آدرس خود را کامل وارد کنید!

وارد کردن اطلاعات کامل از مبدا و مقصد در هنگام ارسال درخواست، در سرعت پذیرش درخواست توسط سفیران نقش زیادی دارد.

درج اطلاعات کامل در زمان ارسال درخواست باعث می شود سفیران الوپیک با آگاهی بیشتری، نسبت به پذیرش درخواست اقدام کنند.

طبق آماری که از درخواست های ثبت شده در مدت یک ماه بدست آمده است، مشتریانی که اطلاعات ناقص و یا اشتباه در زمان ثبت درخواست وارد کرده اند، در اکثر مواقع درخواستشان یا پذیرش نشده است و یا پیک زمان خیلی بیشتری صرف انجام آن درخواست کرده است که این تاخیر باعث نارضایتی مشتریان می شود.

زمانی که اطلاعات درج شده هنگام ارسال درخواست توسط مشتری ناقص و یا اشتباه باشند، ۳ حالت عمده به وجود می آید

  • درخواست توسط مشتری ارسال می شود، این درخواست توسط نزدیک ترین سفیر به مبدا مشخص شده مشتری، پذیرش می شود. اگر آدرس مبدا اشتباه باشد سفیری که درخواست را پذیرش کرده است، در واقع نزدیکترین سفیر به یک آدرس اشتباه است و باید زمان خیلی بیشتری صرف کند تا به مبدا درست برسد. در چنین حالتی به طور معمول درخواست کنسل می شود و مشتری باید یک درخواست جدید با مبدا درست ارسال نماید.
  • به دلیل اینکه هزینه سفر بر اساس فاصله مبدا تا مقصد محاسبه می شود، اگر آدرس مقصد اشتباه باشد، هزینه سفر اشتباه محاسبه شده و این باعث می شود درخواست مورد نظر کنسل شود و درخواست دهنده باید درخواستی با آدرس درست ارسال نماید.
  • اگر آدرس مبدا یا مقصد ناقص درج شده باشند، سفیران برای دریافت و یا تحویل مرسوله باید زمان بیشتری صرف کنند تا محل مورد نظر را پیدا کنند و این تاخیر موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد.

روش درج آدرس در نرم افزار ، وب سایت ، وب سرویس الوپیک:

ابتدا باید آدرس مبدا مشخص شود، بدین منظور اگر از طریق اپلیکیشن اقدام به ارسال درخواست می کنید، باید با انگشت خود نقشه را حرکت دهید و با دو انگشت خود در محل مورد نظر، نقشه را زوم کنید تا بتوانید مبدا دقیق را روی نقشه انتخاب کنید. سپس روی گزینه تایید مبدا کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید.

در صفحه دوم باید پلاک، واحد، اسم و شماره موبایل شخصی که تحویل دهنده مرسوله به پیک است را مشخص کنید (در اینجا به صورت پیش فرض اسم و شماره موبایل صاحب اکانت الوپیک نوشته شده است که شما می توانید آن را ویرایش کنید). اگر توضیحاتی وجود دارد که به پیدا کردن مبدا و یا شخص تحویل دهنده مرسوله به پیک، کمک می کند، حتما در قسمت توضیحات ذکر کنید تا سرعت انجام درخواست افزایش یابد. در انتها گزینه ادامه را انتخاب کنید.

در صفحه سوم شما باید آدرس مقصد را انتخاب نمایید که دقیقا مشابه انتخاب آدرس مبدا است. یعنی با انگشت خود نقشه را حرکت دهید و با دو انگشت خود در محل مورد نظر، نقشه را زوم کنید تا بتوانید مقصد دقیق را روی نقشه انتخاب کنید. بعد از قرار گرفتن پین سبز رنگ در محل دقیق مقصد، گزینه تایید مقصد را کلیک کنید.

در صفحه چهارم هم دقیقا مانند صفحه دوم باید پلاک، واحد، اسم و شماره موبایل شخصی که تحویل گیرنده مرسوله از پیک است را مشخص کنید و همچنین توضیحات لازم در رابطه با مقصد و تحویل گیرنده را حتما در قسمت توضیحات درج نمایید.

در وب سایت هم تمام مراحل مانند اپلیکیشن است فقط با این تفاوت که نیازی نیست از انگشتان خود استفاده کنید. در وب سرویس، شما یک بار آدرس مبدا خود را انتخاب می کنید. آدرس مقصد توسط مشتریان شما انتخاب می شود.

با مطالعه کامل قوانین و مقررات الوپیک، می توانید تجربه بهتری از خدمات ما داشته باشید. همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش از نحوه خدمات الوپیک، می توانید با مراجعه به صفحه سوالات متداول و یا تماس با پشتیبانی الوپیک، به پرسش های خود پاسخ دهید.

 

 

 

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...