همکاری الوپیک با دفاتر اسناد رسمی

دفاتر اسناد رسمی میتوانند از خدمات اپلیکیشن سفارش آنلاین پیک موتوری – الوپیک برای ارسال اسناد و مدارک برای مشتریان در کمترین زمان ممکن و با اطمینان استفاده کنند.

اما چه دلایلی وجود دارد که باعث میشود الوپیک بهترین انتخاب برای دفاتر اسناد رسمی باشد.

اطمینان

الوپیک یک شرکت ثبت شده است و تمام فعالیت های آن زیر نظر اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری تهران انجام میشود. همچنین سایت رسمی الوپیک به نشانی alopeyk.com دارای گواهی نماد ۲ ستاره از وزارت صنعت , معدن و تجارت و تحت نظارت پلیس فتا است.

ما دو دفتر فعال در تهران داریم و سعی کرده ایم با اخذ تمامی مجوز ها و گواهی های لازم به مشتریانمان اطمینان خاطر بدهیم که مرسولات آنها کاملا ایمن و با رعایت تمامی نکات لازم ارسال میشود.

سرعت

از آنجا که الوپیک با بستر اینترنت و موبایل سرویس میدهد پس همیشه و همه جا در دسترس است.تمامی دفاتر اسناد از هر جای تهران میتوانند درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنند و نزدیک ترین پیک موجود برای دریافت بسته به آنها مراجعه میکند.

بدون تعطیلی و معطلی

آنلاین بودن به ما کمک میکند که تعطیلی نداشته باشیم و سرویس دهی ما به صورت ۲۴ ساعته و تمامی ایام هفته انجام میشود.

سفیر های الوپیک در زمان دلخواه خودشان آنلاین میشوند و سرویس دهی را انجام میدهند.

به دلیل اینکه هر کدام از پیک های ما در ساعت مشخص خودشان آنلاین میشوند بنابراین همیشه تعدادی پیک در اطراف شما وجود دارد که میتواند سفارشات را انجام بدهد.این نکته کمک میکند که معطلی های نبودن پیک در سیستم های سنتی درخواست پیک را نداشته باشید.

ردیابی

در اپلیکیشن الوپیک این قابلیت وجود دارد که مسیر حرکت پیک را به صورت زنده روی نقشه ببینید. این قابلیت باعث میشود که دقیقا بدانید پیک از چه مسیری بسته شما را حمل میکند و چه زمانی به مقصد میرسد و در هر لحظه کجا است.

قیمت

آنلاین بودن سیستم سرویس دهی الوپیک باعث شده است که بسیاری از هزینه های جاری در سیستم های سنتی پیک را حذف کنیم و به همین دلیل هزینه ای که از مشتری برای سفارش دریافت میشود تا ۳۰% پایین تر دیگران است.

بیمه

یکی از مهم ترین قابلیت های الوپیک که برای دفاتر اسناد رسمی کاربرد دارد امکان بیمه کردن بسته ها است. ممکن است بخواهید اسنادی را ارسال کنید که ارزش مادی بسیار بالایی داشته باشند و در این زمان میتوانید بسته خود را بیمه کنید تا اگر احیانا خسارتی به آن رسید بتوانید از طریق بیمه خسارت خود را دریافت کنید.

اینها بخشی از قابلیت های الوپیک است که میتواند به کمک دفاتر اسناد رسمی بیاید . برای تست کیفیت خدمات الوپیک میتوانید اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنید و از یک اعتبار هدیه ۱۰٫۰۰۰ تومانی استفاده کنید.

در همین موضوع بخوانید :

الوپیک چگونه میتواند به رستوران ها کمک کند

اهمیت استفاده از پیک موتوری برای فروشگاه های اینترنتی

الوپیک چگونه میتواند کسب و کار شما را متحول کند ؟

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...