درآمد شگفت انگیز بازاریابی در مجموعه الوپیک

شما می توانید از فرصت حضور در تیم بازاریابی موتورسواران الوپیک استفاده کنید و با معرفی موتورسوار جدید به سیستم الوپیک درآمد جذابی کسب کنید.

مجموعه الوپیک در کنار خدمات رسانی به همشهریان محترم به واسطه ارسال آنلاین مرسولات، علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا و ساده سازی نقل و انتقال مرسولات در شهر تهران، توانسته برای هزاران نفر شغل ایجاد کند که مهمترین و بزرگترین افتخار مجموعه الوپیک، همین ایجاد اشتغال است.
هر چند تاکنون شغل های ایجاد شده، برای سفیران موتورسواری است که نسبت به جابجایی مرسولات اقدام می کردند، اما توسعه فعالیت های الوپیک باعث شده تا درهای جدیدی در حوزه اشتغال باز شود و کسانی که امکان ندارند به عنوان سفیر (پیک موتوری) با مجموعه همکاری کنند، می توانند در قالب بازاریاب به الوپیک اضافه شوند.
الوپیک با محبت شما و استقبال خارق العاده ای که از خدمات ما به عمل آوردید، تصمیم دارد روزانه تعداد بیشتری سفیر جذب کند تا به این ترتیب خانواده بزرگتری را در کنار یکدیگر تشکیل دهیم. این نیاز باعث شده تا رده شغلی تازه ای تحت عنوان «بازاریاب» به فرصت های حرفه ای الوپیک افزوده شود.
فرصتی شغلی که همانند فعالیت سفیران الوپیک محدود به ساعت و مکان خاصی نیست و هر فردی می تواند به ساده ترین شکلی به عضویت خانواده بزرگ الوپیک در آمده و علاوه بر بهره برداری از سهم بردن از رسالت اجتماعی ارتقای سطح زندگی همشهریان، صاحب درآمدی شگفت انگیز نیز شود.
درآمدی که تنها سقف آن همت شماست و سن و سال و جنیست نمی شناسد. کافی است تا به شبکه بازاریابان الوپیک بپیوندید و با معرفی هر سفیر تازه (پیک موتورسوار) به مجموعه، صاحب درآمدی تضمین شده شوید. درآمدی که هر هفته به حساب شما واریز می شود و هیچ محدودیتی در آن وجود نخواهد داشت.
شغلی که مبتنی بر زندگی امروز است و برای بهره برداری از آن احتیاجی نیست تا هزینه اولیه ای صرف محل کار یا ابزار خاصی شود و اگر فکر می کنید قدرت ارتباط گیری شخصی و حرفه ای شما نقطه قوت شماست، بهتر است توانایی خود را به بوته آزمایش بگذارید و به راحتی صاحب درآمدی شگفت انگیز شوید که سقف آن را توان و انگیزه شما مشخص می کند.

اگر مطالب وبلاگ را مطالعه کنید، اطلاعات کامل تری از ثبت نام سفیران و شرایط همکاری آنها بدست خواهید آورد.

از تمام افرادی که در زمینه بازاریابی فعال هستند و یا تجربه بازاریابی دارند و یا به دنبال شغلی با درآمد بالا هستند، دعوت می شود همین امروز با شماره ۰۲۱۹۶۶۲۳۴۲۲ تماس بگیرند.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...