۵ مرسوله کاملا غیرقانونی

متاسفانه با وجود تمام هشدارها و اطلاعیه‌ها، همچنان بعضی از مشتریان عزیز اقدام به ارسال مرسوله‌های ممنوعه با الوپیک می‌کنند. در این مطلب به تعدادی از مرسوله‌های ممنوعه اشاره می‌کنیم که فرستادن آنها طبق مقررات الوپیک کاملا ممنوع و خلاف قانون است. دقت کنید که فرستادن این مرسولات با الوپیک نه تنها برای سفیر دردسرساز است بلکه باعث پیگرد قانونی مشتری نیز خواهد شد.

پول، چک و سفته

چک، سفته و پول نقد از مواردی هستند که به هیچ عنوان نباید با سرویس‌های الوپیک جابجا شوند. در صورتی که از پیک موتوری و سواری بار الوپیک برای ارسال پول یا چک استفاده شود، الوپیک هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی‌کند و این موارد شامل بیمه الوپیک نخواهند بود. از موارد غیرقانونی دیگر می‌توانیم به اسناد تعهد آور بانکی، برات، وجه نقد، مسکوکات رایج داخلی و خارجی اشاره کنیم. ارسال ارز و دلار هم غیرقانونی است چون به قیمت روز هستند و ارزش‌گذاری آنها در زمان مفقود شدن ممکن نیست.

پول

طلا و جواهر

از موارد بسیار مهمی که تحت هیچ شرایط نباید با الوپیک ارسال شوند، طلا و جواهرات است. طلا، جواهر، عتیقه و اشیا قیمتی را به هیچ عنوان با الوپیک جابجا نکنید چون در صورت بروز هر اتفاقی، الوپیک مسئولیتی قبول نکرده و این موارد شامل بیمه الوپیک نمی‌شوند.

موارد ممنوعه الوپیک

شناسنامه و کارت ملی

حمل هرگونه سند رسمی و غیر رسمی صادر شده از ارگان‌های دولتی و یا خصوصی با الوپک غیرقانونی است. اسنادی مانند شناسنامه، کارت ملی، بیمه‌نامه ،سند ملک و … اگر خارج از قوانین الوپیک با سفیر توافق می‌کنید و موارد ممنوعه را برای ارسال به دست او می‌سپارید، باید توجه داشته باشید که الوپیک هیچگونه مسئولیتی را قبول نکرده و در صورت بروز حادثه هیچگونه همکاری از سمت الوپیک صورت نمی‌گیرد.

الوپیک

مواد مخدر و مشروبات الکلی

سفیران محترم الوپیک باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان نباید مواد مخدر و مشروبات الکلی را جا به جا کنند. اگر سفیر الوپیک متوجه نشد که مرسوله چیست باید قبل از تحویل مرسوله به پشتیبانی اطلاع بدهد. همچنین مواد روانگردان، انواع سلاح سرد و گرم، مواد اشتعال‌زا ، آلات ارتکاب جرم و لوازم غیر مجاز هم موارد غییرقانونی برای ارسال با الوپیک هستند.

مواد مخدر

حیوانات

حمل هرگونه حیوان زنده چه اهلی و چه وحشی با الوپیک ممنوع است. به دلیل مشکلات پیش آمده به هیچ عنوان حمل حیوانات با الوپیک ممکن نیست و در صورت توافق مشتری با سفیر، دیگر الوپیک مسئولیتی نخواهد داشت. در صورت بروز هرگونه حادثه، پیگیری از سمت الوپیک ممکن نیست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید قوانین مشتریان الوپیک را مطالعه کنید.

الوپیک

نگران مرسوله نباشید

با تمام این اطلاعیه‌ها و هشدارها باید به شما اطمینان بدهیم که سفیران الوپیک کاملا انتخاب شده هستند و تمام آنها به صورت حضوری آموزش می‌بینند. ضمنا ما از تمام سفیران الوپیک در زمان ثبت نام در الوپیک اطلاعات کامل دریافت می‌کنیم. سفیران الوپیک علاوه بر ارائه ۲ معرف باید اسناد تضمینی شامل قبض منزل و سند وسیله نقلیه را نیز ارائه کنند.

ضمنا برای حفظ اطمینان شما مشتریان عزیز، امکان رصد و پیگیری سفیر به صورت آنلاین (Tracking) نیز در اپلیکیشن قرار داده شده است. در صورتی که درخواست شما در چارچوب قوانین الوپیک ثبت شده باشد، سفیران موظف هستند بسته شما را کاملا سالم به مقصد برسانند. برای اطلاعات بیشتر از قوانین الوپیک می‌توانید قوانین مشتریان و قوانین سفیران را مطالعه کنید.

دانلود الوپیک برای اندروید

الوپیک ios

بسته باید مکشوفه باشد

بسته مشتری باید کاملا مکشوفه باشد تا سفیر بداند که چه مرسوله‌ای را جا به جا می‌کند. اگر سفیر به بسته مشکوک باشد یا نتواند ماهیت آن را تشخیص بدهد، باید با پشتیبانی تماس بگیرد.

در صورت بروز خسارت چه می‌شود؟

در صورت بروز خسارت، الوپیک ابتدا به مشتری خسارت‌دیده رسیدگی خواهد کرد و سپس در مراحل بعد محاسبات مالی و جبران خسارت با سفیر را انجام خواهد داد.

توجه به موارد بالا واقعا لازم است!

لطفا توجه داشته باشید که در نظر گرفتن موارد بالا برای مشتریان و سفیران بسیار مهم است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای سفارشی که خارج از قوانین الوپیک صورت گرفته باشد، الوپیک هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و پیگیری از سمت الوپیک امکان‌پذیر نخواهد بود. پس همین حالا در چارچوب قوانین الوپیک سفارش خود را ارسال کنید تا از یک ارسال بی‌دردسر لذت ببرید!

6
دیدگاه ها

avatar
2 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
آیلار رزاقیابراهیمعلیحمیدضا Recent comment authors
newest oldest most voted
ابراهیم
Guest
ابراهیم

سلام الان پیک موتور که جنس تحویل میگیره برای کرایه ۵ هزار تومان زورگیری یا تصادف شد باید از جیبش پرداخت کنه یا بیمه داره الو پیک ؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

سلام
خیر

حمیدضا
Guest
حمیدضا

سلام وقت بخیر خانم رزاقی واقعا با دوازده ساعت کار تو الو پیک با پیکان وانت میشه دویست هزار تومن درآمد داشت؟
شما گفتین تضمینی چه تضمینی داره؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

سلام
حداقل کرایه برای درخواست وانت سبک ۴۰ هزار تومان است. سفیران الوپیک به صورت میانگین با تعداد درخواستی که انجام می‌دهند به درآمد تضمین شده می‌رسند. با حداقل قیمت درآمد روزانه شما ۲۰۰ هزار تومان است. علت تضمین این است که درخواست‌ها بالاست و فقط کافیست شما در مناطق پردرخواست آنلاین باشید.

علی
Guest
علی

ببخشید مناطق پُر درخواست کجاست؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

مناطق اداری و تجاری در روزهای اداری
در روزهای تعطیل برای وانت ها مناطق مسکونی

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...