تحویل به محض تقاضا لزوما به معنی تحویل کالا در همان روز نیست

امروزه دو مفهوم «تحویل کالا در روز سفارش» یا «تحویل آن در روز پس از ثبت سفارش» بین افراد و فعالان کسب و کارها رایج شده است. اما در شرایط کنونی، باید از کدام گزینه‌ها برای جلب رضایت مشتریان استفاده شود؟

در سال‌های اخیر، مشتریان رضایت زیادی از تحویل آنی و تحویل در روز پس از ثبت سفارش پیدا کرده‌اند و این گزینه‌ها، به مزیت‌های‌ مهمی در کسب وکارها تبدیل شده اند. زمانی که افراد در مورد تحویل کالا به مشتریان و ایجاد تحول و سرعت در آن صحبت می‌کنند، از این قابلیت‌ها ابراز رضایت دارند.

بهترین گزینه برای شرایطی که وقت تنگ است

یکی از گله‌های کاربران درباره خدمات پستی، نبود زمان شخصی سازی شده برای تحویل کالا است و متاسفانه در بسیاری از شرکت‌های پستی این مشکل وجود دارد.

همان طور که حدس می‌زنید، این مشکل باعث می‌شود تا مشتریان تمام روز را برای دریافت بسته پستی خود در منزل یا محل کار منتظر بمانند. این مسئله باعث کاهش عملکرد مثبت، بازدهی و باز ماندن از انجام کارهای روزمره خواهد شد.

باید گفت اگر یک تحویل On Demand یا تحویل به محض تقاضا، به طور مناسبی ارائه شود می‌تواند تمامی این مشکلات را برطرف کند. اگر تحویل کالا به طور اختصاصی برای شما برنامه‌ریزی شده باشد، می‌توانید یک بازه زمانی خاص را برای دریافت سفارش‌تان انتخاب کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا نحوه دریافت کالا را با در نظر داشتن ملاقات‌های کاری، زمان صرف وعده‌های غذایی یا موارد این چنینی برنامه‌ریزی کنید. در واقع‌ این کار به برنامه‌ریزی بهتر در روزهای پرمشغله کمک خواهد کرد.

از این به بعد، اجازه ندهید تا یک مسئله جزئی مانند دریافت کالای پستی، تمامی فعالیت‌های شما را در طول روز تحت تاثیر قرار دهد؛ بلکه زمان آن فرا رسیده است تا شما برنامه و زمان دریافت کالا را تعیین کنید و شرایط خود را به آن دیکته کنید.

ایجاد حس خوشنودی و رضایت در مشتریان

برنامه‌ریزی کردن برای خواسته‌ها و تلاش برای رسیدن به آن‌ها در دنیای تجارت، از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید در شرایطی نیاز باشد تا یک مدرک مهم و بااهمیت به صورت آنی تحویل داده شود. این همان زمانی است که اهمیت تحویل On Demand کالا و مدارک مشخص می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها برای انجام امور خود متکی به آن هستند.

وجود اشتباه در تحویل یا تاخیر در آن می‌تواند ضررهای بسیاری را برای تجارت به وجود آورد. بنابراین، ضروری است که از خدمات یک شرکت معتبر برای تحویل مدارک استفاده کنید تا این کار را به خوبی مدیریت کند.

در حقیقت، این اعتماد از جایی به وجود می‌آید که شما بدانید شرکت خدمات تحویل کالا از سابقه کاری عالی برخوردار است و تمامی خدمات را به صورت تخصصی برایتان فراهم می‌کند.

خدمات مصرف کنندگان

البته، باید در نظر داشت که تنها کسب وکارها نیستند که از مزایای تحویل فوری و On Demand بهره‌مند می‌شوند. مشتریان در دنیای امروزه دچار مشغله زیاد هستند و بسیاری از آن‌ها بنابر شرایط کاری و زندگی خود نمی‌توانند ساعت‌های زیادی را برای دریافت سفارش در یک محل منتظر بمانند.

حتی اگر تحویل کالای شما به سرعت انجام نشود، نیاز است تا در مورد بازه زمانی تحویل و محل آن، گزینه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را برای مشتریان فراهم کنید. این قابلیتی است که از هدر رفتن زمان مشتریان برای تحویل کالا جلوگیری می‌کند.

این قابلیت، برای کسب‌ وکار شما امکان ابقای مشتریان، ایجاد رضایت بیشتر و تداوم کسب و کار را فراهم می‌کند. در حالی که تحویل فوری یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تحویل On Demand کالا است، معیارهای بسیار بیشتری وجود دارند تا کسب‌ وکار‌ها براساس آن، این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم کنند و از آن بهره ببرند. اگر شما همچنان با یک شریک کاری برای تحویل کالا همکاری نمی‌کنید، اکنون زمان آن است تا به سرعت برای این کار اقدام کنید.

الوپیک برای رساندن کالا یا محصولات کاربران خود از اطلاعات زیادی استفاده می‌کند تا بتواند سرویس متناسب با نیازهای آنها ارائه دهد. سرویس‌های اختصاصی و سفارشی شده برای کاربران این امکان را به وجود آورد تا بتوانند با خیالی آسوده به تمام امور روزمره‌ی خود رسیدگی کنند و هیچ نگرانی‌ای بابت رسیدن کالا و تحویل آن نداشته باشند.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...