با الوپیک خریداتو از خونه انجام بده!

تهران ۳۷۴ تا محله داره که تو هر محله کلی سوپرمارکت و فروشگاه و مغازه هست. از خونه هر کدوممون تا یکی از این سوپرمارکتها نهایتا ۵ دقیقه راهه. اما تو این روزایی که کرونا دنیا رو درگیر خودش کرده، بهتره پویش در خانه بمانیم و از خانه بخریم رو جدی بگیریم و پامونو از خونه بیرون نذاریم. این در حالیه که قطعا هر کدوم از ما کارهای زیادی اون بیرون داریم که باید انجامشون بدیم. کرونا با همه بدیهایی که داره، اما نشون داده که یه ویروس آپ تو دیته و می خواد به طور کل سبک زندگی ما رو تغییر بده. چون تو همین یکی دو ماه باعث شده ما به اندازه ۱۰ سال جلوتر بریم و تو دنیای فناوری های نو و اپلیکیشن ها روزمون رو شب کنیم. تقریبا دیگه الان کمتر کسی هست که ۵-۶ تا اپلیکیشن تو گوشیش نباشه. چطوری خرید کنیم؟ فروشگاه های آنلاین. چطوری فیلم ببینیم؟ اپلیکیشن های فیلم و سرگرمی. چطوری تناسب انداممون رو حفظ کنیم؟‌ اپلیکیشن های ورزش و رژیم. چطوری زندگیمونن رو مدیریت کنیم؟ با الوپیک ... خب تو تمام دنیا عموما لجستیک و حمل و نقل آنلاین، مهمترین بخش خدمات اینترنتی محسوب می شه. امروزه مردم تمام کشورهای دنیا و به خصوص شهرهای شلوغی که با معضل ترافیک و آلودگی هوا روبه‌رو هستند با استفاده از پیک های هوشمند تونستن بخشی از مشکلاتشون رو کاهش بدن. سرعت بالا، امنیت ، قیمت مقرون به صرفه، پشتیبانی شبانه روزی و در دسترس بودن مهمترین فاکتورهایی هست که مردم ترجیح می دن برای ارسال و دریافت بسته ها، اسناد، مدارک و خرید های آنلاین از پیک های آنلاین ینی مشخصا از الوپیک استفاده کنند.و حالا مشخصا در چنین شرایطی که لازمه مردم تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند،‌ پیک های آنلاین اهمیتشون بیش از پیش احساس می شه. ما هم برای اینکه دغدغه های شما رو کمتر کنیم و روزهای خونه نشینی رو براتون دلچسب تر کنیم طرح خرید آنلاین سوپرمارکتی رو با ۷ هزار تومان براتون فراهم کردیم.

می پرسید چطور باید با الوپیک  از سوپر مارکت محله تون خرید کنید؟

 

تماس با نزدیکترین سوپر مارکت محله

قطعا همه ما شماره تلفن نزدیک ترین سوپرمارکت محله مون رو داریم. گوشی رو بردارید و لیست خریدهاتون رو به سوپری محل سفارش بدید و بهشون بگین که سفیر الوپیک برای تحویل خریدها به زودی بهشون مراجعه می کنه.

 

 

 

درخواست پیک موتوری
درخواست پیک موتوری

شما سه تا پیشنهاد برای ثبت درخواست در الوپیک دارید. شیوه معمولش ثبت درخواست در اپلیکیشن هست. سوپرمارکتی که بهش سفارش دادید رو مبدا قرار بدید و منزلتون رو مقصد بگذارید.

اگر احیانا پشت لپ تاپ یا کامپیوتر نشستید، می تونید از وبسایت درخواستتون رو به راحتی ثبت کنید.

و اگر اینترنت ندارید یا علاقه ای به ثبت درخواست آنلاین ندارید، می تونید درخواست تلفنی بدید. (۴۱۵۸۱۵۸۱)

 

 

 

لیست خریدتون رو با سفیر درمیون بگذارید
لیست خرید

اگر درخواست رو اینترنتی ثبت کردید، می تونید لیست خرید و اسم فروشگاه رو در قسمت توضیحات قرار بدید و اگر درخواست تلفنی بود، لیست خرید رو به پشتیبان الوپیک که درخواست رو براتون ثبت می کنه اعلام کنید.

 

 

 

ارسال شماره تماس سفیر
تماس با سفیر الوپیک

بعد از اینکه یکی از سفیران الوپیک درخواست شما رو پذیرفت، شماره سفیر در اختیار شما قرار می گیره. می تونید برای هماهنگی بیشتر با سفیر تماس بگیرید.

 

 

 

 پرداخت هزینه

پرداخت هزینه درخواست

تو این روزهای کرونایی که بهتره از دست به دست کردن پول نقد پرهیز کنیم، بهترین راهکار اینه که هزینه رو به کارت سوپرمارکت واریز کنید.

برای پرداخت هزینه الوپیک هم، پیشنهاد ما پرداخت اعتباری هست.

 

 

 

تحویل کالا دم منزل شما

تحویل خرید اینترنتی با الوپیک

کل این فرایند شاید در زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طی بشه و شما می تونید خریدهاتون رو خیلی راحت دم در منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

ضدعفونی کردن اقلام خریداری شده

ضدعفونی سبزیجات و مواد خوراکی

برای اینکه جوانب احتیاط رو رعایت کرده باشید،‌ بهتره تمام اقلامی که خریداری کردید رو ضدعفونی کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...