الوپیک با تغییر استراتژی، روی حوزه کسب و کارها متمرکز شد!

بیش از ۳ سال از فعالیت الوپیک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های حمل و نقل در ایران می‌گذرد و در این ۳ سال تمرکز این مجموعه بر خدمت‌رسانی به افراد و کسب و کارها بوده است. حالا الوپیک به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های رو به رشد ایران تصمیم گرفته است با یک تغییر استراتژیک و اساسی به صورت ویژه روی کسب و کارها تمرکز کند!

تا بحال میلیون‌ها درخواست در الوپیک به ثبت رسیده و بررسی دقیق آمار و داده‌ها نشان می‌دهد که حدود ۸۰% درخواست‌ها از سوی کسب و کارها ثبت شده است که این مساله بیانگر نیاز ویژه کسب و کارها به خدمات حوزه حمل و نقل (Logistic) است. به همین دلیل الوپیک تصمیم دارد با تغییر رویکرد، توجه بیشتری به این بخش از درخواست‌دهندگان داشته باشد و سرویس‌های بیشتری را به کسب و کارها اختصاص دهد.

بازار حمل و نقل برای کسب و کارها یک بازار خلوت و کم‌رقیب است. الوپیک با حضور در این بازار نه‌تنها به صورت ویژه روی نیاز کسب و کارها تمرکز می‌کند، بلکه با صرف انرژی کمتر برای رقابت با سایر رقبا، تلاش می‌کند تا با تغییرات استراتژیک، خدمات باکیفیت‌تر و دقیق‌تری به کسب و کارها ارائه کند. با ما همراه باشید تا تغییرات استراتژیک الوپیک را روی دور تند ببینیم!

الووانت وارد می‌شود

در تابستان ۹۷ سرویس الووانت برای جابجایی بارهای سنگین راه‌اندازی و در مهرماه ۹۸ به عنوان یک بخش مجزا به اپلیکیشن اضافه شد. هرچند که سرویس‌های وانت سبک و وانت سنگین برای اسباب‌کشی و جابجایی‌های مشتریان عادی نیز بسیار بصرفه است اما بررسی آمارهای ما نشان می‌دهد که عمده درخواست‌دهنده‌های این سرویس، کسب و کارها بوده‌اند. مانند فروشندگان لوازم منزل، دست‌دوم‌فروشی‌ها و…

الوپست برای ارسال از هرجا که شما هستید

یکی از سرویس‌های بسیار استراتژیک الوپیک که طی همکاری با شرکت پست راه‌اندازی شد، سرویس الوپست بود. این سرویس برای انجام درخواست‌های پستی در تهران راه‌اندازی شد و مزیت ویژه آن تحویل گرفتن بسته پستی در مبدا از مشتری و همچنین پیگیری آنلاین وضعیت بسته درون اپلیکیشن است. این سرویس مناسب کسب و کارها، فروشگاه‌های اینترنتی و ادارات است که نیاز دارند نامه‌های اداری یا محصولات خود را از تهران به شهرهای دیگر ارسال کنند.

الوفود، الومارکت و تاکسی‌سواری را حذف کردیم اما…

یکی از مهم‌ترین تصمیمات الوپیک تا بحال، تصمیم برای حذف سرویس الوفود، الومارکت و تاکسی‌سواری بوده است. ارائه سرویس‌های الوفود و الومارکت که در برنامه بلندمدت الوپیک قرار داشت، به دلیل تغییر رویکرد الوپیک مبنی بر تمرکز بر بازار هدف B2B، به تعویق افتاد و سپس در آذرماه ۹۸ به طور کامل لغو شد. حذف این سرویس‌ها این امکان را برای الوپیک فراهم کرد تا انرژی خود را منحصرا روی بازار هدف B2B بگذارد و روی نیاز کسب و کارها تمرکز کند. گزینه تاکسی‌سواری نیز از سرویس الوتاکسی حذف شد اما تاکسی‌موتور و سواری‌بار مانند گذشته، فعال و سرحال هستند!

