این ۵ چیز عاشقانه را با الوپیک بفرستید!

اگر همین حالا عاشق هستید، این مطلب برای شماست! اما اگر عاشق نیستید هم باز این مطلب برای شماست چون بالاخره همان‌طور که گُدار عزیز می‌گوید، عشق چیزیست که بالاخره اتفاق می‌افتد! در مسیر عاشق شدن هیچ چیز به اندازه یک حرکت استراتژیک حیاتی نیست. پس با ما بیایید تا به شما بگوییم که هر بار چه چیز عاشقانه‌ای برایش بفرستید تا با یک حرکت، رابطه را چند خانه به جلو ببرید!

آیلار رزاقی

 

اهل هدیه دادن نیستم

هدیه دادن اول برای خودتان سلامتی روانی می‌آورد. روانشناسان ثابت کرده‌اند که هدیه دادن باعث می‌شود شما احساس باارزش بودن کنید و به طرف مقابلتان هم احساس باارزش بودن می‌دهید. پس بدانید که هدیه دادن یک بازی کاملا برد-برد است. مرد و زن هم ندارد، همه باید هدیه بدهند. پس عاشقان جهان متحد شوید! 

 

ارسال با الوپیک

چرا بفرستم؟!

هدیه قرار نیست همیشه آیفون ایکس و سِت کمربند باشد. فرستادن یک چیز ساده‌ را به یک عادت تبدیل کنید و گاهی چیزی به خانه یا محل کارش بفرستید. چرا می‌گویم بفرستید؟ چون مهم است که در آن لحظه کنارش نباشید! اینطوری نشان می‌دهید که به یادش هستید حتی زمانی که پیشتان نیست. او هم با یک هدیه‌ غیرمنتظره در تنهایی یاد شما می‌افتد. البته فقط گاهی اوقات بفرستید. هدیه دادن به صورت حضوری یک مزه دیگر دارد!

شما می‌توانید از راه‌‌های مختلفی هدیه خود را بفرستید و اگر در تهران هستید، یکی از این راه‌ها ارسال هدیه در تهران با استفاده از الوپیک است. استفاده از الوپیک مزایای خاص خودش را دارد. اگر می‌خواهید درباره مزایای رقابتی الوپیک بیشتر بدانید، مقاله مزایای الوپیک را بخوانید.

 

ارسال با الوپیک

۱) عشق با طعم شیرینی!

تحقیقات ثابت کرده است که خوردن شکلات و شیرینی باعث ترشح هورمون سروتونین می‌شود. سرتونین یک هورمون شادی‌بخش است که باعث متعادل شدن حالات روحی می‌شود و از افسردگی هم جلوگیری می‌کند. همچنین شکلات باعث تولید هورمون دوپامین هم می‌شود که عامل بسیار تاثیرگذاری در تمرکز است.

درست است که یک رابطه عاشقانه باید هیجان‌‌انگیز باشد، اما فراموش نکنید که هوشیاری و تعادل هم بخش مهمی از رابطه است. برای کسی که دوستش دارید شکلات بفرستید تا با یک تیر دو نشان بزنید! ابتدا او را هیجان‌زده کنید و سپس تمرکز را به او بازگردانید تا به زندگی خودش برسد. این کاریست که یک عاشق واقعی انجام می‌دهد. مگر نه؟

نکته مهم: هیچوقت شیرینی را با پیک موتوری الوپیک نفرستید. شیرینی حساس است پس اگر ارسال هدیه در تهران قرار است شیرینی باشد، باید آن را با سرویس سواری‌بار الوپیک بفرستید تا کاملا زیبا و مرتب به دست آن زیبارو برسد، درست مثل خودش!

 

الوپیک

۲) تولدت مبارک عزیزم!

