در یلدای آبی الوپیک جوایز شگفت‌انگیزی در انتظار شماست

شب یلدا در کشور ما همیشه جایگاه خاصی داشته است و به همین مناسبت الوپیک برای دومین سال کمپین یلدای آبی را با جوایز ویژه در بخش سفیران و هم برای مشتریان برگزار می‌کند.

برای شرکت در این کمپین کافی است سری به باشگاه سفیران یا باشگاه مشتریان الوپیک بزنید، از امتیازهای خود خرج  و شانس خود را امتحان کنید.

در بلند ترین شب سال و با شرکت در یلدای آبی، اعتبار رایگان دریافت کنید! (ویژه مشتریان)

مشتری عزیز مجموع امتیازهای شما در باشگاه مشتریان، جوایز ویژه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید امتیازهای خود را به کارت قرعه‌کشی یلدای آبی تبدیل و در قرعه‌کشی شرکت کنید!

کارت قرعه کشی کمپین یلدای آبی الوپیک ویژه مشتریان
کارت قرعه کشی کمپین یلدای آبی الوپیک ویژه مشتریان

با خرج ۲۵۰۰ امتیاز، ۱ شانس برای شرکت در قرعه‌کشی ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان اعتبار الوپیک و با ۱۵۰۰ امتیاز، ۱ شانس برای اعتبار یک میلیون تومانی دریافت خواهید کرد.

هر چه تعداد کارت‌ بیشتری خریداری کنید، شانس شما برای برنده شدن بیشتر می‌شود.

مهلت شرکت در قرعه‌کشی یلدای آبی تا دوشنبه ۲۹ آذر است و قرعه‌کشی آن، سه‌شنبه ۳۰‌ام آذر برگزار می‌شود.

در کمپین یلدای آبی  شرکت کنید و شیائومی  Poco M2  برنده شوید (ویژه سفیران)

همین حالا وارد باشگاه سفیران شوید و به امتیازهایی که تا کنون ذخیره کرده‌اید؛ نگاه کنید. چند امتیاز دارید؟ با خرج این امتیازها می‌توانید کارت‌های قرعه‌کشی را خریداری کنید تا شانس شرکت در قرعه کشی یلدایی الوپیک را داشته باشید. هر چه امتیاز بیشتری خرج کنید، شانس بیشتری هم خواهید داشت.

جوایز ویژه این قرعه‌کشی شامل ۱ ست کامل لباس حرفه‌ای موتورسواری، ۲ عدد گوشی شیائومی Poco M2 و ۸ عدد پاوربانک است.

امتیاز لازم برای دریافت هر کدام از کارت‌های جایزه متفاوت است. شما می‌توانید با داشتن امتیاز کافی، کارت قرعه‌کشی برای جایزه مورد نظرتان را دریافت کنید.

نگران نباشید با هر امتیازی که داشته باشید، شانسی برای برنده شدن خواهید داشت.

قوانین کمپین یلدای آبی برای سفیران

برای شرکت در قرعه‌کشی وارد باشگاه سفیران شوید و با توجه به امتیازی که دارید، یکی از کارت‌های قرعه‌کشی را خریداری کنید. امتیاز موردنیاز شما برای هر یک از کارت‌های قرعه‌کشی به شرح زیر است:

  • ست کامل موتورسواری: ۱۰۰۰۰۰ امتیاز
  • گوشی شیائومی پوکو ام ۲: ۵۰۰۰۰ امتیاز
  • پاوربانک: ۲۵۰۰۰
کارت قرعه کشی کمپین یلدای آبی الوپیک ویژه سفیران
کارت قرعه کشی کمپین یلدای آبی الوپیک ویژه سفیران
کارت قرعه کشی کمپین یلدای آبی الوپیک ویژه سفیران

مهلت شرکت در قرعه‌کشی یلدای آبی تا دوشنبه ۲۹ آذر است و قرعه‌کشی آن هم سه‌شنبه ۳۰‌ام آذر در شب یلدا به صورت لایو در صفحه اینستاگرام سفیران الوپیک برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...