اهمیت امتیاز دهی به سفیران الوپیک

اگر شما جزء کسانی هستید که به امتیاز دهی به خدمات آنلاین اهمیت نمی دهید، بعد از خواندن این متن در رفتار خود تجدید نظر خواهید کرد.

همانطور که می دانید در تمام کسب و کار ها، ایجاد درآمد برای افرادی که در آن کسب و کار فعال هستند نیازمند ۲ محرک بسیار مهم است:

در کسب و کارهای خدماتی به دلیل نبود محصول خاصی برای عرضه، این خدمات هستند که به متقاضی عرضه می شوند.

 اما چگونه می شود کیفیت خدمات رسانی را سنجید؟

در بعضی از شرکت ها، خدماتی که ارائه می شود از طریق پشتیبانی یا بخشی به اسم ( Customer Care ) نظارت می شود و کیفیت خدمات به واسطه تماس مشتریان با این بخش ها سنجیده می شوند، به این وسیله شرکت مذکور می تواند خدمات خود را به مشتریان، ارزیابی کرده و به روند بهبود آن سرعت ببخشد. در صورت بروز مشکل شما می توانید از طریق شماره ۰۲۱۴۱۳۴۶ با پشتیبانی الوپیک تماس بگیرید.

الوپیک زیر نظر اتحادیه صنف پیک موتوری و وانت بار فعالیت می کند و پلیس فتا ناظر بر فعالیت ماست.

اما در کسب و کارهای آنلاین، به دلیل نبود سیستم نظارتی بر اجرای خدمات، این مشتریان هستند که باید به طور مستقیم روند بهبود کیفیت خدمات را تعیین کنند. مهمترین روشی که مشتریان می توانند از طریق آن به بهبود این خدمات سرعت ببخشند، امتیاز دادن به آن خدمت است.

یکی از مزیت های یک کسب و کار آنلاین نسبت به کسب و کار سنتی در این است که مشتریان به راحتی تنها با لمس یک قسمت از تلفن همراه خود یا با کلیک بر روی ستاره ها در وب سایت می توانند کمیت و کیفیت آن خدمت را به گوش مدیران و مجریان برسانند.

بعضی از افراد به دلیل اینکه از اهمیت امتیاز دادن مطلع نیستند، در بعضی مواقع بدون ارزیابی خدمات دریافتی امتیاز پائین می دهند و در بعضی مواقع امتیاز بالا، که این در واقع هیچ تاثیر مثبتی در بهبود کیفیت خدمات ندارد. هر یک امتیازی که توسط مشتریان به مجریان آن کسب و کار داده می شود در سرنوشت همکاری یا قطع همکاری آن مجری با شرکت مربوطه تاثیر مستقیم دارد و ممکن است به دلیل داشتن امتیاز پائین هیچ دستمزدی بابت انجام کار دریافت نکند.

در کسب و کارهایی مانند اسنپ، تپسی، الوپیک و … توجه به امتیاز دادن امری مهم و تاثیرگذار محسوب می شود. این امتیازات هستند که باعث می شوند خدماتی که شما مشتریان دریافت می کنید کیفیت مطلوبی داشته باشند.

در الوپیک، خدماتی که ارائه می شود نیازمند امتیازدهی مشتریان بعد از انجام آن درخواست است. این امتیازها بر اساس نوع برخورد سفیران با مشتریان، دقت در سالم رساندن مرسولات، آنلاین بودن در طول انجام درخواست، رعایت قوانین رهنمایی و رانندگی، داشتن تجهیزات سازمانی الوپیک، انتخاب مسیر درست برای رسیدن به مبدا و مقصد، نگرفتن هزینه اضافه بر مبلغ درخواست ( تنها هزینه اضافه ای که سفیران مجاز به دریافت آن هستند، هزینه معطلی است که بسته به سرویس مورد استفاده، تفاوت دارد) تعیین می شوند.

امتیاز دهی به معنی این نیست که اگر مشکلی در روند اجرای درخواست به وجود آمد شما باید امتیاز کم بدهید،خیر. در زمانی که مشکلی به وجود بیاید پشتیبانی الوپیک حضور دارد و به صورت مستمر پیگیر آن مشکل خواهند بود تا زمانی که مشکل فوق حل شود. امتیاز دهی صرفا به بهبود خدمات کمک می کند و باعث می شود سفیرانی که از قوانین الوپیک تخطی می کنند از سیستم خارج شوند تا ما بتوانیم بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...