همکاری الوپیک و نوار

پیشنهاد این هفته الوکتاب – من پیش از تو

کتاب صوتی من پیش از تو نوشته جوجو مویز ، نویسنده و روزنامه‌نگار بریتانیایی برنده دو دوره «جایزه انجمن نویسندگان رمان عاشقانه» است.

پائولین سارا جو مویز پس از سال‌ها گزارش‌نویسی در مطبوعات برجسته بریتانیا، از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه پرداخت که با استقبال گسترده در سرتاسر جهان مواجه شد.

اما در پسِ روایت کتاب صوتی «من پیش از تو»، که اقتباس سینمایی آن نیز پرفروش بوده، چه چیزی نهفته بود که به یکباره نویسنده را به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان غرب و ایران بدل کرد؟

لوییزا کلارک بیست‌و‌شش‌ساله و مجرد با کار در کافه‌ای محلی در تامین مالی خانواده مشارکت دارد، اما به‌خاطر پاره‌ای مسائل شغلش را از دست می‌دهد. او بسیار می‌کوشد تا شغل جدیدی پیدا کند که در نهایت یک آگهی استخدام زندگی‌اش را متحول می‌کند: کمک برای مراقبت از ویل ترینر، مرد جوان موفق و ثروتمند، که دو سال پیش بر اثر سانحه موتورسیکلت فلج شده است.

مادر ویل، کامیلا، لوییزا را استخدام می‌کند تا شاید بتواند روح زندگی را به فرزندش بازگرداند.

ویل که به‌خاطر شرایط فعلی زندگی‌اش از همه چیز و همه کس آزرده است، به‎سختی حضور لوییزا را تاب می‌آورد. اوضاع وقتی بدتر می‌شود که دوست‎ دختر ویل، آلیسا، با بهترین دوستش، روپرت، ازدواج می‌کند.

اما محبت‌ها و مراقبت‌های لوییزا رفته‌رفته ویل را – که مادرش درخواست اتانازی او را نپذیرفته و بعد دست به خودکشی ناموفق زده آرام‌تر می‌کند.

پس از این اوضاع دهشتناک، ویل که ضربه روحی پس از تصادف بر همه زندگی‌اش سایه انداخته، به همراه خانواده به این نتیجه می‌رسند که ۶ ماه زندگی کند و بعد درباره مرگ آسان تصمیم بگیرند.

لوییزا همه تلاشش را به خرج می‌دهد تا فکر خودکشی از سر ویل خارج شود؛ آن‌ها مدام به گردش می‌روند و به هم نزدیک‌تر می‌شوند، اما اکنون زمان بافته شدن ریسمان گرفتاری‌های لوییزاست: پاتریک، دوست پسرش، همه چیز را تمام می‌کند؛ پدرش شغلش را از دست می‌دهد و گرفتاری‌های مالی بیشتری پیش می‌آید و … .

 

شما مشترکین محترم الوپیک می توانید با استفاده از کد تخفیف “alopeykmpt”” نسبت به خرید این کتاب صوتی با ۲۰% تخفیفِ ویژه از وبسایت نوار اقدام نمایید .

لینک خرید کتاب : navaar.ir

منبع : وبسایت نوار

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...