شاید از نظر خیلی‌ها لوس باشد که برای کسی که دوستش دارید بادکنک بفرستید! بادکنک بیشتر برای مناسبت‌ها استفاده می‌شود؛ مثلا روز تولد، سالگرد آشنایی و … البته درست است که هدیه دادن در عمق یک رابطه موثر است اما اگر تکراری شود، دیگر پیام مورد نظر ما را منتقل نمی‌کند. 

نکته مهم: کارت تبریک را فراموش نکنید. بادکنک‌ها را هم با سرویس سواری‌بار الوپیک بفرستید هرچند تصویر یک پیک موتوری که تعدادی بادکنک رنگی می‌برد، باعث شادی یک شهر می‌شود!

 

ارسال با پیک موتوری آنلاین

۳) گل بی گلدون نمیشه!

شاملوی عزیز در شعری می‌گوید “پیش از پژمردن آخرین گل، ‫برآنم که زندگی کنم.” شما هم تا فرصت باقیست، زندگی کنید. با فرستادن چند شاخه گل برای فردی که دوستش دارید، کاری کنید تا او هم از زندگیش لذت ببرد. تحقیقات نشان می‌دهد دیدن گل در صبح، اعتماد به نفس آدم‌ها را بالا می‌برد. چه بهتر که گل را به محل کار او بفرستید چون حضور گل در محل کار، باعث کاهش اضطراب و استرس می‌شود.

می‌توانید یک دسته‌گل یا یک گلدان برایش بفرستید. گیاه برگ‌انجیری برای این کار مناسب است چون همیشه سبز و زنده است، انگار که مرگ ندارد! جایی خوانده‌ام که گل‌های مختلف معانی مختلف دارند و حتی تعداد شاخه‌های گل هم معنی خاصی دارد. به نظرم دانستن اینها لازم نیست، چون این گل‌های قشنگ خودشان با زبان بی‌زبانی می‌گویند که از طرف شخص خاصی آمده‌اند و پیام‌آور عشق هستند!

نکته مهم: گل و گلدان را هم با دانلود الوپیک و انتخاب سرویس سواری‌بار بفرستید. البته سفیران موتورسوار ما مجهز به باکس هستند ولی ممکن است گل درون باکس تکان بخورد. پس ارسال هدیه در تهران را بر عهده سواری بار الوپیک بگذارید.

 

ارسال عطر

۴) !Smells like teen spirit

عطر برای زمانی است که از رابطه شما مدتی گذشته باشد و حالا شما می‌خواهید رابطه را یک مرحله جدی‌تر کنید. در این سکانس از رابطه، عطر گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید عطر مورد علاقه او را برایش بفرستید!

اگر هم یک عاشق ریسک‌پذیر هستید، پس یک عطر جدید را امتحان کنید! می‌توانید متناسب با خصوصیات اخلاقی او یک رایحه متناسب برایش پیدا کنید. در اینترنت در این باره اطلاعات زیادی وجود دارد و اگر هم از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، خود فروشنده به شما می‌گوید.

دقت کنید که عطر یک حرکت جدی است چون به طرف مقابل نشان می‌دهد که او برای شما جدی است و سلیقه‌اش را شناخته‌اید. پس اگر در اوایل رابطه هستید یا هنوز نمی‌دانید که تصمیمتان برای ادامه رابطه چیست، خریدن عطر را به تعویق بیاندازید. ضمنا عطر خوب هزینه هم دارد و نباید به یک عطر معمولی از عطرفروشی‌های مترو رضایت بدهید.

نکته خطرناک: عطر خیلی خاطره‌ساز است! آمادگی یادآوری رایحه مذکور را بعد از جدایی داشته باشید و عطر را هم با سرویس پیک موتوری آنلاین الوپیک بفرستید.

