چرا الوپیک؟ به ۱۰ دلیل ۱۰۰% واقعی!

آیا الوپیک قوی‌ترین اپلیکیشن ارسال آنلاین برای کسب و کارهاست؟ آیا این ادعای بزرگی نیست؟! آیا ما می‌توانیم با شمردن ۱۰ ویژگی اپلیکیشن الوپیک در پایان این مطلب رضایت شما را به دست بیاوریم؟ کسی چه می‌داند! با ما همراه باشید تا بفهمیم!

الوپیک یک سوپر اپلیکیشن در حوزه حمل و نقل (Logistic) است و طراحی شده تا به همه شما، مخصوصا کسب و کارهای آنلاین کمک کند تا راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر کالای خود را ارسال کنید. با این حال الوپیک تنها اپلیکیشنِ موجود برای ارسال آنلاین نیست! حتما شما رقیبان بزرگ الوپیک را هم می‌شناسید. ممکن است گاهی برای ارسال یک بسته از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده باشید و یا اصلا صاحب یک کسب و کار باشید که نیاز دارد روزانه چندین بسته را ارسال کند. در هر صورت ما مطمئنیم که شما حوصله سر و کله زدن با یک اپلیکیشن اعصاب‌خردکن را ندارید!

هدف ما این است که در این مطلب ۱۰ مزیت مهم اپلیکیشن الوپیک را به شما بگوییم تا با دیگر اپلیکیشن‌ها مقایسه کنید، یک تصمیم قطعی بگیرید و موبایل خود را اپلیکیشن‌های اضافی خالی کنید. آیا الوپیک در این نبرد برنده خواهد شد؟! کسی چه می‌داند! 

 

ارسال اینترنتی

۱) ارسال زمان‌بندی‌شده؛ مراقبت از طلای شما!

الوپیک مراقب وقت شماست چون وقت طلاست! اگر از مشتریان قدیمی ما باشید، می‌دانید از چه حرف می‌زنیم. اگر هم تا بحال از الوپیک استفاده نکرده‌اید، تنها یک تجربه دلچسب در یک روز شلوغ می‌تواند شما را مطمئن کند. حدود ۱۰۰ هزار سفیر در الوپیک ثبت‌نام کرده‌اند و این یعنی شما می‌توانید از ارسال سریع مرسوله خود مطمئن باشید. به محض ثبت درخواست پیک در الوپیک، یکی از سفیران ما درخواست شما را قبول کرده و به سمتتان شما حرکت می‌کند. اگر در آینده به پیک نیاز دارید، می‌توانید از حالا درخواست زمان‌بندی‌شده ارسال کرده و پیک را برای تاریخ و زمان مورد نظر خود، رزرو کنید.

 

۲) ارسال درخواست‌های هم‌زمان؛ سفارش تا بی‌نهایت!

اگر صاحب یک کسب و کار باشید و کار و بارتان هم به لطف خدا رو به راه باشد، پس باید روزانه چندین بسته بفرستید. ارسال یک سفارش در شهرهای بزرگ معمولا یک ساعت و نیم طول می‌کشد. شما که نمی‌توانید منتظر بمانید تا یک بسته ارسال شود و بعد از گذشتن یک ساعت و نیم دوباره یک سفارش دیگر ارسال کنید. الوپیک نیاز شما را قبلا بررسی کرده است چون تمرکز خاصی روی ارائه سرویس به کسب و کارها دارد. به همین دلیل امکان ارسال چندین درخواست هم‌زمان در اپلیکیشن الوپیک قرار داده شده تا شما بتوانید به هر تعدادی که نیاز دارید، ارسال کنید. ارسال درخواست در اپلیکیشن الوپیک در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها نامحدود است!

