با استفاده از تجهیزات الوپیک درآمد خود را افزایش دهید!

اگر شما هم جز آن دسته از سفیرانی هستید که از تجهیزات و اقلام الوپیک استفاده نمی‌کنید پس حتما این مطلب را تا آخر بخوانید! چون در این مطلب به شما توضیح می‌دهیم که چرا سفیرانی که از این تجهیزات استفاده می‌کنند، درآمد بیشتری دارند! با ما همراه باشید تا دلیل آن را بفهمیم.

با ثبت‌نام در الوپیک می‌توانید درآمد تضمین‌شده داشته باشید اما میزان این درآمد بستگی به خودتان دارد. یکی از عواملی که باعث افزایش درآمد سفیران الوپیک می‌شود، استفاده از تجهیزات الوپیک است. سفیرانی که از تجهیزات و اقلام الوپیک استفاده می‌کنند می‌دانند، درباره چه مساله‌ای صحبت می‌کنیم. اگر با این مساله آشنا نیستید، حتما ادامه مطلب را بخوانید!

منظور ما از تجهیزات الوپیک چیست؟

اگر در الوپیک ثبت‌نام کنید و سفیر الوپیک شوید، تجهیزاتی به صورت کاملا در اختیار شما قرار می‌گیرد که مخصوص شرکت الوپیک هستند و شما را از سایر رانندگان متمایز می‌کنند. این تجهیزات عبارتند از:

  • کلاه ایمنی
  • ژیله
  • کاپشن
  • باکس

استفاده از این تجهیزات الزامی نیست اما الوپیک به شدت به شما توصیه می‌کند که از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه چند دلیل منطقی برای ضرورت استفاده از تجهیزات الوپیک برای شما می‌آوریم و امیدواریم بتوانیم با این مطلب سهم کوچکی در رعایت قانون و افزایش درآمد شما داشته باشیم.

 

ضرورت استفاده از تجهیزات الوپیک

 

دلیل اول سلامتی شماست

همه می‌دانند که استفاده از کلاه ایمنی چطور از وقوع پیش‌آمدهای ناگوار جلوگیری می‌کند. کافیست نگاهی به کلاه ایمنی خودتان یا همکارانتان بیاندازید. آثار خراش و فرورفتگی کاملا روی آن‌ها مشخص است. فقط تصور کنید اگر آن روز کلاه روی سر شما نبود چه اتفاقی برایتان می‌افتاد. استفاده نکردن از کلاه ایمنی باعث می‌شود از سوی پلیس جریمه شوید و موتور سیکلت شما هم برای مدتی طولانی توقیف می‌شود. از آنجا که سلامتی شما و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای الوپیک اولویت‌های مهمی هستند، از شما خواهش می‌کنیم همیشه کلاه الوپیکی خود را همراه داشته باشید. با استفاده از کلاه ایمنی از سلامت جسم خود و سلامت روان کودکتان محافظت کنید چون اگر شما آسیب ببینید، روح ظریف او نیز آسیب می‌بیند.

 

احترام به سفیران الوپیک

 

دلیل دوم احترام به شماست

همانطور که می‌دانید، هر شغلی لباس و یونیفورم مخصوص به خود را دارد که باعث می‌شود از بقیه مشاغل تشخیص داده شود. پزشکان، آتش‌نشانان و نیروی انتظامی هر کدام ظاهر مخصوصی دارند و شما به محض دیدن آنها متوجه می‌شوید که چه کاری انجام می‌دهند. تا به حال دقت کرده‌اید که در هنگام مواجهه با این افراد در نگاه اول حسی از اعتماد در شما به وجود می‌آید؟ یونیفورم الوپیک نیز همین حس اعتماد را در مشتریان ایجاد می‌کند. تصور کنید که یک مشتری برای رساندن دارو به مادر بیمار خود با عجله درخواست الوپیک داده و حالا با نگاه نگران در خیابان منتظر آمدن شماست. زمانی که شما را با لباس آبی از دور می‌بیند، چه حسی دارد؟ مطمئنا این تصویر بسیار زیباتر از این است که شما یک لباس معمولی به تن داشته باشید و برای پیدا کردن یکدیگر مجبور شوید به هم زنگ بزنید!

لباس الوپیکی شما نشان‌دهنده تعلق شما به یک سازمان است. زمانی که لباس الوپیکی بر تن دارید، به مشتری پیغام می‌دهید که من عضو یک سازمان بزرگ هستم و باید به من احترام بگذارید. البته که احترام هر شخصی واجب است. اما این یک حقیقت است که زمانی که در پوشش الوپیک حاضر می‌شوید، مشتریان احترام بیشتری به شما می‌گذارند زیرا می‌دانند که در صورت بروز هر مشکلی الوپیک هوای شما را دارد. در صورت استفاده از پوشش الوپیک، شانس شما برای دریافت امتیاز از مشتری بیشتر است! هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، از خدمات بیشتری در باشگاه سفیران بهره‌مند خواهید شد. باشگاه سفیران الوپیک نیز با خدمات ویژه به روز شده است، به آن سر بزنید!

