چگونه با الوپیک در ۳ ماه موتور خوب خریدم؟

حوالی ظهر بود، از خیابان سی تیر رد می شدم. چند نفر بازاریاب پلاکاردهایی در دستشان بود که عابران را به همکاری در شرکتی دعوت می کردند. ابتدا اعتنایی نکردم. من که نه ماشین داشتم و نه موتور. اما داشتن یک شغل و یک درآمد خوب مدتها بود که دغدغه اول من در زندگی شده بود. جلوتر رفتم و با یکی از بازاریاب ها گپی زدم.

بازاریاب شرکت الوپیک بود. گفت”« اگر موتورسیکلت هم ندارید می توانید با قیمت بسیار پایین یک موتور کارکرده بخرید و یکی دو ماهه از پولی که کنار می گذارید یک موتورسیکلت نو و با کیفیت بخرید.» یک روزنه امید برایم باز شد. فرم اولیه را گرفتم و راهی دفتر ثبت نامشان شدم. شرایط در ابتدا سختگیرانه به نظرم رسید، اما خودم را که جای مشتری گذاشتم احساس کردم امنیت و اعتمادسازی اصل اول در استفاده از یک کالا و یا خدمات است. جای خوشبختی بود که در همان مرکز، موتورسوارانی را دیدم که با کار مستمر و متعهدانه توانسته بودند روزی حداقل ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هم درآمد داشته باشند.

عزمم را جزم کردم و با اندک پس اندازی که داشتم یک موتورسیکلت کارکرده یک میلیون تومانی خریدم. خداروشکر گوشی هوشمند هم داشتم. بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام و دوره آموزشی در اپلیکیشن آنلاین شدم. روز اول کاری باور نکردنی بود. درخواست پشت درخواست. وقتی ۱۵۰ هزار تومانی درآوردم دیگر دست از کار کشیدم و راهی خانه شدم.

روزهای بعدی تلاش بیشتری کردم و درآمدم بالاتر رفت. حتی به خاطر ستاره هایی که از مشتری ها گرفتم در قرعه کشی هفتگی الوپیک هم جایزه خوبی گرفتم و قبل از آنچه فکر می کردم چند تا از اقساط عقب افتاده ام را تسویه کردم و به فکر خرید یک موتورسیکلت نو افتادم.

امروز من ، با منی که ماهها پیش پیک موتوری را یک شغل نمی دانستم ، بسیار تفاوت دارم. پوشیدن لباس های سازمانی الوپیک برایم شخصیتی اجتماعی رقم زده بود که دیگر با افتخار شغلم را به دوستانم هم معرفی کردم و چند نفری را هم تشویق به همکاری با این شرکت کرده ام.

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیامیرعلی Recent comment authors
newest oldest most voted
امیرعلی
Guest
امیرعلی

شرایط خرید قسطی موتور سیکلت

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید
۳۴۶ ۴۱ ۰۲۱

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...