 

۳) ارسال درخواست تکراری؛ هرچند بار که بخواهید

شاید شما نیاز داشته باشید تا یک درخواست تکراری را چندین بار انجام بدهید. در این صورت نیازی نیست هر بار اطلاعات را دوباره وارد کنید! شما می‌توانید درخواستی را که قبلا ارسال کرده‌اید، بدون تلف کردن وقت دوباره ارسال کنید. برای این کار کافیست در اپلیکیشن الوپیک به بخش آرشیو فعالیت بروید و پس از پیدا کردن درخواست مورد نظر، آن را دوباره ارسال کنید.

 

۴) ردیابی آنلاین؛ رصد از صفر تا صد!

هیچ چیز به اندازه یک ارسال به موقع مشتریان شما را راضی نمی‌کند. مشتریان شما دوست دارند بدانند که بسته آنها چه زمانی به دستشان می‌رسد و احتمالا برای آن لحظه‌شماری می‌کنند! شما می‌توانید به راحتی اطلاعات ردیابی پیک را با مشتری خود به اشتراک بگذارید تا او هم بتواند پیک را به صورت آنلاین روی نقشه رصد کند. به این ترتیب، مشتری شما از موقعیت مکانی پیک و اطلاعات تماس سفیر مطلع می‌شود تا در صورت نیاز با او تماس بگیرد. ضمنا نیاز نیست که مشتری شما برای رصد آنلاین پیک، حتما اپلیکیشن الوپیک را نصب کرده باشد. می‌دانستید استفاده از گزینه به اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر، باعث افزایش اعتماد مشتری نسبت به شما شده و یک وجهه حرفه‌ای به شما می‌بخشد؟!

 

۵) دریافتِ رسید؛ یعنی بسته رسید!

یکی از مسائل بسیار مهم در ارسال اینترنتی برای کسب و کارها، دریافت تایید از مشتری پس از تحویل دادن بسته است. تاییدیه مشتری به این معناست که بسته را درست و سالم تحویل گرفته شده و معامله میان شما و مشتری به خوبی به پایان رسیده است. دریافت امضا از مشتری به معنای پایان مسئولیت شماست. به همین منظور امکان امضای آنلاین در اپلیکیشن الوپیک برای مشتریان شما فراهم است و شما نیز می‌توانید امضای مشتریانتان را در بخش فاکتور اپلیکیشن ببینید. 

 

فاکتور الوپیک

۶) گزینه‌های متفاوت؛ موتوری، سواری‌بار، وانت!

ممکن است شما به عنوان مالک یک فروشگاه محصولات متفاوتی برای فروش داشته باشید، از محصولات کوچک گرفته تا محصولات بسیار بزرگ! شاید شما الوپیک را فقط با سرویس پیک موتوری آنلاین می‌شناختید اما این تنها سرویس این سوپر اَپلیکیشن نیست! زمانی که یک اپلیکیشن ادعا می‌کند به سوپر اَپلیکیشن تبدیل شده است، باید ادعای خود را ثابت کند. به همین منظور الوپیک سرویس‌های سواری بار و وانت‌بار را هم در اپلیکیشن ارائه کرده است. شما می‌توانید از سرویس پیک موتوری الوپیک برای ارسال مرسوله‌های ساده و از سرویس سواری‌بار برای ارسال مرسوله‌های حساس استفاده کنید. همچنین سرویس وانت‌بار هم برای ارسال مرسولات بزرگ در نظر گرفته شده است. اما ما هنوز سرویس جدید و کاربردی الوپیک را به شما معرفی نکرده‌ایم، پس با ما همراه باشید!

 

سرویس های الوپیک

۷) الوپست؛ ارسال آنلاین به همه جای ایران!

