الوپیک سفارشی بگیر

برای اینکه در کوتاه‌ترین زمان هر مرسوله‌ای به مقصد برسد، فقط لازم است اپلیکیشن الوپیک را در گوشی‌تان داشته باشید. فرقی نمی‌کند که مرسوله شما یک پاکت نامه باشد یا اثاث خانه. الوپیک با سرویس پیک موتوری، وانت‌بار سبک و سنگین، مرسوله‌های شما را به مقصد می‌رساند. نحوه استفاده از اپلیکیشن الوپیک بسیار ساده است. در این گزارش همراه ما باشید تا با قابلیت‌ها و امکاناتی که شاید ندانید، آشنا شوید.

ثبت درخواست با انتخاب مبدا و مقصد
پس از ورود به اپلیکیشن، سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید. مبدا را روی نقشه مشخص کرده و در باکسی که برای شما فعال می‌شود پلاک، واحد، اسم فرستنده و شماره‌ای برای هماهنگی ثبت کنید و در بخش توضیحات، آدرس دقیق‌تر یا اگر توضیح و سفارشی دارید یادداشت کنید.
در صورتی که ارسال‌های زیادی از این آدرس دارید، می‌توانید این آدرس را به عنوان آدرس منتخب ثبت کنید تا در ارسال‌های بعدی نیاز به ثبت مجدد آدرس نداشته باشید.

مرحله بعد انتخاب مقصد است که کاملا شبیه مراحل تایید مبدا است. بعد از مشخص شدن مبدا و مقصد، شما با یک گزینه مهم روبرو می‌شوید که در کاهش هزینه‌هایتان بسیار موثر است و آن قابلیت «مقصد بعدی» است.
در این بخش شما می‌توانید تا ۴ مقصد دیگر را به درخواستتان اضافه کنید و با این کار علاوه بر اینکه مسیرهایتان کوتاه‌تر خواهد شد، هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنید.
بعد از اینکه درخواستتان را چند مقصده انتخاب کردید در بخش محاسبه هزینه، مبلغ قابل پرداخت به شما اعلام می‌شود. در بخش تنظیمات می‌توانید جزئیات بیشتری را در درخواست خود لحاظ کنید.

تنظیمات سفر

۱- الوفروش
اولین گزینه‌ای که در بخش تنظیمات می‌بینید، پرکاربردترین قابلیت الوپیک برای کسب‌وکارهاست. خیلی از فروشگاه‌های آنلاین برای جلب اعتماد مشتریانشان، به دنبال راهی هستند تا نه سیخ بسوزد و نه کباب. سرویس الوفروش ویژه این کسب و کارهاست. برای اینکه با استفاده از الوفروش شما می توانید محصول را به دست مشتری برسانید و در زمان تحویل کالا، هزینه را از طریق لینک پرداخت دریافت کنید. الوفروش به عنوان یک درگاه امن، مسیر یک خرید اینترنتی بی نقص را برای شما هموار می‌کند.

۲- نحوه پرداخت
گزینه دوم، نحوه پرداخت است و اینجا شما می‌توانید نحوه پرداخت را نقدی یا اعتباری کنید. اما با توجه به اینکه الوپیک قابلیت پرداخت آنی را برای سفیران خود ایجاد کرده و بر این اساس، سفیران می‌توانند در لحظه درآمد اعتباری را به حساب بانکی خود منتقل کنند، پیشنهاد می‌کنیم در شرایط شیوع ویروس کرونا حتما پرداخت آنلاین را انتخاب کنید. اما اگر بخواهید هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید، می‌توانید خودتان یا گیرنده را به عنوان پرداخت کننده هزینه اعلام کنید. در صورتی که لازم است پرداخت توسط گیرنده انجام شود، گزینه «طرف پرداخت به سفیر» را انتخاب کنید. اینجا می‌توانید (در صورت نیاز) گیرنده رو به عنوان پرداخت‌کننده هزینه معرفی کنید. در صورتی که بخواهید درخواست برگشت هم داشته باشد، در همین بخش باید مشخص کنید.

۳- حق معطلی
گزینه بعدی توقف در مسیر است. در صورتی که نیاز دارید سفیر در طول مسیر توقف بیش از ۵ دقیقه داشته باشد، در سیستم ثبت کنید تا هزینه معطلی به هزینه سفر افزوده شود.

۴- زمانبندی درخواست
یکی از قابلیت‌های ویژه دیگری که الوپیک برای مشتریان خود ایجاد کرده است، انتخاب زمان انجام درخواست است. در این بخش می‌توانید گزینه ارسال در «الان» یا «بعدا» را انتخاب کنید. شما می‌توانید ارسال‌هایتان را تا یک ماه آینده زمان‌بندی کنید و الوپیک برای شما سفیر رزرو ‌کند. در این صورت درخواست ثبت شده شما، راس روز و ساعت مشخص شده، اجرا می‌شود.

۵- امتیاز سفر
بعد از اینکه همه این گزینه ها را مشخص کردید، امتیازی که بابت درخواست به شما تعلق می‌گیرد، مشخص است و شما می‌توانید با این امتیازها در باشگاه مشتریان از کد تخفیف‌های هیجان‌انگیز استفاده کنید.

باشگاه مشتریان الوپیک بیش از سه سال است که خدمات و کارت‌های تخفیف متعدد و متنوعی را برای همراهان وفادار خود قرار داده و با استقبال ویژه‌ای از سوی مشتریان همراه بوده است.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...