جشنواره بهاری باشگاه الوپیک؛ قرعه‌کشی باشگاه مشتریان و سفیران الوپیک با جوایز متنوع!

آخر خرداد ماه روز شانس شماست تا برنده جوایز جشنواره بهاری باشگاه الوپیک باشید. برای شرکت در این جشنواره کافی است کارت قرعه‌کشی را از باشگاه دریافت کنید. حتی با داشتن یک کارت هم در قرعه‌کشی‌ شرکت داده می‌شوید؛ اما طبیعتاً هرقدر کارت بیشتری، دریافت کنید؛ شانس بیشتری هم خواهید داشت.

الوپیک در راستای قدردانی از همراهی همیشگی و با هدف افزایش رضایتمندی و وفاداری شما کاربران عزیز (مشتری و سفیر) جشنواره پرجایزه خود را با عنوان «جشنواره بهاری باشگاه الوپیک» برگزار می‌کند.

برای حضور در این جشنواره، تنها تا ۳۱ خرداد ماه  فرصت دارید تا بر اساس امتیازهای خود در باشگاه، کارت شرکت در قرعه‌کشی این جشنواره را دریافت کنید.

کدام مشتریان و سفیران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؟

اگر سفیر یا مشتری الوپیک و عضوی از باشگاه الوپیک هستید، می‌توانید تا تاریخ اعلام شده یعنی ۳۱ خرداد، با خرج امتیاز و دریافت کارت جشنواره، در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

چگونه در جشنواره بهاری باشگاه الوپیک شرکت کنید؟

شرکت در این جشنواره قرعه‌کشی، کار سختی نیست!

اگر سفیر الوپیک هستید، وارد اپلیکیشن الوپیک شوید و در بخش سفیران، روی خرج امتیاز کلیک و کارت جشنواره بهار ۱۴۰۱ را دریافت کنید. پس از آن، کد قرعه‌کشی برای شما پیامک خواهد شد.

اپلیکیشن الوپیک < سفیران < خرج امتیاز < دریافت کارت قرعه‌کشی  

و اگر مشتری الوپیک هستید از طریق اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشن الوپیک وارد پروفایل کاربری خود شوید و روی باشگاه مشتریان کلیک و کارت مربوط به قرعه‌کشی را دریافت کنید.

اپلیکیشن یا وب‌اپلیکیشن الوپیک < پروفایل کاربری < باشگاه مشتریان < دریافت کارت قرعه‌کشی جشنواره 

هر عدد کارت قرعه‌کشی، یک شانس برای برنده شدن به شما می‌دهد و هیچ محدودیتی برای دریافت کارت قرعه‌کشی وجود ندارد.

کارت بیشتر= شانس بیشتر

جایزه‌های هیجان‌انگیز باشگاه سفیران الوپیک

سفیران عزیز باشگاه سفیران، یکی از پل‌های ارتباطی ما با شما برای ارائه بهتر خدمات و تسهیلات است. شما می‌توانید با خرج امتیازهای خود از جوایز ارزنده این جشنواره بهره‌مند شوید. همانطور که گفتیم، قرعه‌کشی در تاریخ ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌شود و ۶ سفیر خوش‌شانس، برنده ۶ گوشی همراه خواهند شد.  

  • ۲ گوشی شیائومی پوکو ام ۴ پرو (Poco M4 Pro)
  • 4 گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ (Redmi note 11)

برای اطلاعات بیشتر از این جشنواره، حتما صفحه اینستاگرام سفیران الوپیک را دنبال کنید.

از اعتبار تا جوایر جذاب در قرعه‌کشی باشگاه مشتریان الوپیک

باشگاه مشتریان الوپیک به دنبال جلب رضایت حداکثری شما است و این جشنواره قرعه‌کشی را برای تشکر از وفاداری شما نسبت به الوپیک برگزار می‌کند. جوایز این قرعه‌کشی عبارتند از:

  • یک عدد ایرپاد ۳ اپل
  • یک عدد گلکسی بادز پرو سامسونگ
  • یک ربع سکه بهار آزادی
  • ۴ اعتبار ۵۰۰ هزارتومانی الوپیک

برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره، حتما صفحه اینستاگرام الوپیک را دنبال کنید.

امتیازهای شما در باشگاه منقضی خواهد شد

امتیازهای دریافت شده شما عزیزان در باشگاه الوپیک، هم در باشگاه مشتریان و هم باشگاه سفیران دو باردر سال و در انتهای فصل بهار و فصل پاییز، صفر و منقضی خواهد شد.

بنابراین، قبل از سررسیدن زمان پایان اعتبار با خرج امتیازهای خود از این فرصت استفاده و شانس خود را برای دریافت جوایز هیجان‌انگیز این جشنواره قرعه‌کشی امتحان کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...