سایت جدید، ظاهر جدید و کلی امکانات جدید!

الوپیک با ظاهری جدید وارد می‌شود! وب‌سایت الوپیک بروزرسانی شد و حالا علاوه بر ارائه امکانات جدید، مشکل آیفونی‌ها را هم به صورت کامل برطرف کردیم! از این بعد آیفونی‌ها می‌توانند برای رفع مشکلات خود، به نسخه وب‌اپلیکیشن الوپیک (اپلیکیشن پیشرو) مراجعه کرده و بدون محدودیت در الوپیک درخواست بدهند!

تجربه شما از اپلیکیشن و وب‌سایت الوپیک برای ما بسیار مهم است. به همین دلیل ما با بررسی نیازها و درخواست‌های شما این بار برایتان یک وب‌سایت جدید با تمامی امکانات و با سرعت بالاتر طراحی کرده‌ایم! با ما همراه باشید تا تغییرات جدید الوپیک را با هم مرور کنیم!

اولین خبر خوب برای آیفونی‌ها !

ما در ابتدای فعالیت خود، اپلیکیشن الوپیک ویژه iOS و اندروید را راه‌اندازی کردیم اما با تحریم‌های اپل، نسخه iOS از اَپ‌استور حذف شد. پس از آن ما باز هم تلاش کردیم تا نسخه iOS را به صورت مستقیم و رایگان در اختیار شما بگذاریم اما همچنان با تحریم‌های اپل این نسخه‌ها یکی پس از دیگری با مشکل روبرو شدند. هر چند که امکان دانلود و نصب اپلیکیشن الوپیک از اَپ‌استورهای ایرانی مانند سیبچه و سیب‌اَپ فراهم است، اما ما در نظر داشتیم تا شما بدون پرداخت هزینه و خرید اشتراک، از امکانات اپلیکیشن بهره‌مند شوید.

به همین دلیل نسخه وب‌اپلیکیشن یا همان اپلیکیشن پیشرو را طراحی و ارائه کرده‌ایم! با استفاده از اپلیکیشن پیشرو دیگر نیازی به خریداری اشتراک از اَپ‌استورهای ایرانی نیست. با استفاده از اپلیکیشن پیشرو الوپیک، مشکل استفاده از الوپیک برای کاربران iOS برطرف شده و تمام امکانات اپلیکیشن الوپیک به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست. کافیست یک بار وب‌اپلیکیشن الوپیک را از اینجا باز کرده و با یک حرکت ساده آن را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنید!

 

الوپیک

اضافه شدن الوپست

دومین تغییر بزرگ در وب‌سایت جدید، اضافه شدن سرویس الوپست است. با اینکه زمان زیادی از ارائه این سرویس نمی‌گذرد، اما حالا الوپست تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های الوپیک شده است. تا پیش از این، امکان استفاده از این سرویس تنها از طریق اپلیکیشن فراهم بود و بسیاری از کاربران ما (بخصوص مدیران و صاحبان کسب و کار) با انتقادهای بجای خود، از نبود این سرویس در وب‌سایت گلایه کرده بودند.

حالا سرویس الوپست از طریق وب‌سایت نیز در اخیار شماست و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت الوپیک سفارش‌های الوپست خود را ثبت کنید. با الوپست امکان ارسال بسته پستی حتی خارج از ساعات اداری از تهران به هر نقطه ایران وجود دارد! اطلاعات بیشتر درباره این سرویس را در مطلب راهنمای استفاده از الوپست بخوانید!

الووانت نیز تغییر کرد!

تا پیش از تغییرات اخیر در وب‌سایت الوپیک، امکان استفاده از سرویس الووانت در وب‌سایت وجود داشت اما نه به صورت جداگانه. حالا این سرویس با کاربری بسیار راحت‌تر و در یک بخش مجزا در اختیار شماست. شما می‌توانید به راحتی از طریق وب‌سایت وانت سبک و وانت سنگین بگیرید! بر خلاف سیستم کرایه وانت سنتی و تلفنی، محاسبه نرخ کرایه وانت بار در الوپیک تنها در یک دقیقه و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود!

 

درخواست کرایه وانت بار الوپیک

محدودیت انتخاب چند مقصد را حذف کردیم!

از طریق اپلیکیشن تنها امکان انتخاب ۵ مقصد برای هر درخواست وجود دارد اما با وب‌سایت جدید شما می‌توانید بدون محدودیت، درخواست چندمقصده داده و هر تعداد مقصدی که می‌خواهید، انتخاب کنید. درخواست چندمقصده به این صورت است که شما برای یک درخواست، چندین مقصد تعیین می‌کنید تا مجبور نباشید برای ارسال هر بسته، یک پیک جداگانه بگیرید! ارسال درخواست چندمقصده، هزینه‌های کسب و کارها را کاهش می‌دهد. اگر از سرویس API الوپیک استفاده می‌کنید، حتما مطلب بهینه‌سازی درخواست چندمقصده  را بخوانید تا با یک کُد ساده، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

اعتبار خود را منتقل کنید!

با وب‌سایت جدید می‌توانید اعتبار الوپیک خود را به دوستان الوپیکی‌تان منتقل کنید!

اضافه شدن الوتاکسی

سرویس الوتاکسی نیز به صورت مجزا روی وب‌سایت جدید، قابل دسترسی است. با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، از الوپیک تاکسی آنلاین بگیرید. 

 

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیآیدین Recent comment authors
newest oldest most voted
آیدین
Guest
آیدین

ناامید کننده!

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

از اینکه نتوانستیم رضایت شما را بدست بیاوریم، متاسفیم
حتما برای بهتر شدن تلاش خود را ادامه می‌دهیم

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...