 

ارسال با الوپیک

۵) سرودهای کتاب مقدس

و اما می‌رسیم به آن هدیه‌ فوق‌العاده؛ کتاب! شما در تمام مراحل عشق و در هر لحظه می‌توانید به کسی که دوستش دارید، کتاب هدیه بدهید. کتاب یک هدیه خوب و مفید است و چندین فایده دارد:

  • به او نشان می‌دهید که فکر او و پرورش افکار او برای شما مهم است.
  • می‌توانید هر دوی شما یک کتاب را با هم شروع کرده و مدتی را در تنهایی مطالعه کنید و بعد درباره آن کتاب با هم صحبت کنید.
  • کتاب باعث می‌شود شما ساعاتی را در سکوت و مراقبه به سر ببرید و این برای رابطه شما هم خیلی مفید است.
  • کتاب به گسترش جهان‌بینی و رشد ما کمک می‌کند و هیچ چیز بهتر از رشد کردن در کنار یکدیگر نیست. عشق همین است دیگر، نه؟

نکته مهم: بدون پیش‌زمینه به کتاب‌فروشی نروید. با یک سرچ ساده به او نشان بدهید که برایتان مهم بوده و درباره هدیه‌اش فکر کرده‌اید. ضمنا اگر در صفحه اول کتاب جمله‌ای عاشقانه ننویسید، آن کتاب هدیه محسوب نمی‌شود!

اگر هم نمی‌دانید چه کتابی بگیرید برای ما کامنت بگذارید تا به شما بگوییم. ارسال هدیه در تهران را هم با پیک موتوری الوپیک بفرستید 🙂

25
دیدگاه ها

avatar
10 Comment threads
15 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
خانآیلار رزاقیالنازنوژن میرزاییعلی بایراملو Recent comment authors
newest oldest most voted
الناز
Guest
الناز

ببخشيد الو پيك شما ره تماس توي مشهد نداره كه تلفني سفارشمو بدم براي هديه؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

سلام دوست عزیز
باید از اپلیکیشن استفاده کنید

نوژن میرزایی
Guest
نوژن میرزایی

کاربلد و با کیفیت
درجه ۱

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

شما لطف دارین

شهرام
Guest
شهرام

وقتی متنی ترجمه می کنید و کمی بومی سازی می کنید، به نظرم اخلاق حرفه ایی ایجاب می کند که دست کم منبع اصلی را هم ذکر بفرمائید

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

مطمئنید ترجمه‌س؟
چون من مطمئنم که حتی یک جمله از این متن هم ترجمه نیست و همه را خودم نوشتم
اگر شما منبع را می‌شناسید ممنون میشم معرفی کنید

علی بایراملو
Guest
علی بایراملو

عالی هستی مثل همیشه

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

خیلی ممنونم ازتون

سجاد رئوفی پور
Guest
سجاد رئوفی پور

هدیه فرستادن خوبه و همه اش قبول
اما چرا باید با الوپیک بفرستیم ؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

اقای رئوفی پور توی متن اشاره کردم که گاهی اوقات خوبه بفرستیم نه اینکه همیشه.
برای فرستادن هم راه های مختلفی وجود داره که یکیش الوپیکه

بهنام زنده دل
Guest
بهنام زنده دل

آفرین بر نویسنده ی خلاق که تونست مفاهیم رو “خوب” بهم پیوند بزنه… فقط یک نکته، در مورد “تیتر” که بعدا به خودش می گم.

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

حتما
خوشحال میشم 🙂

امیر
Guest
امیر

چقدر شما جذهب مینویسین خانوم رزاقی

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

ممنونم ازتون

امیر
Guest
امیر

چه کتابی مثلا

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

برای چه کسی

Mim.hossaini
Guest
Mim.hossaini

Godare aziz!!
Kheyli dusesh dashtam

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

من هم 🙂

خان
Guest
خان

اوخداااا. ??

الهه
Guest
الهه

خیلی جالب بود!
احساس میکنم همین الان عاشقم!

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

مبارکه 🙂

سامان
Guest
سامان

واقعا؟؟!

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

واقعا!

رضا
Guest
رضا

این که عکس هادی مرادی هستش چرا سامان ؟
عجب

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

آقای مرادی دو اسمی هستن 🙂
هم هادی صداشون میکنن و هم سامان

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...