همه چیز در مورد سفیر VIP

الوپیک موظف است مانند هر شرکت دیگری، فضای پیشرفت را برای کارکنان خود فراهم کند. به همین دلیل است که تعداد سفیران VIP در الوپیک روز به روز در حال افزایش است! شما می‌توانید با رعایت چند اصل ساده، مراحل پیشرفت را در الوپیک طی کرده، به سفیر VIP الوپیک تبدیل شوید و تسهیلات بیشتری دریافت کنید. در این مطلب مزایای سفیران VIP الوپیک را نسبت به سفیران دیگر به شما می‌گوییم.


برای اینکه سفیر ویژه و VIP الوپیک شوید کافیست چند اصل ساده را رعایت کنید. رعایت این اصول باعث می‌شود تا شما یک شخصیت حرفه‌ای و جدی به نظر برسید و مشتریان از برقراری ارتباط با شما لذت ببرند. با ما همراه باشید تا مزایای سفیران VIP و شرایط رسیدن به آن را با هم بخوانیم.

سفیر VIP بودن چه مزایایی دارد؟

۱- اولویت درخواست

سفیران VIP در زمان ارسال یک درخواست، اولویت دارند. هر درخواستی که مشتری ثبت می‌کند، ابتدا به نزدیکترین سفیر VIP ارسال می‌شود و در صورتی که هیچ سفیر VIP پیدا نشود، ارسال درخواست به سفیران عادی آغاز می‌شود.

۲- کارت‌های مخصوص سفیران VIP

تمام سفیران الوپیک می‌توانند از کارت‌هایی که در باشگاه سفیران قرار داده می‌شود استفاده کنند اما برخی از کارت‌ها و خدمات مختص به سفیران VIP الوپیک است و اگر سفیر عادی باشید نمی‌توانید از این کارت‌ها استفاده کنید. حتی برخی از کارت‌هایی که بین سفیران عادی و VIP مشترک هست، تخفیف بیشتری برای سفیران VIP دارند.

۳- در آمد ۲ برابری

سفیران وی آی پی ۲٫۵ برابر نسبت به سفیران عادی درخواست بیشتری دریافت میکنند و درخواست بیشتر به معنی درآمد بیشتر است.

چطور سفیر VIP الوپیک شویم؟

با رعایت چند اصل ساده به راحتی به سفیر VIP الوپیک تبدیل می‌شوید:

  • در طول ۳۰ روز گذشته سفیر موتور حداقل ۳۰ درخواست و سفیر وانت حداقل ۱۵ درخواست موفق انجام داده باشد.
  • ۶۰ روز از انجام اولین درخواست موفق گذشته باشد.
  • سفیر موتور حداقل ۳۵۰ درخواست موفق و سفیر وانت حداقل ۱۰۰ درخواست موفق را تا حال حاضر انجام داده باشد.
  • میانگین امتیاز دریافتی از مشتریان بیش از ۴٫۷ باشد. (برای اطلاعات بیشتر در این مورد به مطلب نحوه امتیازدهی به سفیران مراجعه کنید)..
  • حداقل ۱۰ درصد از درخواست‌های ارسالی انجام شده باشد. (برای کسب حدنصاب از رد یا لغو درخواست‌ها پرهیز کنید.)

چطور بفهمیم شرایط VIP را داریم یا نه؟

به منظور اطلاع از وضعیت خود برای دریافت جایگاه سفیر VIP، کافیست اپلیکیشن سفیران الوپیک را باز کرده و مانند تصویر زیر اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی خودتان را مشاهده کنید. در این بخش از اپلیکیشن سفیران الوپیک مشاهده می‌کنید که کدام شرایط را دارا هستید و فاصله شما تا دست‌یابی به شرایط ایده‌آل چقدر است.

درآمد خود را ۲ برابر کنید!

این یک حقیقت است که سفیران VIP نسبت به سفیران دیگر درآمد بیشتری کسب می‌کنند. دلیل آن هم مشخص است! سفیران VIP الوپیک 2.5 برابر بیشتر از سفیران دیگر درخواست دریافت می‌کنند و درخواست بیشتر به معنی درآمد بیشتر است. سفیران ویژه برای دریافت درخواست در اولویت هستند و در زمان توزیع درخواست‌ها در یک منطقه، این درخواست‌ها ابتدا برای سفیران ویژه نمایش داده می‌شود. پس با کسب جایگاه VIP در میان سفیران الوپیک، شانس خود را برای کسب درآمد افزایش دهید.

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقییعقوب نوروزی Recent comment authors
newest oldest most voted
یعقوب نوروزی
Guest
یعقوب نوروزی

با سلام
من یک ماه است سفیر الوپیک هستم و به امتیاز ۲۰ هزار رسیده ام. آیا میتوانم از کارت تخفیف دریافت گواهینامه بدون نوبت (بدون بهره مندی از ۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده) استفاده کنم؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
لطفا در صورت تمایل شماره خود را بگذارید تا برای هماهنگی با شما تماس گرفته شود

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....