خدمات ثبت نام در الوپیک را آنلاین انجام دهید

از زمانی که ویروس کرونا شرایط زندگی‌مان را مختل کرد، الوپیک تصمیم گرفت به جای متوقف کردن ثبت‌نام، فرآیند ثبت نام، تعویض و انصراف را به صورت آنلاین ارائه کند. به همین خاطر و به سرعت زیرساخت‌های آنلاین شدن خدمات را فراهم کرده و شما سفیران می‌توانید برای ثبت‌نام، تعویض و دریافت مدارک، تغییر کاربری و... از طریق خدمات آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.



ثبت‌نام از طریق بازاریابان میدانی

اگر تمایل به فعالیت در الوپیک دارید، می‌توانید خودتان را به یکی از نزدیک‌ترین بازاریاب‌های میدانی ما برسانید. برای اینکه از مناطق استقرار بازاریاب‌ها مطلع شوید، اینجا را ببینید. در دستورالعمل جدید قوانین الوپیک شما می‌توانید با ارائه مدارک شناسایی و تنها یک سفته برای حسن انجام کار، سفیر الوپیک شوید.

ثبت‌نام مجدد

در صورتی که به دلایل متفاوت از فعالیت در الوپیک انصراف داده‌اید و اکنون تمایل به ادامه همکاری دارید، می‌توانید از اینجا اطلاعات خود را تکمیل کرده و سرویس مورد نظر را انتخاب کنید.

 

تغییر ناوگان، سرویس و وسیله نقلیه

اگر قصد تغییر ناوگان دارید و به طور مثال می‌خواهید از ناوگان موتورسیکلت به وانت‌بار جابجا شوید، می‌توانید از اینجا درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین برای تغییر ناوگان و  تغییر نوع سرویس نیز می‌توانید از همین بخش اقدامات لازم را انجام دهید و بدون صرف وقت و حضور فیزیکی در چند دقیقه خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

نکته: منظور از تغییر سرویس، جابجایی از یک سرویس به سرویس دیگری است. به طور مثال تغییر از سرویس پیک‌موتور به تاکسی‌موتور یا برعکس آن.

منظور از تغییر وسیله نقلیه نیز جابجایی از موتور به وانت یا سواری یا برعکس آنهاست. 

 

دریافت مدارک

 

طبق قوانین جدید الوپیک، در حین ثبت نام دیگر مدارک هویتی از سفیران به امانت نگهداری نمی‌شود. بنابراین شما می‌توانید مدارکی که به امانت در الوپیک گذاشته‌اید از طریق خدمات آنلاین ثبت و دریافت کنید.

برای دریافت مدارک خود از اینجا می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و پس از وارد کردن، نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه تا ۷۲ ساعت کاری منتظر دریافت مدارک خود در نشانی اعلام شده از سوی خودتان باشید.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ، تلگرام و وبلاگ الوپیک، از آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها، تسهیلات و امکانات رفاهی، سرویس‌ها و خدمات جدید ما با خبر شوید.

راه‌های دسترسی به خدمات آنلاین الوپیک

لینک بیو پیج اینستاگرام سفیران الوپیک
چت آنلاین

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
مهسا احمدیمهدی Recent comment authors
newest oldest most voted
مهدی
Guest
مهدی

عالیه واقعا برنامه خوبی من نزدیک یک سال وشش ماه هست که با این برنامه کار میکنم راضی هستم ممنون وخسته نباشید به تمام همکاران الو پیک

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

با سلام و وقت بخیر، خوشحالیم که تونستیم رضایت شما را جلب کنیم، امیدواریم با خدمات بهتر در خدمت شما باشیم

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....