جمعه سیاه و مساله‌ی ارسال سفارشات

جمعه سیاه چندسالیست که در آذرماه بازار پر سر و صدایی را به راه می‌اندازد. فروشگاه‌های اینترنتی از هفته‌ها قبل با تبلیغات زیادی از تخفیف‌های بالای خود می‌گویند که قرار است مشتریانشان را شگفت‌زده کند.

شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری یا حتی بیلبوردهای سطح شهر، همه از خریدی ویژه خبر می‌دهند که شاید مشابهش تنها در شب عید نوروز اتفاق بیفتد. شرکت‌ها و برندهای بزرگ ادعا می‌کنند که در همین یک روز سودی معادل فروش ۲ تا ۳ ماه دارند. بنابراین این بازار قابل چشم‌پوشی نیست.

جمعه سیاه امسال اما تفاوتی با سال‌های قبل دارد و آن هم قرار گرفتن این روز خاص در سیاه‌ترین روزهای کرونایی است. روزهایی که همه‌ی مغازه‌ها به تعطیلی اجباری رفته‌اند و مردم چاره‌ای ندارند جز اینکه خریدهایشان را اینترنتی انجام دهند.

اما این فروش ویژه اینترنتی مشکلاتی هم به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین مشکلات، تاخیر در ارسال سفارشات به دلیل مشکلات حمل‌ونقل است. مشتریانی که موفق به خرید اجناس مورد نیازشان شده‌اند، به دلیل ترافیک بالای ارسال‌ها، گاهی روزها و هفته‌ها باید منتظر رسیدن خریدهایشان باشند.

اگر شما هم کسب‌و‌کاری دارید که قصد دارید در جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی با پیشنهادات تخفیفی جذاب فروش بالایی را رقم بزنید، حتما می‌دانید که ارسال این حجم از سفارشات مساله‌ایست که باید از قبل راهکاری برای آن پیدا کنید. یکی از بهترین و کم‌ریسک‌ترین راه‌ها برای ارسال این سفارشات، همکاری با شرکت‌های حمل‌ونقل واسط است که مسئولیت ارسال‌ها را از دوش شما بردارند.

الوپیک در تهران با ناوگان حمل‌ونقل بزرگ و آموزش دیده‌ی خود، راهکارهای ویژه‌ای برای کسب‌وکارها ارائه کرده که می‌تواند دغدغه‌ی ارسال شما را بر طرف کند. در ادامه با چند مورد از این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

مزایای درخواست زمان بندی شده در الوپیک

زمانبندی و رزرو درخواست

امکان رزرو درخواست‌های الوپیک با ویژگی‌های بسیار مهمی به روز شده و از حالا در اپلیکیشن الوپیک در اختیار شماست!

شما می‌توانید تمام سفارشات خود را از طریق داشبورد اختصاصی الوپیک (بلک لینک دشبورد اختصاصی) زمانبندی و رزرو کنید. در این صورت هم خیالتان از  پیدا شدن سفیر راحت می شود هم ارسال به موقع بسته ها به دست مشتریانتان.

عکس مرسولات را در مقصد ببینید

همچنین شما می توانید عکس مرسوله مشتری را در درخواست ثبت کنید و در مقصد برای اطمینان بیشتر از تحویل به موقع و درست مرسوله به مشتری، از سفیر الوپیک بخواهید که عکس مرسوله را نزد گیرنده بگیرد و در درخواست ثبت کند.

هزینه کالا را در زمان تحویل به مشتری دریافت کنید

یکی از مهم‌ترین خدمات الوپیک برای حمایت از فروشندگان و توسعه کسب و کار آنها، سرویس پرداخت در محل یا همان الوفروش است. سرویس الوفروش برای معامله پایاپای میان فروشنده و مشتری طراحی شده است. فروشندگان کالا با استفاده از این سرویس می‌توانند ضمن صرفه‌جویی در هزینه ارسال کالا، هزینه خود کالا را هم به صورت اینترنتی دریافت کنند. فروشنده کالا با انتخاب گزینه سرویس الوفروش از منوی سایت یا اپلیکیشن الوپیک، ضمن ارسال کالای خود برای خریدار موردنظر، ارزش ریالی کالای فروخته شده را نیز به صورت اعتباری در حساب کاربری خود در سامانه الوپیک دریافت می‌کند.

الوپیک، بزرگترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل بار و کالای درون شهری است و از آنجایی که کسب و کار بیشترین سهم را در استفاده از خدمات الوپیک دارند، همیشه تلاش کرده‌ایم با ارائه خدمات ویژه کسب و کارها، شما را افزایش رضایت مشتریانتان کمک کنیم.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...