از الوپیک تلفنی، وانت و پیک موتوری بگیر

اگر مرسوله یا کالایی برای ارسال دارید، الوپیک برای شما آپشن‌های متنوعی در نظر گرفته است. الوپیک تلفنی، سرویس جدیدی است که شما می‌توانید با یک تماس در چند دقیقه یک پیک موتوری یا وانت بار را روبروی خودتان ببینید.

در صورتی که اپلیکیشن الوپیک را در گوشی خود ندارید، یا دسترسی شما به اینترنت قطع شده، می‎‌توانید با یک تماس به شماره تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۴۱۳۴ درخواست پیک موتوری یا وانت بار سبک و سنگین بدهید.
پشتیبانان الوپیک به صورت تلفنی درخواست شما را ثبت کرده و در صورتی که حساب کاربری نداشته باشید، برایتان حساب ایجاد می‌کنند. در حال حاضر ثبت درخواست تلفنی هزینه اضافه‌ای ندارد و شما می‌توانید ارسال مرسولات خود را با یک تلفن به الوپیک انجام دهید.
سرویس تلفنی الوپیک، برای آن دسته از افرادی که هنوز به کسب‌وکار سنتی اعتقاد بیشتری دارند و وارد دنیای دیجیتال نشده‌اند هم کاربرد زیادی دارد.
گرچه بخش زیادی از مشتریان الوپیک تمایل بیشتری به ثبت درخواست در اپلیکیشن دارند، اما سرویس پیک تلفنی امکان ویژه‌ای برای موقعیت‌های خاص است.
شما می‌توانید با تماس به شماره اختصاصی الوپیک تلفنی، مبدا و مقصد خود را اعلام کنید و با توجه به حجم مرسوله، سرویس پیک موتوری یا وانت بار سبک و سنگین را انتخاب کنید. با پذیرش درخواست از سوی سفیر، لینک اطلاعات سفر برای شما پیامک می‌شود.
در طول انجام سفر، اطلاعات سفیر، مراحل انجام درخواست و خبر رسیدن سفیر به مقصد برای شما پیامک می‌شود. در صورتی که حساب کاربری شما اعتبار داشته باشد، هزینه سفر به صورت اعتباری از حساب کسر می‌شود. در غیر اینصورت هزینه به صورت نقدی از سمت فرستنده یا گیرنده به سفیر پرداخت می‌شود.

تفاوت الوپیک تلفنی با پیک سنتی چیست؟

الوپیک به عنوان یک شرکت اینترنتی یا استارت‌آپ فعالیت می‌کند، اما برای افزایش کیفیت خدمات خود، سرویس‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را به برنامه خود اضافه کرده است.
یکی از دلایلی که الوپیک تلفنی راه‌اندازی شد، تقاضای کاربرانی بود که دسترسی به اینترنت نداشتند. حتما برای شما هم پیش آمده در منطقه‌ای باشید که اینترنت ضعیف یا قطع باشد. یا بسته اینترنتی شما تمام شده باشد. اما در این شرایط است که «الوپیک تلفنی» به کارتان می‌آید.

چطور از مراحل انجام درخواست مطلع شوم؟

نکته مهم تفاوت الوپیک تلفنی با پیک موتوری سنتی در نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان است. شما برای گرفتن پیک موتوری یا وانت بار در تهران یا دیگر کلانشهرهای کشور، کافیست یک تماس با ما بگیرید تا فرایند ثبت درخواست توسط پشتیبانان الوپیک انجام شود. اما این را بدانید که درخواست شما تمام قابلیت‌های یک درخواست آنلاین را دارد. به طوری که با استفاده از لینک درخواستی که برای شما ارسال می‌شود، می‌توانید مراحل انجام درخواست را به صورت آنلاین ببینید و در جریان حرکت سفیر به سمت مقصد یا تحویل مرسوله به گیرنده باشید.
اما در صورتی که امکان دیدن لینک را هم نداشته باشید، الوپیک از طریق پیامک (sms) مراحل درخواست را به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. به این طریق شما می‌توانید مطلع شوید سفیری که در خواست شما را انجام خواهد داد، چه کسی است و شماره تماس او را داشته باشید. زمان دقیق حضور سفیر در مبدا نیز به شما اطلاع رسانی می‌شود. علاوه بر آن سفیر در نرم‌افزار خود از گیرنده امضای تحویل گرفته و در سیستم برای پیگیری‌های بعدی شما ثبت می‌شود.

«الوپیک تلفنی» فقط برای پیک موتوری است یا وانت بار هم دارد؟

جالب است بدانید که الوپیک تلفنی فقط محدود به یک یا چند سرویس نمی‌شود. الوپیک در حال حاضر پیک موتوری، تاکسی موتوری، وانت بار سبک، وانت بار سنگین، الوپست، الو فروش، پیک اختصاصی و قابلیت زمان‌بندی درخواست‌ها و رزرو سفیر دارد.
بنابراین اگر شما در بورس یک کالا صاحب مغازه و فروشگاهی هستید، یا برای خرید به یکی از بازارهای بزرگ شهر رفته‌اید، کافیست شماره الوپیک تلفنی را به همراه داشته باشید. زیرا در هر جایی تنها با یک تماس به شماره ۰۲۱۹۲۰۰۴۱۳۴ می‌توانید درخواست پیک موتوری یا وانت بار بدهید و خریدهای خودتان را به هر مقصدی که می‌خواهید در امنیت و سلامت کامل ارسال کنید.
قطعا شما هم برای خرید بعضی اقلام به بورس اصلی آنها سر زده‌اید. مثلا اگر قصد خرید موبایل دارید، علاءالدین و چارسو گزینه‌های اول هستند. برای خرید مبل و تخت، یافت‌آباد و دلاوران و چهاردانگه. آنها که قصد خرید جهیزیه دارند، حتما یکبار به امین حضور سر زده‌اند…
در هر صورت اگر هر خریدی داشته باشید، می‌توانید روی الوپیک تلفنی حساب کنید. فقط کافیست بعد از خرید یک تماس با الوپیک بگیرید و کار را به سفیران حرفه‌ای و آموزش دیده الوپیک بسپارید.
شاید برایتان جالب باشد که تعداد زیادی از طرفداران «الوپیک تلفنی» افرادی هستند که درخواست وانت بار سبک و سنگین دارند. چون همانطور که می‌دانید پیدا کردن وانت آنهم در جایی مثل یافت آباد، حسن‌آباد، دلاوران، بازار آهن، بازار بزرگ یا … خیلی سخت است. اما شک نکنید که الوپیک در همان نقاط هم تعداد زیادی وانت بار دارد که شما با یک تماس به راحتی می‌توانید یکی از آنها را در اختیار داشته باشید و البته مهمتر اینکه قیمت از همان ابتدا مشخص است و نیازی نیست با راننده سر قیمت چانه بزنید و دست آخر هم با بهانه‌های عجیب و قریب دو سه برابر قیمت توافق شده، پول بدهید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...