یلدای آبی

تا جشنواره یلدای آبی الوپیک فرصت زیادی باقی نمانده و شما می‌توانید تا روز پایان جشنواره شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنید.
الوپیک به مناسبت یلدا برای کاربران خود ۲ جایزه ۲٫۵ میلیون تومانی اعتباری و پنج جایزه ۱ میلیون تومانی اعتباری در نظر گرفته که شما می‌توانید با چند روش ساده در قرعه‌کشی شرکت کنید.

شرکت در جشنواره با استفاده از امتیاز باشگاه مشتریان

برای شرکت در قرعه‌کشی کافیست سری به باشگاه مشتریان الوپیک بزنید و با توجه به امتیازاتی که ذخیره کرده‌اید یکی از دو کارت ۱۰۰ هزار امتیازی یا ۵۰هزار امتیازی را دریافت کنید.
برای جایزه ۲٫۵ میلیون تومانی اعتباری الوپیک، کارت ۱۰۰ هزار امتیازی و برای جایزه ۱ میلیون تومانی اعتباری الوپیک، کارت ۵۰ هزار امتیازی را خریداری کنید.

شرکت در جشنواره با ثبت ۵ درخواست

در صورتی که میزان امتیازات شما برای دریافت کارت‌های قرعه‌کشی کافی نیست، پیشنهاد دیگری برایتان داریم. شما می‌توانید تا پایان روز جمعه (۲۸آذرماه) حداقل ۵ درخواست از سرویس‌های الوپیک ثبت کنید و در قرعه کشی ۳ جایزه ۱ میلیون تومانی شرکت کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...