گزارشات مالی در الوپیک

یکی از بخشهای مهم در الوپیک قابلیت مشاهده سوابق تراکنش های مالی مربوط به حساب کاربریتان است.که در این قسمت تمامی اطلاعات واریز و برداشت از حساب کاربری به تفکیک قابل مشاهده است.این قابلیت در نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایل الوپیک وجود دارد و پس از انتخاب آن میتوانید تمامی تراکنش های مربوط به حساب کاربری خود را با جزییات کامل مانند :

  • شماره سفارش
  • نوع تراکنش واریز یا برداشت
  • مبلغ تراکنش
  • تاریخ انجام تراکنش

 

را مشاهده کنید و در صورت نیاز در آینده برای پیگیری از آن استفاده کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید برای دسترسی به قسمت گزارش مالی در نسخه تحت وب الوپیک باید گزینه مالی را از منو اصلی انتخاب کنید و در اپلیکیشن موبایل الوپیک هم در صفحه افزایش اعتبار روی علامت ساعت در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا وارد صفحه گزارشات مالی شوید.

چنانچه در تراکنش های واریز و افزایش اعتبار یا برداشت از حسابتان اشکالی وجود داشته باشد میتوانید از همین قسمت اطلاعات تراکنش را مشاهده کنید و از طریق واحد پشتیبانی الوپیک , مشکل خود را پیگیری و رفع کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...