بسیاری از فروشگاه‌ها نیاز دارند تا محصول خود را به سایر شهرها ارسال کنند. برای یک کسب و کار بصرفه نیست که برای هر سفارش پست به دفتر پستی مراجعه کند و در صف بماند. زمان و هزینه شما در این حالت تلف خواهد شد. سرویس جدید ما یعنی الوپست دقیقا برای همین نیاز شما طراحی شده است. با ثبت درخواست و وارد کردن اطلاعات در الوپست، سفیر الوپیک مرسوله را از شما تحویل گرفته و به دفتر پستی می‌رساند و همه چیز کاملا اتوماتیک انجام خواهد شد. هزینه پست هم دقیقا همان هزینه شرکت پست است. اگر علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این سرویس فوق‌العاده مقاله راهنمای استفاده از الوپست را بخوانید.

الوپست

۸) نسخه‌های مختلف؛ اندروید، iOS و وب

شاید این مزیت بسیار بزرگی نباشد چون حالا دیگر اکثر اپلیکیشن‌ها در تمام نسخه‌ها ارائه می‌شوند اما بگذارید بگوییم که تیم تکنولوژی الوپیک بسیار پیشرفته است. این تیم در بازه‌های کوتاه اپلیکیشن را بروز کرده و خطاهای آن را برطرف می‌کنند. ضمنا نقشه مسیریابی الوپیک نیز قوی‌ترین نقشه در بین اپلیکیشن‌های ایرانی است. همین حالا می‌توانید نسخه مورد نیاز الوپیک خودتان را دانلود کنید!

 

دانلود الوپیک

۹) باشگاه مشتریان الوپیک؛ با جایزه‌های کاربردی!

با ثبت هر سفارش در الوپیک، امتیاز شما در باشگاه مشتریان افزایش پیدا می‌کند و شما می‌توانید بعد از مدتی امتیازات خود را تبدیل به جایزه کنید. در باشگاه مشتریان الوپیک کارت‌های تخفیف برندهای مختلف قرار دارد و همچنین شما می‌توانید امتیاز خود را دوباره به اعتبار الوپیک تبدیل کنید! امتیازات در این باشگاه به چهار سطح آبی، برنزی، نقره‌ای و طلایی تقسیم می‌شود که برای هر کدام تخفیف‌های ویژه‌ از طرف الوپیک ارسال خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان الوپیک

۱۰ ) COD؛ فروشنده و مشتری راضی!

حتما به عنوان یک فروشنده با چالش زمان پرداخت مشتری مواجه شده‌اید. زمانی مشتری می‌گوید بعد از تحویل محصول، هزینه آن را پرداخت می‌کند. در این حالت شما باید از پیک رفت و برگشت استفاده کنید و هزینه یک سفر اضافی را متحمل شوید. سرویس COD الوپیک به زودی راه‌اندازی می‌شود و با استفاده از این سرویس هزینه سفر برگشت برای شما کاملا حذف می‌شود! به این صورت که مشتری هزینه را در اپلیکیشن الوپیک پرداخت کرده و پول در اپلیکیشن باقی می‌ماند. پس از تحویل کالا به مشتری توسط سفیر، پول از حساب الوپیک برداشت شده و به حساب شما واریز می‌شود و دیگر به شماره کارت و سفر برگشت نیازی نیست.

 

الوپیک

سرویس API؛ دلیل آخر برای آنها که قانع نشدند!

سرویس API الوپیک مخصوص کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین است. با استفاده از سرویس API الوپیک دیگر نیاز نیست آدرس مبدا و مقصد را برای ثبت درخواست ارسال وارد کنید. با ثبت اطلاعات مبدا و مقصد در وب‌سایت توسط کاربر شما در زمان خرید، این اطلاعات به الوپیک منتقل می‌شود و درخواست ارسال به صورت اتوماتیک و یا دستی ارسال می‌شود. این سرویس بسیار بصرفه و کاربردی است و مزایای آن را به صورت کامل در مطلب معرفی سرویس API برای کسب‌و‌کارها توضیح داده‌ایم. اگر وقت خواندن این مطلب را ندارید، کافیست با شماره ۴۱۵۸۱۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و با واحد فروش الوپیک صحبت کنید.

