سرویس باکس‌دار به الوپیک افزوده شد

الوپیک در جهت رفع نیاز مشتری‌هاش و برطرف‌کردن خواسته‌های لجستیکی بازار، همواره درپی افزودن ویژگی‌هایی به کار خود بوده تا بتونه رضایت مصرف‌کننده‌هاش رو رقم بزنه.

الوپیک به تازگی سرویس باکس‌دار رو در زیرمجموعه پیک اپلیکیشنش اضافه کرده، سرویسی که با اون درواقع شما می‌تونین برای ارسال بسته‌تون فقط به موتورهایی درخواست بدین که حتمن صندوق حمل بار رو دارن و اینجوری از امنیت جابجایی بسته‌تون مطمئن‌تر از قبل باشین. در ادامه تلاش شده تا این سرویس به طور کامل توضیح داده بشه.

معرفی کامل has box

اسم رسمی سرویس باکس‌دار الوپیک has box که مترادف انگلیسی باکس‌داره انتخاب شده.

سرویس باکس‌دار درواقع زیرمجموعه‌ی پیک در اپلیکیشن الوپیکه. این سرویس با ضروری‌کردن استفاده از صندوق برای موتورهایی که مشغول کار در این بخش هستن امنیت بیشتر رو در جابجایی مرسولات ایجاد می‌کنه.

موتور باکس‌دار دقیقا چیه؟

موتور باکس‌دار موتوریه که یک صندوق در پشتش نصب شده که کلیه‌ی مرسولات باید در این صندوق قرار بگیرن تا از آسیب در امان باشن.

باکس‌دار

این صندوق درواقع محافظت بیشتر از مرسولات رو در پی داره و به‌نوعی تضمین‌کننده تحویل سالم مرسولاته و برای بسته‌های حساس و شکستنی مناسب‌ترین گزینه‌ست. البته بسته‌های حساس علاوه بر استفاده از سرویس باکس‌دار باید به درستی توسط فرستنده بسته‌بندی شن، در این صورت با استفاده از سرویس باکس‌دار مرسوله‌ رو بیمه می‌کنید تا:

  • درصورتی که تصادفی برای موتور حین جابجایی بسته شما رخ داد آسیبی نبینه.
  • احتمال سرقت اون از جابجا کننده به صفر برسه.
  • اگر شکستنی‌ست در برابر تکان‌های احتمالی حین جابجایی سلامت بمونه.
  • باتوجه به این که در باکس محافظی دور بسته هست، مرسوله با ظاهری سلامت به مقصد برسه.

چطور میتونیم موتور باکس دار بگیریم؟

اگر تصمیم شما این بود که موتور باکس‌دار بگیرید کافیه حین وارد شدن به بخش الوپیک اپلیکیشن، زمانی که اطلاعات گیرنده و فرستنده رو وارد کردین و خواستین سفارش رو ثبت کنین تا درخواست برای سفیران ارسال شه، بجای گزینه موتور، گزینه موتور باکس‌دار رو انتخاب کنین. گفتنی‌ست این سرویس به دلیل امکان مضاعفی که برای تأمین امنیت مرسوله شما ایجاد می‌کنه مبلغی کمی بالاتر از موتور بدون باکس داره.

استفاده‌کردن از موتور باکس دار چه مزیتی داره؟

همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم وقتی از سرویس باکس‌دار استفاده می‌کنین مرسوله‌تون رو دربرابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی به نوعی بیمه می‌کنین مثلا اگر بارون بباره مرسوله شما خیس نمی‌شه یا اگر تصادف رخ بده مرسوله‌تون از آسیب مصون می‌مونه. درواقع این گزینه بسیار مناسبی برای جابجایی مرسولات کوچک و حساس به شمار می‌ره.

موتور باکس‌دار رو کجای اپلیکیشن الوپیک سفارش بدم؟

برای استفاده از سرویس باکس‌دار کافیه در بخش الوپیک اپلیکیشن الوپیک، بعد از این که مشخصات کامل فرستنده و گیرنده رو وارد کردین و نوبت به ثبت سفارش رسید، به جای گزینه موتور، موتور باکس‌دار رو که کمی هم گرونتر از موتور بدون باکس هست انتخاب کنین و با خیال آسوده مرسوله رو راهی مقصد کنین.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...