده اند.

الوپیکی های عزیز میتوانند با ۳۰% تخفیف با استفاده از کد (alopeyk) کتاب زیبای شازده کوچولو را از وبسایت آدینه بوک خریداری نمایند

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...