چرا نصب الوپیک در گوشی هر شخص یک ضرورت است ؟

در قرن ۲۱ زندگی میکنیم، قرنی که سرعت انتقال داده ها در آن به شدت افزایش یافته و زندگی روزمره ی هر شخص به واسطه همین افزایش سرعت دستخوش تغییرات شده است.

با نگاهی گذرا به اطراف متوجه میشویم که بازارهای سنتیِ خرید و فروش کالا به دلیل پر رونق تر شدن بازار خرید اینترنتی از آن تب و تاب سابق افتاده است و رابط های آنلاین زیادی برای برطرف نمودن نیازهای شما در حال خدمت رسانی می باشند.
بعد از خرید های اینترنتی به دنیای پر رفت و آمدِ حمل و نقل می رسیم.

در سال ۲۰۱۷ یا به عبارتی ۱۳۹۶ شمسی خودمان، دیگر خبری از جمله های زیر نیست :
۱- تو این ترافیک چجوری سر ساعت به مقصد برسم ؟
۲- به چه صورت بسته خودمو تو سریعترین زمان ممکن به مقصد برسونم ؟
۳- مرسوله من حاوی اطلاعات مهمیه، چطوری اعتماد کنم ؟
۴- اگه برای مرسوله مشکلی پیش بیاد از چه طریقی پیگیری کنم ؟          

خب، ما اینجا هستیم تا این شکل سوالات برای شما جواب داشته باشد.

الوپیک با هدف سرعت بخشیدن به زندگی تمامی افراد پا به عرصه گذاشته است.دقیقا همان زمانی که خلا یک شرکت دانش محور با نیروهایی تازه نفس و متخصص برای سهولت در زندگی شما بسیار حس میشد.

فرض کنید در ۶ ماهه دوم سال هستید، خواب مانده اید و ترافیکِ بی امان تهران اجازه حضور به موقع در محل کار را به شما نمیدهد، چه راه حلی به ذهن شما میرسد ؟
جواب : الوپیک در کمترین زمان ممکن و فقط با یک کلیک برای جا به جایی شما در دسترس خواهد بود و با سفیرانی آشنا به کلیه مناطق تهران دیگر بیمی از اتلاف وقت نیست.

فرض کنید مرسوله ای حاوی مستنداتی مهم در اختیار دارید و برای ارسال به مقصد دچار تردید هستید، چه راه حلی در ذهن خواهید داشت ؟
جواب: الوپیک با استفاده از امکانات بی نظیر در جهت پیگیری آنلاین و لحظه به لحظه ی ارسال مرسوله شما در دسترس خواهد بود و شما قادر خواهید بود تا مقصد نهایی مستندات خود را زیر نظر داشته باشید.

فرض کنید بعد از ارسال مرسوله برای شما سوالی پیش می آید، با کجا تماس میگیرید و پشتبان شما چه شخص یا اشخاصی خواهند بود ؟
جواب : الوپیک با تیمی متشکل از افراد متخصص و آشنا به تمامی مراحل خدمات رسانی، پشتیبان ۲۴ ساعته شما خواهد بود، پاسخگویی لحظه ای و رفع تمامی مشکلات از وظایف این واحد می باشد.

پس چرا تا امروز منتظر مانده اید ؟ همین الان اپلیکیشن الوپیک را نصب و از خدمات بی نظیر حمل و نقل آنلاین استفاده نمایید.

دانلود برای IOS 
دانلود برای Android 

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...