چگونه بهترین سفیر الوپیک را انتخاب کنیم

یکی از امکانات بسیار خوب و کاربردی که در اپلیکیشن الوپیک وجود دارد قابلیت ثبت امتیاز توسط کاربران بعد از اتمام هر سفارش است . به این صورت که بعد از مراجعه پیک به مقصد میتوانید به عملکرد وی امتیاز بدهید و نظر خود را در مورد آن پیک اعلام کنید.

این کار باعث میشود خود پیک برای کسب امتیاز بالاتر و نظرات مثبت خدمات بهتری به مشتریان ارائه کند. از طرف دیگر افرادی که قصد دارند سفارش بدهند قبل از تایید سفارش میتوانند امتیاز و نظرات ثبت شده برای پیک در سفارش های قبل را مشاهده کنند و با کمک آن برای انتخاب بهترین موتورسوار، اقدام کنند.

بعد از ارسال درخواست سفارش توسط کاربر، درخواست به نزدیک ترین پیک در محدوده درخواست فرستاده میشود ، هر کدام از پیک ها میتوانند برای آن سفارش اعلام آمادگی کنند. در این مرحله کاربر میتواند ببیند که دریافت کننده درخواست در سفارش های گذشته از امتیاز خوبی برخوردار بود یا خیر.

کاربر می تواند با استفاده از این اطلاعات پیک با امتیاز بالا را انتخاب کند.اگر کاربر در مکرحله اول درخواست پیک را رد کند و سفارش خود را کنسل کند درخواست او به پیک بعدی ارسال می شود.

به صورت کلی پیک هایی که امتیاز بالاتری دارند در عملکرد خود دقیق تر و مسئولیت پذیر تر بوده­اند و سفارشات را به درستی انجام داده اند و همین باعث موفق تر شدن آنها در سیستم الوپیک است.

قطعا الو پیک به نظر کاربران درباره پیک ها اهمیت می دهد. ما با استفاده از سیستم نظر سنجی و امتیاز کاربران درباره فعالیت انها با الوپیک تصمیم گیری می کنیم.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...