پاسخ الوپیک به گلایه‌های پیک موتوری های سنتی

شرکت الوپیک از اواخر سال ۹۵ آغاز به کار کرده، در این مدت ۱۰۰ هزار نفر در این سامانه مشغول به کار هستند و حدود ۳ و نیم میلیون نفر از این سامانه استفاده کرده‌‌اند.

درآمد مشخص و شناور: به طور میانگین هر ساعت کار در این مجموعه ۱۰ هزار تومان برای سفیر درآمد دارد.

حذف مسیر اضافه: در گذشته پیک‌های موتوری ۲ مسیر رفت و برگشت را می‌رفتند و ناگزیر به برگشت به مبدا برای سرویس‌گیری دوباره بودند، اما اکنون نزدیک‌ترین درخواست در فاصله ۳۰۰ تا ۴۰۰ متری راننده ارایه می‌شود.

 محیط کاری مناسب: شاغلان در این سامانه علاوه بر درآمد بیشتر، بهبود اوضاع از جمله زمان آزاد، حساب و کتاب شفاف، نبود پارتی‌بازی در سرویس‌دهی و محیط کاری بهتر را می‌بینند.

تسهیلات ویژه: همچنین تسهیلات اضافه‌ای از جمله باشگاه سفیران و پیگیری مشکلات نیز ارایه می‌شود ضمن اینکه شرکت در حال مذاکره با تولیدکننده موتورسیکلت و نه نمایندگی دست چندم برای فروش اقساطی موتور است.

هوشمند سازی: هوشمند شدن یک روند جهانی است و تغییر کسب‌وکارها از سنتی به اینترنتی در بخش‌های مختلف صنعت در حال وقوع است؛ این طور نیست که با روی کار آمدن این مجموعه، پیک‌های سنتی ورشکست شده باشند، بلکه الوپیک تنها به تسریع این تحولات کمک کرده‌ است.

متن کامل این خبر را در خبرگزاری فارس بخوانید

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...