الوفروش

یکی از سرویس‌های مهم و کاربردی الوپیک در دی ماه ۹۸ راه‌اندازی شد. اگر فروشنده کالا هستید، حتما این تجربه را داشته‌اید که گاهی خریدار ترجیح می‌دهد هزینه کالا را در زمان تحویل و پس از بررسی آن پرداخت کند. حالا الوفروش این امکان را فراهم کرده است! با ثبت سفارش در الوفروش، سفیر الوپیک کالای فروخته شده را به شرط پرداخت هزینه آن توسط خریدار در مقصد، تحویل داده و خریدار نیز مطمئن است که تنها در صورت بررسی کالا، مبلغ را می‌پردازد.

ثبت سفارش با تلفن

امکان ثبت سفارش با تلفن نیز یکی از تحولات بزرگ الوپیک بود که در همین مدت کوتاه بخش بزرگی از مشتریان الوپیک را به خود اختصاص داده ‌است! بخشی از کسب و کارها که به خدمات پیک نیاز دارند، ممکن است از گوشی هوشمند استفاده نکنند و یا فرصت کافی برای استفاده از اپلیکیشن را نداشته باشند. حتی بسیاری از انبارها در زیرزمین قرار دارند اینترنت مورد نیاز برای استفاده از اپلیکیشن در این فضاها وجود ندارد. در این شرایط شما می‌توانید با تماس تلفنی و بدون نیاز به اپلیکیشن در الوپیک درخواست بدهید!

رونمایی از وب‌سایت جدید با تمام امکانات!

یکی از تیم‌های حرفه‌ای و پرکار الوپیک، تیم تکنولوژی و برنامه‌نویسی است. این تیم فوق‌العاده قرار است در بهمن ماه ۹۸، وب‌سایت الوپیک را به یکی از بهترین وب‌سایت‌های حوزه حمل و نقل تبدیل کند. وب‌سایتی با تمام امکانات اپلیکیشن و و کاربری بسیار ساده و آسان. همچنین در این وب‌سایت نسخه تحت وب الوپست و الوفروش نیز قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید بدون استفاده از اپلیکیشن، از تمام امکانات الوپیک در وب‌سایت استفاده کنید!

هم‌اکنون سرویس پیک اختصاصی، در اختیار شماست

در تمام نظرسنجی‌هایی که ما برای مشتریانمان ارسال کرده بودیم، ایجاد سرویس پیک در اختیار همیشه یکی از پیشنهادات مشتریان عزیزمان بوده است. در بهمن ۹۸ بود که این سرویس تحت عنوان “پیک اختصاصی” راه‌اندازی شد. با ثبت درخواست در این سرویس، سفیر الوپیک با توجه به مدت زمان مورد نیاز شما در ازای یک مبلغ مشخص در اختیارتان خواهد بود.

سال جدید با سرویس جدید!

الوپیک با راه‌اندازی یک سرویس جدید، سال جدید را به شما تبریک خواهد گفت! پس از راه‌اندازی سرویس پیک در اختیار، قرار است سرویس الوفلِکس در اختیار شما قرار بگیرد. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا با ثبت درخواست خود از قبل، از آمدن سفیر الوپیک در روز مورد مورد نظر شما و در راس ساعت، مطمئن باشید.

3
دیدگاه ها

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
عبدیآیلار رزاقیاحمد ذوقی Recent comment authors
newest oldest most voted
عبدی
Guest
عبدی

عالی

احمد ذوقی
Guest
احمد ذوقی

تصمیم توفق سه سرویس الوفود و الومارکت و تاکسی سواری اگرچه برای من ناراحت‌کننده بود اما تصمیم هشیارانه‌ای بود و سرویس‌های جدیدی که دارید اضافه می‌کنید خیلی مورد نیازتر هستند.
تبریک!

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از درک و توجه شما سپاسگزاریم

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...