نرخ کرایه وانت بار در تهران (قیمت واقعی)

نرخ کرایه وانت بار در بسیاری از اپلیکیشن‌ها و باربری‌ها نوسان دارد و در ساعات ترافیک تغییر می‌کند. اما در الوپیک اینطور نیست! در این مطلب چند مزیت عالی از سرویس کرایه وانت بار الوپیک به شما می‌گوییم و نحوه محاسبه نرخ کرایه وانت بار را نیز به شما نشان می‌دهیم. با ما همراه باشید!

نرخ کرایه وانت بار به چه عواملی بستگی دارد؟

شاید شما در سال فقط یک بار به کرایه وانت بار نیاز پیدا کنید اما کسب و کارهای بسیاری هستند که در هفته درخواست‌های بسیاری را برای سرویس کرایه وانت بار الوپیک ارسال می‌کنند. نرخ کرایه وانت بار در تهران به دلیل تعداد درخواست‌های بیشتر، اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل الوپیک برای محاسبه نرخ کرایه وانت بار در تهران و تعرفه وانت بار در شهرهای دیگر، فرمول ویژه‌ای دارد. در حالت عادی نرخ کرایه وانت بار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • مسافت
  • محدوده باربری
  • تعداد کارگر
  • نوع، وزن و ابعاد بار
  • مدل وانت بار
  • ترافیک
  • وضعیت آب و هوا و…

به همین دلیل تعرفه قیمت وانت بار در بیشتر اپلیکیشن‌ها و باربری‌ها یکسان نیست. برای مثال در روزهای بارانی و یا در ساعات شلوغی شما باید مبلغ بیشتری را برای درخواست وانت بار بپردازید. اما در الوپیک قیمت‌ها ثابت است.

درخواست کرایه وانت بار الوپیک

نرخ کرایه وانت بار به صورت ثابت چه مزیتی دارد؟

در صورتی که نرخ کرایه وانت بار ثابت باشد، شما می‌دانید که جابجایی یک مرسوله در یک مسیر ثابت چه هزینه‌ای برای شما دارد. این ویژگی به ویژه برای کسب و کارها یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. زیرا بسیاری از کسب و کارها بارهای خود را در مسیرهای ثابتی جابجا می‌کنند، مانند پخش‌کنندگان چوب، آهن، مواد غذایی و …

در این صورت رسیدگی به حساب و کتاب‌ها و برآورد هزینه‌های ماهانه برای این کسب و کارها بسیار ساده‌‌تر و واضح‌تر می‌شود. همچنین اگر شما یک مشتری ثابت نباشید و بخواهید مثلا فقط برای اسباب کشی درخواست وانت بار الوپیک بدهید، باز هم قیمت ثابت نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر بسیار مهم است زیرا می‌توانید در هر ساعتی اسباب کشی کنید و نیاز نیست نگران تعرفه سرسام‌آور نرخ کرایه وانت بار در ساعات شلوغی باشید.

نرخ کرایه وانت بار چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر برای جستجوی نرخ کرایه وانت بار در تهران، سری به سایت‌های کرایه وانت بار بزنید، متوجه می‌شوید که بیشتر آن‌ها برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار و تعرفه وانت بار شماره تلفن‌هایی را در اختیار شما قرار داده‌اند تا تماس بگیرید. ما در الوپیک برای جلوگیری اتلاف وقت شما، یک راه حل بسیار ساده پیشنهاد می‌کنیم!

برای اطلاع از نرخ کرایه حمل بار کافیست مبدا و مقصد خود را در اپلیکیشن الوپیک مشخص کنید تا در عرض چند ثانیه نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر برای شما نمایش داده شود. با این کار بسیار سریع‌تر از تماس تلفنی و جستجوی اینترنتی از نرخ کرایه وانت بار باخبر می‌شوید. برای دانلود اپلیکیشن الوپیک کافیست به صفحه دانلود الوپیک بروید و یا روی یکی از تصاویر زیر کلیک کنید. همچینین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه درخواست وانت بار الوپیک (بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن) نرخ کرایه وانت بار را محاسبه کرده و درخواست وانت بار الوپیک بدهید!

دانلود الوپیک برای اندروید

الوپیک ios

در الوپیک چه وانت‌هایی داریم؟

ما در الوپیک علاوه بر خدمات پیک موتوری، سرویس حرفه‌ای وانت بار نیز داریم. سرویس وانت بار الوپیک یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های این شرکت است و روزانه چند هزار درخواست وانت بار الوپیک در اپلیکیشن و وب‌سایت به ثبت می‌رسد. وانت بار الوپیک دو نوع سرویس در اختیار شما می‌گذارد:

  • سرویس وانت بار سبک: ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم
  • سرویس وانت بار سنگین: ۵۰۰ تا۲۰۰۰ کیلوگرم

نرخ کرایه وانت بار سبک با نرخ کرایه وانت بار سنگین اندکی تفاوت دارد. گاهی مشتریان عزیز الوپیک برای انتخاب سرویس مورد نظر خود دچار اشتباه می‌شوند. برای مثال کرایه نیسان بار و کرایه نیسان کیلومتری گاهی شک‌برانگیز است زیرا نیسان قابلیت بارگیری ۲ تن را دارد اما گاهی تا ۴ تن نیز بارگیری می‌کند. مهم است که قبل از ارسال درخواست وانت بار الوپیک، از وضعیت بار و نوع سرویسی که انتخاب می‌کنید، آگاهی داشته باشید. برای رفاه حال شما الوپیکی‌های عزیز، ما یک راهنمای کامل برای شما تهیه کرده‌ایم. شما می‌توانید برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه، راهنمای کامل درخواست وانت بار الوپیک را بخوانید تا با آگاهی کامل سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

یک پیشنهاد عالی برای کسب و کارها

یکی از سرویس‌های مهم الوپیک که فقط به کسب و کارها با فروش آنلاین ارائه می‌شود، سرویس API نام دارد. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به یک نیروی ثابت برای ثبت درخواست وانت بار در فروشگاه خود ندارید و نیازی نیست تا برای ارسال سفارش‌هایتان برای مشتری، درخواست‌های پیک موتوری یا درخواست کرایه وانت بار الوپیک به صورت جداگانه ثبت کنید. اطلاعات مشتری در زمان ثبت سفارش به صورت خودکار روی سیستم الوپیک می‌نشیند و درخواست کرایه وانت بار الوپیک و یا پیک موتوری به صورت خودکار برای الوپیک ارسال می‌شود. اگر این سرویس برای شما جالب است می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب سرویس API الوپیک را بخوانید.

خدمات دیگر ما در الوپیک!

حالا که از قیمت وانت بار تهران و نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر اطلاع پیدا کردید، بگذارید به شما بگوییم که ما در الوپیک خدمات دیگری نیز برایتان داریم! شاید شما الوپیک را بیشتر با سرویس پیک موتوری و تاکسی موتور می‌شناختید، اما سرویس الوپست ما نیز به تازگی راه‌اندازی شده است که در صورت نیاز می‌تواند بسیار برایتان مفید باشد.

1
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
جواد فلیحی Recent comment authors
newest oldest most voted
جواد فلیحی
Guest
جواد فلیحی

به ۲ دستگاه وانت پراید اطاق دار جهت اجاره تمام وقت نیازمندیم

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...