همکاری الوپیک و بیار

الوپیک، بزرگترین ارائه دهنده خدمات حمل و نقل در تهران و البته به زودی در شهر های دیگر، با همکاری شرکت بیار که با یکپارچه سازی سوپر مارکت های سطح شهر قدم بزرگی در خدمت رسانی آنلاین برداشته است یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین هر دو اپلیکیشن دارد .

معرفی وبسایت بیار
بیار در بهمن ماه ۱۳۹۴ با هدف عرضه کالای خرده فروشی در بستر اینترنت راه اندازی گردید. 
هدف بیار کمک به هموطنان در پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر و تامین مایحتاج روزانه ایشان با کیفیت بالا، قیمت مناسب (حداکثر به قیمت مصرف کننده) و در کوتاهترین زمان ممکن است. بدین منظور و در بدو امر، بیار با گردهم آوردن شبکه ای از سوپرمارکت های شهر تهران و ایجاد سامانه‌ای با تنوع هزاران محصول و ارائه سرویس ارسال رایگان سفارش در تمامی روزهای هفته و فراهم آوردن امکان پرداخت نقدی و آنلاین، لذت خریدی آسوده، آسان، سریع و امن را برای کاربران فراهم آورده است. 

همکاری مشترک

مشترکین محترم الوپیک می توانند با خرید از فروشگاه بیار و ثبت کد “ALOBIAR” ،  بیست درصد تخفیفِ ویژه تا سقف ۳۰/۰۰۰ تومان از الوپیک هدیه دریافت کنند.

خرید از وبسایت بیار

ibiar.com

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...