برگزاری نشست خبری الوپیک با حضور بیش از ۱۰۰ رسانه

مهدی نایبی اعلام کرد: ثبت نام بیش از ۲۰ هزار نفر در دو روز

نشست خبری مهدی نایبی بنیان گذار و مدیرعامل شرکت الوپیک ( سامانه آنلاین پیک موتوری- وانت بار و تاکسی موتور) با موضوع برگزاری “بزرگترین جشنواره استخدامی بخش خصوصی کشور و شهر هوشمند” برگزار شد.

در این نشست که با حضور بیش از ۱۰۰ رسانه در سرای محله گنجوی نظامی برگزار شد، گزارشی از عملکرد الوپیک در ۱۴ ماه فعالیت خود، برگزاری جشنواره الوپیک برای ثبت نام از بیش از ۲۰ هزار موتور سوار در دو روز و تلاش استارتاپ ها برای رونق گرفتن چرخ اقتصاد کشور به بحث و بررسی گذاشته شد.

در ادامه سخنرانی مهدی نایبی مدیرعامل شرکت الوپیک ، خبرنگاران به بیان سوالات خود در حوزه محیط زیست، جایگاه حمل و نقل هوشمند در تحقق شهر هوشمند، کاهش ترافیک و ترددهای غیر ضروری در کلانشهرها ، ساماندهی و فرهنگسازی سیستم نوین حمل و نقل موتوری و بهبود شخصیت اجتماعی سفیران (موتورسواران) پرداختند.

مهدی نایبی مدیرعامل شرکت الوپیک در نشست خبری خود با اشاره به گذشت ۱۴ ماه از فعالیت این استارتاپ در قالب شرکت دانش بنیان گفت: ۱۴ ماه پیش این استارتاپ با سرمایه ای کمتر از یک میلیارد در مساحتی بسیار کوچک شکل گرفت و اکنون ۷۰ هزار نفر در آن امرار معاش کرده و ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر روزانه به جمع خانواده این شرکت می پیوندند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تهران، در کرج ، مشهد ،شیراز و تبریز نیز این شرکت حمل و نقل استارتاپی راه اندازی شده است.

نایبی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته  ۲۴ و ۲۵ اسفندماه بزرگترین جشنواره استخدامی کشور برگزار خواهد شد، تا طی آن ۲۰ هزار در این شرکت استارتاپی در حوزه حمل و نقل ثبت نام شوند.

مدیرعامل شرکت الوپیک در ادامه اظهار داشت: داوطلبان پس از گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه و گرفتن کلاه کاسکت، ژیله و باکس نیروی انسانی ثبت نام شده و می توانند وارد چرخه خدمات حمل و نقل شده و علاوه بر کاهش سفرهای درون شهری در توسعه شهر هوشمند نیز موثر باشند.

مهدی نایبی با بیان اینکه شرکت گوجک در اندونزی الگوی الوپیک بوده است، گفت: هر چند به وجود آوردندگان این شرکت سالها در پاریس بوده و استارتاپ های موفق در آنجا را ارزیابی کرده اند، اما بررسی ها نشان می دهد ایران یکی از بهترین بسترهای ایجاد  فعالیت های اینترنتی است که با زیر ساخت های آماده اینترنتی ، تلفن هوشمند و نداشتن رقیب می تواند با موفق ترین استارتاپ های دنیا رقابت کند.

وی ادامه داد: شرکت الوپیک بنا دارد با تبدیل موتورهای انژکتوری به موتورهای برقی طی یک پروسه دو ساله موثرترین اقدام ممکن در حوزه کاهش آلودگی هوای تهران را به شرط توجیه اقتصادی اجرا کند.

موسس و مدیرعامل الوپیک همچنین گفت: این شرکت هر چند از یک شرکت خارجی الگوگیری کرده است،  اما همه فعالیتهای آن اعم از برنامه نویسی، راه اندازی اپلیکیشن و تیم پشتیبانی کاملا بومی و توسط مهندسان ایرانی بوده و توانسته علاوه بر پیک موتوری ، تاکسی موتوری و وانت بار را نیز راه اندازی کند .

نایبی همچنین اعتماد سازی را مهمترین شرط پیشرفت ۱۴ ماهه این شرکت دانست و گفت: معتقدم فقط برندسازی و بیلبورد نمی تواند حافظ سرمایه اجتماعی باشد، بلکه کیفیت عملکرد می تواند بیشترین اثر را در توسعه این استارتاپ داشته باشد. به گونه ای که از میان ۵۰ تا ۱۰۰ هزار سفر روزانه این سامانه، کمتر از یک صدم درصد نارضایتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شرکت الوپیک استانداردهایی را برای ثبت نام سفیران خود در نظر دارد، توضیح داد: ظاهر آراسته، نداشتن سوء پیشینه، دریافت مدارک ضمانتی همچون سفته و مدارک موتورسیکلت و وانت، گواهینامه، مدارک شناسایی فردی از جمله مواردی است که در فرایند ثبت نام  نیروی انسانی از ضرورت بالایی برخوردار است. همچنین پس از اینکه پروسه ثبت نام به خوبی انجام شد، افراد باید در کلاس های آموزشی نحوه انجام صحیح کار و استفاده از اپلیکیشن و آشنایی با قوانین مجموعه را آموزش ببینند.

این کارآفرین خاطر نشان کرد: هرچند این شرکت نمی تواند بیمه ۲۰ هزار نفر را که بزرگترین جشنواره استخدامی کشور هستند به عهده بگیرد اما رایزنی با ارگان های مختلف برای افزایش ارتقا ء و رفاه نیروی انسانی به کار خواهد گرفت.

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...