حالا نظر شما چه بود؟ آیا الوپیک در نبرد اپلیکیشن‌های ارسال آنلاین پیروز خواهد شد؟! نظر خود را به ما بگویید!

57
دیدگاه ها

avatar
28 Comment threads
29 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
28 Comment authors
علی محمدزادهآیلار رزاقیحسنفرهاد خورسندیپریسا حیاتی Recent comment authors
newest oldest most voted
علی محمدزاده
Guest
علی محمدزاده

بسیار عالی و مدرن،من که عاشقش شدم

حسن
Guest
حسن

سلام ایا شما بار و مرسولاتو خودتون ضمانت میکنید که به دست مشتری برسه

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
در صورت ثبت درست اطلاعات مرسوله، مرسوله شما بیمه خواهد شد

حسن
Guest
حسن

امنیت ارسال بار و مرسولاته شما در چه حد هست و ایا خوده شما ضمانت میکنید

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
در صورت ثبت درست اطلاعات مرسوله، مرسوله شما بیمه خواهد شد

فرهاد خورسندی
Guest
فرهاد خورسندی

حتما پیروز میشود چون کار سفیراتون درسته

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از انرژی مثبت و نظر لطف شما سپاسگزاریم

پریسا حیاتی
Guest
پریسا حیاتی

خیلی جالبه که پیام منفی رو درج نمیکنین
این بار دومه که من دارم پیام میدم
وقتی بار بیمه نیست این خدمات هیچ فایده ای نداره
موقع خسارت الوپیک خودش رو کنار میکشه و طرف حساب میشه موتور سوار بیچاره

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
شما در ازای جابجایی بار حق بیمه پرداخت نمی‌کنید، با این وجود شرکت الوپیک تا سقف یک میلیون تومان خسارات ناشی از جابجایی را برای مشتریان خود جبران خواهد کرد

روشنک قهرماني نيا
Guest
روشنک قهرماني نيا

سلام واقعا سرويس خوبيه فقط نيروهاتون رو افزايش بديد

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
سپاسگزاریم از انرژی مثبت و پیشنهاد شما
در حال افزایش دادن تعداد سفیران و کیفیت خدمات هستیم

پریسا حیاتی
Guest
پریسا حیاتی

همه ی این امکانات مفت نمی ارزه وقتی بار بیمه نیست و طرف حساب مشتری موتوری بیچاره هستس که واسه ۱۰٫۰۰۰ هزار تومن کرایه باید کلی خسارت از جیب خودش بده

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
به زودی شرکت الوپیک به عنوان اولین سامانه حمل و نقل آنلاین با بیمه طرف قرارداد خواهد شد و شما می‌توانید مرسولات خود را تا زمان رسیدن به مقصد بیمه کنید

مجید
Guest
مجید

سلام خدا قوت
مدتی هست قیمت ها بالا رفته ، راکبان درخواست پول نقد یا کارت به کارت مستقیم میشوند و دلیلش رو دیر پرداخت پولشون از جانب الوپیک میگویند. لطفاً رسیدگی کنید البته هوای راکبان زحمت کش رو داشته باشید. باتشکر از شما

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
بسیار سپاسگزاریم از اطلاع‌رسانی و مهربانی شما
حتما رسیدگی خواهد شد

رضا
Guest
رضا

عالیه منتظر سرویسای جدیدشم

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از انرژی مثبت شما سپاسگزاریم

بابک حکمیان
Guest
بابک حکمیان

سلام
درمورد ردیابی آنلاین از صفر تا صد که قطعا اشتباهه . من بسیار بسیار کم دیدم اینطوری باشه . اکثر مواقع زمانی که تو اپلیکیشن نشون می ده کلا با واقعیت فرق داره . و گاهی اصلا نمی شه وانت رو تو نقشه دید .

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
در حال بررسی و رفع این مشکل هستیم
سپاسگزاریم از اطلاع‌رسانی شما

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...