الوپیک در جنگل!

می‌دانستید که حتی در جنگل هم می‌توانید الوپیک بگیرید؟! الوپیک برای راحتی شما سرویس‌های خود را تا جنگل گسترش داده است. البته این جنگلی که ما از آن صحبت می‌کنیم درخت ندارد... اما پر از برگ‌های زیبا و خواندنی است! با ما همراه باشید تا به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی یکی از خواندنی‌ترین جنگل‌های دنیا را به شما معرفی کنیم!

اگر حتی یک بار به کلاس زبان‌های خارجی رفته باشید پس حتما نام جنگل را شنیده‌اید! این انتشارات هم‌سن و سال‌ شما جوان‌های دوست‌داشتنی است و به تازگی ۲۹ ساله شده است. به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی الوپیک تصمیم دارد یکی از مشتریان خوب خود یعنی انتشارات جنگل را به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید!

alopeyk

جنگل کجاست؟

جنگل یک مجتمع بین‌المللی خصوصی در زمینه چاپ و انتشار کتاب‌های آموزش زبان‌ است. شما می‌توانید هر کتاب زبانی را در این انتشارات پیدا کنید؛ انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، چینی، عربی و … اگر در جنگل گردش کنید، می‌توانید رمان‌های زبان اصلی، کتاب‌های حقوقی (به زبان فارسی)، موفقیت، کسب و کار، فرهنگ لغت را هم کشف کنید. کتاب‌های جنگل نه‌تنها دارای محتوای جذاب و حرفه‌ای هستند، بلکه حتی ورق زدن آنها نیز کاری بسیار لذت‌بخش است! چون این انتشارات به چاپ کتاب‌های بسیار مرغوب و باکیفیت معروف است و از مدرن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌ها برای چاپ استفاده می‌کند.

انتشارات جنگل در شهرهای تهران (فروشگاه مرکزی)، اصفهان و رشت شعبه دارد. همچنین جنگل یک کتاب فروشی آنلاین جذاب هم دارد و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی انتشارات جنگل اقدام به خرید آنلاین کتاب کرده و اینترنتی سفارش بدهید. الوپیک کتاب‌های شما را از جنگل به خانه می‌آورد!

ارسال آنلاین کتاب با الوپیک

با الوپیک از جنگل تخفیف بگیرید!

جنگل از مشتریان خوب سرویس API الوپیک است و قرار است به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، این دو برند خوش‌نام طی یک همکاری تخفیف‌های ویژه به شما کتاب‌خوان‌های عزیز ارائه کنند. اگر در شهر تهران گذر شما به کتاب فروشی آنلاین جنگل افتاد و تصمیم به خرید آنلاین کتاب گرفتید، گزینه ارسال با الوپیک را انتخاب کنید! چون با انتخاب این گزینه علاوه بر تخفیف‌های شگفت‌انگیز جنگل، ۳۰% تخفیف الوپیک نیز به شما تعلق می‌گیرد.

اگر تا حالا اقدام به خرید آنلاین از کتاب فروشی آنلاین کرده باشید، حتما دیده‌اید که کتاب‌های شما چند روز بعد به دستتان رسیده‌اند. اما با ارسال از طریق الوپیک یک تجربه شگفت‌انگیز از خرید آنلاین کتاب خواهید داشت چون سفارش شما حداکثر ۲ الی ۳ ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما می‌رسد!

الوپیک و جنگل روزهایی پر از کتاب را برای شما آرزو می‌کنند، کتاب‌خوان باقی بمانید!

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...