 

افزایش درآمد سفیران الوپیک با استفاده از تجهیزات الوپیک

 

دلیل سوم افزایش درآمد شماست

باکس‌های مخصوص الوپیک برای محافطت از بسته‌ها و افزایش درآمد شما طراحی شده‌اند! شاید فکر کنید که داشتن باکس مساله مهمی نیست و همچنان می‌‌توان به شیوه سنتی مرسوله را در کاپشن جاسازی کرد! حقیقت این است که شرایط تغییر کرده است. با ظهور سامانه‌های حمل و نقل آنلاین، افراد کمتر از گذشته از سیستم سنتی و پیک موتوری‌های گذری استفاده می‌کنند. حمل و نقل آنلاین سریع‌تر انجام می‌شود و هر مشکلی در سیستم‌های آنلاین قابل پیگیری است.

به همین دلیل مشتریان انتظار دارند حالا که دارند هزینه می‌کنند، همه چیز در بهترین حالت قرار داشته باشد. در نتیجه کمتر کسی حاضر می‌شود بسته حساس خود را به یک پیک موتوری بدون باکس بسپارد. مرسوله‌های حساسی مانند پارچه و لباس در صورتی که خارج از باکس حمل شوند، در معرض گرمای سیلندر و اگزوز قرار گرفته و یا میان زنجیر گیر کرده و آسیب می‌بینند. در نتیجه برای انجام درخواست‌ بیرون‌برها، رستوران‌ها و سفرهای الوپست استفاده از باکس الوپیکی بسیار مهم است.

 

افزایش درآمد سفیر الوپیک با استفاده از باکس الوپیک

 

باکس الوپیک چطور درآمد شما را افزایش می‌دهد؟

زمانی که در اپلیکیشن سفیران الوپیک ثبت‌نام می‌کنید، گزینه‌ای با عنوان “باکس دارم” جلوی شما قرار می‌گیرد. زمانی که این گزینه را انتخاب می‌کنید، به الوپیک پیغام می‌دهید که در زمان قبول درخواست‌ها باکس الوپیک دارید و مرسوله را درون باکس الوپیک قرار می‌دهید. لازم است بدانید که درخواست‌های پیک موتوری که برای الوپیک ارسال می‌شوند ابتدا برای سفیرانی که این گزینه را فعال کرده‌اند، نمایش داده می‌شود. در صورتی که باکس نداشته باشید، باید منتظر بمانید تا سفیران دیگر درخواست‌ را رد کنند تا شما بتوانید آن را قبول کنید!

حالا متوجه می‌شوید که استفاده از باکس الوپیک چطور باعث افزایش درآمد شما می‌شود؟ با استفاده از باکس الوپیک، درخواست‌های بیشتری برای شما نمایش داده می‌شود و شانس شما برای کسب درآمد بیشتر است. اولویت ارسال درخواست‌های پیک موتوری با سفیرانی است که این گزینه را در برنامه فعال کرده‌اند. درخواست‌های تاکسی موتور نیز برای سفیرانی که گزینه “باکس دارم” را فعال کرده‌اند، مانند گذشته ارسال خواهد شد. سفیرانی که “گزینه باکس دارم” را فعال نکنند، با هیچ جریمه‌ای روبرو نخواهند شد.

سخن پایانی

استفاده از تجهیزات سازمانی الوپیک به نفع شما سفیران گرامی ‌است. با استفاده از این تجهیزات می‌توانید اطمینان خاطر مشتری، امتیاز بالاتر، سلامتی و درخواست‌های بیشتر و درآمد بالاتری به دست بیاورید. شهر در تسخیر شما آبی‌پوشان الوپیک است زیرا ظاهر شما باعث تمایز شما میان موتورسواران در سطح شهر می‌شود. چون شما خاص و متفاوت هستید!

8
دیدگاه ها

avatar
4 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
آیلار رزاقیافشین کاملیاندادمندعلی Recent comment authors
newest oldest most voted
افشین کاملیان
Guest
افشین کاملیان

سلام،من اکر بخوام الوپیک ثبت نام کنم حتما باید از باکس الو پیک استفاده کنم؟چون من خودم باکس دارم بدون ارم و نشان چون دوست ندارم تو در و همسایه کسی بفهمه پیک کار میکنم

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
استفاده از تجهیزات اجباری نیست

دادمند
Guest
دادمند

سلام الوپیک درمشهد برای راننده بدشده دفتر که نداریم حالا دیگه به پیشتیبانی نمی تونیم زنگ بزنیم چت آنلاین گذاشتن که کسی جواب نمیده

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از زمانی که پیام خود را به چت آنلاین ارسال می‌کنید، نهایتا تا یک دقیقه بعد پاسخگوی شما خواهند بود

علی
Guest
علی

سلام چطور میتونم باکس و کلاه الو پیک رو دریافت کنم

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
لطفا به دفتر ثبت نام مراجعه کنید

علی
Guest
علی

سلام خسته نباشید چطور میتونم لوازم الو پیک رو دریافت کنم و هزینش چقدره

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
لطفا به دفتر ثبت نام مراجعه کنید

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....